Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13161 til 13180 af 63055
-
Oversættelse af 1 sætning
ForumindlægHvordan skal jeg oversætte:Moderne forbrugere er mere kvævende end nogensinde, ikke mindst fordi de i forvejen har alt, hvad de har brug for.Mit bud:Modern consumers are more demanding than ever before, not since they already have everything they need.Synes det lyder forkert, så jeg ville blive g... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Dk efter 1945!
ForumindlægHey er der nogle som har notater eller opgaver om Danmark efter 1945. har tjekket på siden her. Er der nogle som bl.a. har noter fra bogen "Fra krig ti krise - kilder til Danmarkshistorie 1945-82" eller lign. det haster idet at jeg skal på på torsdag i historie. tak på forhåndMvh. Joakimj -
Hjælp
ForumindlægJeg skal op til mundtlig matematik og jeg vil derfor hører om der er nogle som kan hjælpe mig med emnet MATEMATIK I VIRKSOMHEDSØKONOMI, for kan nemlig ikke finde noget i mine noter omkring dette emne og mine matematik bøger står der heller ikke så meget omkring emnet. tak på forhånd hilsen ... -
Tysk eksamen
ForumindlægHey jeg har i dag trukket en tekst der hedder Die Amis Kommen i 24 timer. Forstår ikke teksten så godt, så tænkte om der var nogen der evt. havde nogle noter der kunne hjælpe eller en opg om teksten til inspiration. er helt på bare bund lige pt. Skal op i morgen tidlig så hvis i vil være så venli... -
William Blake
ForumindlægHej. er der nogle der ligger inde med noter til Willams Blake9;s digte "The Chimney Sweeper" (begge digte med den titel), "The Lamb" og "The Tyger". Jeg kan risikere at trække et af dem til eksamen og jeg er lidt på bar bund med analysen. Særligt til "The ... -
Følsomhedsberegning
ForumindlægDet eneste jeg rgtig skal hae hjælp til er dette: a2 < -(DBA/DBB) < a1 Hvad er a2 og a1? Og hvor finder jeg DBA (Dækningbidrag A) og DBB? Jeg har simpelthend fået skrevet så dårlige noter at det ikke giver nogen mening for mig. Kan kun få det til at der er et dækningsbidrag (ax+by=t). -
The black album eller Det sorte album
ForumindlægHey FOLKS.. I min srp opgave skal jeg skrive i samfundsfag og engelsk, og jeg har valgt at skrive om den velkendte novelle af Hanif Kurieshi - det sorte album/the black album. Så er du nogen derude der har gode noter eller en opgave om novellen, der kunne hjælpe mig rigtig meget, ville det være p... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHey guys, har et problem, håber I kan hjælpe mig lidt på vej :) Skal oversætte denne sætninger til engelsk, men kan ikke helt finde ud af det. 1. Et af børnene ønsker ikke at deltage i legen - One of the children do not want to participate in the game. Har jeg den rigtigt? -
Dansk Mundtlig eksamen HF
ForumindlægJeg skal til eksamen snart på HF i Dansk, men jeg må indrømme jeg er fuldstændig på bar bund, vi skal så vidt jeg kan forstå kunne henvise teksten til en tidsperiode som fx. romantikken.. Men jeg har ikke ordenlige noter fra undervisningen til at kunne dette, så mit spørgsmål er, hva´ faen´ gør ... -
9;udregn tallet9;
Forumindlæg(9 3/2) + (8 2/3) det er jo brøker, så kan jeg ikke huske hvad man skal når der står + skal man gange brøkerne på kryds sådan at der står: (9 9/4) + (8 9/4) eller (9 6/6) + (8 6/6) = 19 ?? -
Eksamen
ForumindlægHey..Er der nogen af jer der før har været oppe til en fysik A eksamen??Hvordan forløber den? Kommer man op i rapporter man har lavet, eller et eksamensspørgsmål? -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
hvad bruges tablecurve til ..?
ForumindlægHej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak.. -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Hjælp SRP
Forumindlægjeg vil gerne skriv SRP i Matematik og fysik... ved ikke hvilken emne, er der nogen der kan komme med noget forslag???? -
cirkelligning
ForumindlægEn cirkel har centrum i O(5,0) og radius 4 a) vis at cirklen går genne punkterne A(1,0), B(5,4) og C(9,0) b) gør rede for at cirkelbuen, der starter i A, går gennem B og eder i C, er graf for en funktion f med forskriften f(x)=kvdr(-9+10x-x^2)+1 er det nok at besvare b ved:Jeg Bruger cirkellignin... -
Teori på global opvarmning HJÆLP - VIGTIGT!
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN!!!! Til eksamen skal jeg snakke om den globale opvarmning. Menneskeskabt global opvarmning, men også naturskabt global opvarmning. Jeg kan ikke finde noget om naturskabt global opvarmning. Har læst lidt om Henrik Svensmark og kosmiske stråler, men forstår det ikke så meget..... -
Forberedelse til Engelsk terminsprøve
ForumindlægNogen der har lyst til at rette følgende opgaver? De er lavet frivilligt og er ikke til skolebrug, derfor behøver der ikke at blive rettet evt. stavefejl. Jeg vil bare gerne vide, om jeg gør noget fundamentalt forkert gramatisk:D På forhånd tak :D 1. Indsæt de korrekte former af “f... -
Arbejdstegning
ForumindlægRumfang total: 6 m3*30=180m3 Rumfang pr person=6 m3 og lofthøjde på mindst 2,5 m Forstår ikke 4.3 Kan I godt forklare mig hvordan den kan løses og forklare noget om det med fra siden, oppe fra og forfra da jeg ikke har det så let med at forstå det. Har I nogle gode hjemmesider til at forstå d...
