Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13161 til 13180 af 25374
-
Hvilken magt har EU-parlamentet?
ForumindlægJeg skal kunne fremlægge om hvilken magt EU-parlamentet har.Håber I kan svare på det. -
Dansk-Engelsk
ForumindlægBrug af "the" eller udeladelse af "the"Oversæt følgende:(Jeg har skrevet hvad jeg selv mener under hver sætning, så hvis en kunne rette igennem ville det være skønt)1. Luften er lettere end vand1.The air is more light than wather.2.Luften er dårlig herinde.2.The air is foul in... -
Kasus
ForumindlægHejsa..altså, nu må i lige give mig en BØRNEHAVEKLASSE FORKLARING!Jeg ved det lyder dumt..Men hvad betyder selve ordet: kasus?Hvad er nominativ, dativ osv.Hvad er den danske betydning, af disse ord?en helt grundlæggende forkalring, med lette ord.1000-gange tak. -
Melodien der blev væk
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe med en karakteristik af Larsen i uddraget af Kjeld Abell "Melodien der blev væk". Jeg skal bruge mindst 4 citater og inddrag begrebet filpproletar. På forhånd tak -
Hvor stor er risikoen for at få et farveblindt barn hvis du får børn med en farveblind partner
ForumindlægSom overskriften siger... Er der en venlig sjæl der kan hjælpe lidt med det? Tak på forhånd -
SE DET HER! MEGET VIGTIGT!
Forumindlægnogen der har lavet en analyse af novellen Skysamleren?? har søgt over det hele på nettet.... det kan da ikke passe der overhovedet er ingen der har lavet den.... -
OT: Jubilæum
ForumindlægHelt off-topic, men lige et lille hurra for mig selv. Jeg har i dag været medlem herinde i 4 år :D Vi er jo nogle, som holder ved ;-) /Katrine -
samfunds hjælp
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=9046 Gør rede for nogle af de måder, Folketinget kan føre kontrol med regeringen på. opg 12,6 a-e nogle der kan hjælpe mig ?? -
Stil
Forumindlægjahh jeg skal aflevere en stil om en novelle, hvor vi skal skrive en indledning og afslutning. Hvordan gør man det bedst, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe de rigtigt an. vær venlig at svare så hurtigt som muligt, på forhånd tak. -
kønsforskelle og udviklingspsykologi
Forumindlæghej er det ikke ziehe eller giddens der snakker om at identitetsdannelse i det hyperkomplekse samfund er difineret af reflektivitet, brud på den sociale arv og aftraditionalisering. har i nogle gode tips til hvad jeg kan indrage til problematikken af kønsforskellene i skolen( så som at drengene ... -
Arrig rapper opgave
ForumindlægSpørgsmålet er msåke ikke til B niveau, men jeg vil stadig sætte pris på, hvis nogen ville hjælpe mig. Det er opgave c. Spørgsmålet lyder således: Dine skælvende knæ er ved at bukke under, så du har intet andet valg end at rejse dig lidt op, således at din højde nu er 0,8m. Dit plankeværk er 1 ... -
Hr. Peders slegfred
ForumindlægHey Noget der evt. har læst hr. peders slegfred ele rhar nogle noter til det fra en gennemgang i klasse? Skal analyserer men har ik helt forstået der, og jeg ved ik hvordan jeg rigtig skal begynde, men ja HJÆLP?! 43. Hr. Peders Harpe. 1. Hr. Peder giljed hin liden Kirstin : ... -
hvornår siger man hvad? - please hjælp skal til prøve meget snart!
Forumindlæghej, er der nogen som kan forklare mig hvornår man siger "directo" og "directamente". Det ville være lækkert, hvis i evt. kunne give nogle eksempler på hvornår man siger hvad. Jeg vil også have en forklaring på hvordan directO kan blive ændret til directAmente og ikke directom... -
Gitterkonstanten
ForumindlægHej, hvordan er det man omdanner, fx-. 600 spalter pr. mm til en gitter konstant? hmm? -
KORAN CITATER
ForumindlægJEG HAR BRUG FOR CITATER TIL DE FEM SØJLER FRA KORANEN ER DER EN DER KAN HJÆLPE -
Kun 10 sætninger (:
ForumindlægHej, er der nogen der vil kigge min engelsk oversættelse igennem? - Jeg kan sende den til jer, hvis I vil hjælpe. Det er C-niveau. -
Medea - en replik
ForumindlægHEY derude, Jeg sidder lig eog læser medea, og faldte lige over noget som medea siger, nemlig: Vort hjerte volder os kun kval til sidste stund. Hvad betyder det? - hvad er menningen ? på forhånd taaak -
Min computer trækker vejret?
ForumindlægHejsa! Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal formulere det rigtigt men: Hvorfor trækker min computer vejret? Hvad kan det skyldes? Overanstrenger jeg den? For den er forholdsvis ny? Håber I forstå hvad jeg mener! -
Varme - 1hvdsætning samt arbejde
ForumindlægHvordan skal varme og arbejde forstås? Forstår ikke helt hvordan man skal definere arbejdet, da varme er en tilførsel eller afgivelse af termisk energi. Derfor forstår jeg heller ikke varmelærens 1 hovedsætning: Eterm2 - Eterm1 = Q + A Venstre side er simpel nok, men hvad skal forstås v... -
hvordan oversætter man dette?
ForumindlægHvordan oversætter man dette? Prøvede selv, men kunne ikke få det til at hænge sammen. Så som at blive mobbet i skolen og eller måske, har de ikke fået kærlighed nok
