Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13281 til 13300 af 27496
-
eksamen 2007
Forumindlægnogen der ved om man kan finde facit til kemi eksamen fra 2007 -
rettelse af opg.
Forumindlæger der en der ville være flink at rette min kemi opg? -
Rettelse
ForumindlægEr der en der vil rette min kemi rapport? Kemisk ligevægt. -
Kvantitativ og kvalitativ analyse
ForumindlægHej Hvad er det kvantitativ og kvalitativ analyse i kemi betyder ? Mange tak på forhånd -
hjælp til opgave plz
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med en kemi opgave, skriv til min indbakke , Tak ! -
Ophedning af NaCHO3
ForumindlægVil nogle være søde at rette denne rapport i kemi? -
NaHCO3
ForumindlægKan nogle rette min rapport i kemi? Tak. =) -
Fp9 2020 fysik
ForumindlægHej Studie. Er der nogle der har opgavesæt maj 2020 fysik/kemi -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
En der kan hjælpe
Forumindlæg`Hej Sp, Er der en der kan hjælpe mig med en kort kemi spørgsmål? -
Syretal
ForumindlægHej, er der en der har databogen til kemi, som gider at slå op syretalet for solsikkeolie?:) -
Kemiopgaver, simple - need help
ForumindlægHej alle, vil I hjælpe med nogle af opgaverne? Jeg har Kemi A Har vedhæftet :) -
salte
ForumindlægHej Hvordan defineres salte i kemi? Er FePO4 f.eks. et salte? på forhånd tak -
Hjælp SØGES
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe med nogen kemi opgaver om reaktionskinetik ? -
Demens
ForumindlægHej. Hvordan kan man anvende kemi forhold til behandling af demens? -
Fysik-A
Forumindlæghej,har overvejet at vælge fysik på højniveau for næste år, (3.g), og ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette, om det er meget svært iforhold til obl niveau? med skriftlig eksamen osv. Desuden vil jeg også gerne høre om nogen har valgt kemi-b niveau i 3.g? er nervøs for at havde g... -
Hvordan beregnes OT for ..
ForumindlægHey gik lidt i stå over en kemi opgave:Kan ikke helt finde ud af hvordan man beregner OT for Fe(O)OHMit bud er:2*(-2)+1 = -3 Derved er OT = 3 right? -
eksams klar
Forumindlægjeg sidder og læser op til kemi reeksamen. er der en sød sjæl der kan forklare nogle ting iforhold til organsik del og den almen del. tak på forhånd -
udlednings af differentialligning
ForumindlægHej. Er ved at lave SRP i fagene kemi og matematik om reaktionskinetik, og sidder fast, så håber nogle kan hjælpe mig. Har følgende ligning: (2. ordens reaktion) ?1/(([A]0-y)*([B]0-y)) dy = ?k dt Og ved, at jeg skal finde frem til: ln(([B]/[B]0)/([A]/[A]0))=([B]0-[A]0)*k*t Men kommer frem til...
