Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13281 til 13300 af 27496
  • eksamen 2007

    Forumindlæg
    nogen der ved om man kan finde facit til kemi eksamen fra 2007
  • rettelse af opg.

    Forumindlæg
    er der en der ville være flink at rette min kemi opg?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der en der vil rette min kemi rapport? Kemisk ligevægt.
  • Kvantitativ og kvalitativ analyse

    Forumindlæg
    Hej Hvad er det kvantitativ og kvalitativ analyse i kemi betyder ? Mange tak på forhånd
  • hjælp til opgave plz

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil hjælpe mig med en kemi opgave, skriv til min indbakke , Tak !
  • Ophedning af NaCHO3

    Forumindlæg
    Vil nogle være søde at rette denne rapport i kemi?
  • NaHCO3

    Forumindlæg
    Kan nogle rette min rapport i kemi? Tak. =)
  • Fp9 2020 fysik

    Forumindlæg
    Hej Studie. Er der nogle der har opgavesæt maj 2020 fysik/kemi
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • En der kan hjælpe

    Forumindlæg
    `Hej Sp, Er der en der kan hjælpe mig med en kort kemi spørgsmål?
  • Syretal

    Forumindlæg
    Hej, er der en der har databogen til kemi, som gider at slå op syretalet for solsikkeolie?:)
  • Kemiopgaver, simple - need help

    Forumindlæg
    Hej alle, vil I hjælpe med nogle af opgaverne? Jeg har Kemi A Har vedhæftet :)
  • salte

    Forumindlæg
    Hej Hvordan defineres salte i kemi? Er FePO4 f.eks. et salte? på forhånd tak
  • Hjælp SØGES

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan hjælpe med nogen kemi opgaver om reaktionskinetik ?
  • Demens

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan kan man anvende kemi forhold til behandling af demens?
  • Fysik-A

    Forumindlæg
    hej,har overvejet at vælge fysik på højniveau for næste år, (3.g), og ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette, om det er meget svært iforhold til obl niveau? med skriftlig eksamen osv. Desuden vil jeg også gerne høre om nogen har valgt kemi-b niveau i 3.g? er nervøs for at havde g...
  • Hvordan beregnes OT for ..

    Forumindlæg
    Hey gik lidt i stå over en kemi opgave:Kan ikke helt finde ud af hvordan man beregner OT for Fe(O)OHMit bud er:2*(-2)+1 = -3 Derved er OT = 3 right?
  • eksams klar

    Forumindlæg
    jeg sidder og læser op til kemi reeksamen. er der en sød sjæl der kan forklare nogle ting iforhold til organsik del og den almen del. tak på forhånd
  • udlednings af differentialligning

    Forumindlæg
    Hej. Er ved at lave SRP i fagene kemi og matematik om reaktionskinetik, og sidder fast, så håber nogle kan hjælpe mig. Har følgende ligning: (2. ordens reaktion) ?1/(([A]0-y)*([B]0-y)) dy = ?k dt Og ved, at jeg skal finde frem til: ln(([B]/[B]0)/([A]/[A]0))=([B]0-[A]0)*k*t Men kommer frem til...