Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13301 til 13320 af 57177
-
Reducer brøk
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at reducere denne brøk ? jeg kunne kun komme frem til (3mp)/(m(p+h)) = 3p/p+h -
Antal fodnoter?
ForumindlægEr der et bestemt antal fodnoter der højst må være på en side i en historieopg (2g)? Eller hvor mange må der være i alt? -
Hjælp til varmelære i fysik
ForumindlægHej alle Da jeg skal have en test i fysik i morgen, og varmelære ikke er min stærke side, håber jeg at der er et par kloge hoveder her inde der kan hjælpe mig. De ting der er relevant omkring varmelære, som jeg kunne få brug for i en test ville være en stor hjælp. Jeg går i 1.g. Håber I k... -
Fremskrivningsfaktor og vækstrate.
ForumindlægJeg har 2 opgaver i min matematikaflevering, hvor der bliver stillet de præcis samme spørgsmål, og jeg ved ikke hvad jeg skal svare på dem. Opgave 3 En eksponentialfunktion er givet ved f(x) = 3*1,09^x. a) Gør rede for, hvad fremskrivningsfaktoren fortæller om ændringen i f(x). b) Gør r... -
hurtig hjælp til oversættelse af denne tekst
ForumindlægBiografanmeldelse: Frits (Janus Dissing Rathke) er en glad dreng, der i sommeren 1969 bliver konfronteret med sider af verden som bliver skelsættende for ham. Hans far, landmanden Peder (Jens Jørn Spottag), bliver indlagt med depression, han oplever raceurolighederne og drabet på Martin Luther Ki... -
Kan jeg nå at læse op!? :-(
ForumindlægJeg skal i forbindelse med min Bio. C eksamen kunne 38 figurer samt 150 siders pensum og jeg har 7 dage :-S kan det lade sig gøre? -
med tilbagelægning?
ForumindlægHej, hvad vil det sige der er med tilbagelægning ang. odds? -
Energiniveaudiagram
ForumindlægHej! 1) Jeg vil gerne vide, hvorfor ligger energierne tættere og tættere, jo større n biver. 2)bølgelængder, der skyldes overgang til n = 1, kaldes lymanserien. Beregn de fire første bølgelængder i lymanserien (2?1, 3 ?1, 4?1 og 5?1. Mangler jeg nogle oplysninger eller kan man løse denne opgav... -
Statistik - ugrupperede data - kvartilsæt vha. kumulerede frekvens..
ForumindlægHej jeg har fundet det her et andet sted på nettet "Men kan sagtens aflæses kvartilsæt ved at direkte kigge på kumulerede frekvens. Medianen er lig med den mindste observation, som har kumuleret frekvens på 50 % eller mere. Den øvre kvartil er den mindste observation, som har en kumule... -
gamle afleveringer
Forumindlæghej min computer er brudt sammen og jeg skal nu vælge at betale i dyre domme for at få gamle filer over på en ny computer eller om jeg bare skal "starte forfra" og glemme de gamle afleveringer. Er det vigtigt at have mine to store opgaver fra 1.g og 2.g og min AT-årsprøve fra 2.g for at... -
oversætte et ord..
ForumindlægHvad betyder altogether .. Kan slet ikk huske det .. -
en lille sætning :) (engelsk)
ForumindlægUregelmæssige verber, kan nogen forklare mig hvordan det lige er? Han klyngede sig til sin avis, som han ikke læste Kan nogen oversætte den, har prøvet så mange gange, men det lyder helt forkert. Avisen føltes som bly i hans rystende hænder Det var det håber i kan hjælpe ! -
at forbedre sig!
ForumindlægHvordan kan jeg forbedre mig mat, fyk og kemi? Vil enormt gerne forbedre mig især efter et sølle 02 i NVG (hvilket har taget enormt hårdt på mig :( ) Kender i nogle metoder? Skal jeg selv læse mig til det? Skal jeg tage ekstra undervisning eller få en lærer? -
"Notes" om til "Noter"
Forumindlægjeg bruger pakken 'endnotes' til at lave slutnoter. det virker fint, undtagen at den skriver "Notes" som overskrift til slutnoterne i stedet for "Noter". jeg har "danish" som option til dokumentklassen. hvordan fikser man det? -
Endnotes inkluderet i ToC
Forumindlægjeg bruger pakken endnotes. den bliver ikke inkluderet i \tableofcontents. jeg bruger også tocbibind, men den lader ikke til at have en option så endnotes kan blive inkluderet. nogen forslag? -
Lille sætning..
ForumindlægHejsa. Det ville glæde mig hvis nogle kunne give mig et forslag til denne oversættelse.. Den er lidt tricky! - Jeg har en gave til dig, men vi ses jo først om fjorten dage. Mit (halve) bud: - I have a present for you, but ?? in fourteen days. På forhånd tak. -
kort rettelse om faget engelsk.
ForumindlægEnglish as a Subject in School I chose A-level English bacause I think English is a very important lanuage, which is spoken all over the world, and in the universities a lot of the books your going to read is written in English. Personally I find the pronunciaion most difficult and it’s a ski... -
Chi i anden test
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal lave SRO og skal bruge den såkaldte Chi^2 test Er der nogen der kan forklare mig hvad det er og give mig et konkret eksempel -
Har ingen baggrundsviden til kemi B
ForumindlægHejsa Jeg skal starte på kemi B i januar. Jeg har bare det problem at jeg tror at jeg slet ikke kan huske noget fra C ( var heller ikke særlig god til det da jeg tog det i naturfagspakken) Er der et et site eller noget ser måske kan hjlpe mig forberede og også hjælpe mig da jeg engang begynder ... -
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter?
