Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13341 til 13360 af 63055
-
EKG
ForumindlægHejJeg sidder og skal lave en rapport, der bl.a. indeholder EKG. Jeg har fået målt mit eget EKG og har fået nogle grafer, hvor man ud af x-aksen har tiden [sek] og ud af y-aksen har man spændingen [uV]. Altså jeg ved hvor de 4 forskellige takker er...men hvordan aflæser jeg pulsen ud fra dette? K... -
Eksamen i kemi
ForumindlægJeg skal til eksamen i kemi: Er der nogen der har gode notater? -
sokrates
ForumindlægSokrates siger at han bliver anklaget for ikke at tro på guder, men eftersom han tror på dæmoner - børn af guder - må han tro på guder...Kan man siger at det er lidt lige som1. Morlille kan ikke flyve2. En sten kan ikke flyve3. Ergo er morlille en stenSå som1. Jeg tror på dæmoner2. Dæmoner er bør... -
score 11?
Forumindlæghey,nogen herinde der kender opskriften på hvordan man scorer en 2-cifrede karakter i bio- b niveau? -
Tekniske problemer
Forumindlæg1 Det er meget uheldigt (for nu at sige det pænt) at det ikke er muligt an indsætte specialtegn i tekstboksen i de forskellige tråde, -sådan som f.eks. lydskrifttegn. Det skulle ikke være et stort teknisk problem at få det i orden. 2 Det er meget uheldigt at det kke er muligt at vedhæfte noget... -
Købsadfærd
ForumindlægVil nogen være søde og Forklare forskellene på købsadfærden på B-2-B- og konsumentmarkedet? :) -
1sætning=problems!
ForumindlægJa! Jeg har lidt svært ved at oversætte sætningen nedenfor til engelsk. Håber der er en herinde, der lige vil hjælpe med den! - Han burde ikke have handlet på den måde, det er simpelthen for vanvittigt og ikke til at tænke over. Tak på forhånd, Lisayne. -
engelske sætninger
ForumindlæghHvordan oversætttes: - Hvis skyld er det så? - 13-års alderen - ...råder forældrene til ikke at skyde skylden på børnene, men gribe i egen barm Håber der er nogen der kan hjælpe... -
Billedkunst, C-niveau - arkitektur, billedkunstrapport
ForumindlægHej SP! Er der nogen, som kan hjælpe mig med en billedkunst rapport til mit afsluttende projekt på C-niveau. Vi har arkitetur og har bygget vores eget hus indenfor en bestemt periode, hvor jeg har valgt modernisme. -
Komposant beregning
ForumindlægHey, Takker for AL hjælp på forhånd. Jeg skal beregne 2 komposanter: a(m) og a(n) idet vektore a=4 over 3. Har tegnet den, hvor man kan aflæse dem, men jeg skal bruge en udregnings måde. Det er vidst noget med 2 ubekendte, med 2 ligninger. a(m) har hældningen 2 (dvs. den går 1 til højre og 2 op... -
Le Chateliers princip
ForumindlægHej... Er der nogle der kan forklare mig Le Charteliers princip? På forhånd tak -
Hjælp ang. Opgave
ForumindlægHej Studiepotalen, Jeg vil gerne lægge min dansk mundlig opgave ud -hvor jeg fik 12. Er det muligt? Evt. Hvordan jeg gør. -
Beviser
ForumindlægEr der nogle der har samtlige beviser for formler osv i matematik A-niveau. Eller er der nogle, der kender en hjemme side, hvor jeg kan finde beviserne? -
International økonomi - eksamen, haster
ForumindlægHej jeg står og skal op i Internatioal økonomi fredag morgen. Pensum = hele bogen. Har desvære ikke nået at læse særlig meget på grund af tidspres. Er der nogen der eventuelt kunne fortælle mig hvilke kapitler der er vigtigst at kunne?? Bogen hedder "International Økonomi" fra global ø... -
Lagranges metode
ForumindlægHvad er pointen med metoden, og hvordan bevise man de tre formler i den partielle differentiation: F.eks. A*C-B^2 >0 og A>0 , da er (x0,y0) minimumspunkt. -
Bleg for noget.
ForumindlægHvordan kan man sige; jeg er ikke bleg for at tage en udfordring op? -
Celledeling og celledifferentiering
ForumindlægJeg sidder fast i denne nogen som vil hjælpe mig i gang -
1 sætning
ForumindlægEn sætning jeg skal have oversat til engelsk: Hvor længe havde du ikke set din bror? For how long time didn9;t you seen your brother? -
Individets muligheder (Søren kirkegaard)
ForumindlægHey.. Tænkte på om der var nogen der havde links relateret til søren kirkegaard og hans meninger om menneskets udfoldelse samt livsvilkår? Skriver SSO nu og kunne godt tænke mig at inddrage overstående herre. (Som udgangspunkt elsker lle dansklærer det) på forhånd tak - og god jul til alle ( e... -
Differentialligning tangent
ForumindlægJeg har en opgave der giver mig lidt problemer.. Bestem til differentialligningen y9;-3y=e^x den løsning, hvis graf i punktet P(1,f(1)) har en tangent med ligningen y=x-5. Jeg har dog set at der allerede findes svar på den her på forumet. Men disse indeholder noget hvor man skal "løse...
