Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13341 til 13360 af 38620
  • Kender du Corri

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville bare lige høre om der var nogen som der havde en analyse af novellen "kender du corri"
  • nationalsangen

    Forumindlæg
    Nogle anbefalinger omkring at analysere national sangen? Kilder, metoder eller lign.
  • Emil Aarestrup, digt

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at analysere digtet "Du! Du! Du søde" af Emil Aarestrup. Er der evt. en der har en gammel analyse liggende, eller kunne være behjælpelig? På forhånd tak. Du! Du! Du Søde! Du Smekkre! Hvide! Du Længselsvarme! Som ved min Side, 5 Som tidt i mine Arme Med kj...
  • Opgaveteksten giver ikke mening

    Forumindlæg
    Kære SP. Jeg skulle til at gå i gang med en dansk aflevering, som har sidste frist den 21 november. Problemet ligger i, at opgaveteksten, ikke gav mening for mig. ''Foretag en sammenlignende analyse og fortolkning af "Paa Café" og "kærlighed". Perspektivér til "...
  • Lidt hjælp! :-)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skriver tysk, og har brug for hjælp til noget af det: Det skulle for så vidt muligt skrives i før nutid :-) Jeg vil skrive: Vi har boet på et flot hotel, som ligger helt ned til vandet. Vi bor også tæt på den hyggelige by, som vi næsten har besøgt hver aften. Sådan har jeg ...
  • Yahya Hassan - forurettet

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal lave en litterær analyse og fortolkning af digtet, forurettet - jeg vil høre om der er nogle, som ligger ind med en analyse omkring dette digt, eller nogen som har nogle gode tips? Det vil virkelig være en god hjælp!
  • en sætning

    Forumindlæg
    hvordan siger man på tysk - førstehåndsindtryk
  • Al-Qaeda rekrutterer

    Forumindlæg
    som i skal læse og analysere ud fra jeres viden fra socialpsykologi. Hvorfor folk lader sig rekruttere i al-quida. I må gerne bruge begreber som, normer, fordomme, had, værdier, gruppeforhold, betydning af familie, konformitet og lydighed.
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hejj er der ik en tysk -studerende, som kunne tænke sig at rette mine fejl i en lille oversættelse på 16 linier ?
  • et lille spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Står her og skal oversætte en tekst, hvor sætningen: "Gud være lovet" på tysk. Er lige gået i stå med, hvordan man oversætter "lovet" Så håber en kan hjælpe :-)
  • Navneord i flertal med stort forbogstav?

    Forumindlæg
    Hej, er igang med en personbeskrivelse af Rainer fra filmen "die welle", og jeg har lige glemt om navneord på tysk også skal være med stort bogstav hvis de er i flertal? På forhånd tak.
  • Investiturstriden?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver om korstogene i AT. Er der nogen, der kender noget til investiturstriden (magtkampen mellem paven og den tyske kejser)? På forhånd tak
  • hjælp til stil HASTER

    Forumindlæg
    hej jeg søger hjælp til at rette en tysk stil på 256 ord den skal afleveres i aften sender den over mail tak på forhånd
  • gibt's

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige, når der står: "gibt's" på tysk. Og: "hab'"
  • egenavne

    Forumindlæg
    hej Skriver man egenavne, som fx solrød strand, som man skriver det i Dk eller skal man lave "strand" om til tysk?
  • "erne"

    Forumindlæg
    Hvordan er det man makere "erne" på tysk, altså hvis man nu skulle skrive " menneskerne" "gæsterne" osv. ?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har brug for en tysk tekst til eksamen som skal handle om Freizeit und Freunde. Håber virkelig i kan hjelpe mig :)
  • stil

    Forumindlæg
    Hej er der nogle af jer der har tid til at rette min tysk stil der er på ca. 200 ord. Det vil være en stor hjælp hvis en der kunne hjælpe.
  • Partiprogrammer

    Forumindlæg
    Hvor strider Enhedslistens og Dansk Folkepartis partiprogrammer med den tyske grundlov? Jeg vil gerne have en uddybet forklaring.
  • rettelse??

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der vil være sød at rette mine tysk sætn.?? pllzzz. ps. Skriv til mig! tak Sana