Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13381 til 13400 af 44201
-
funktionsbegrebet??
ForumindlægNogle der evt. kan hjælpe med at forklare funktionsbegrebet? ? -
Language
ForumindlægHej med jer, Når jeg indsætter: \usepackage[danish,english]{babel} Får jeg en warning i texniccenter, og jeg ved ikke om det bare skal ignoreres, eller om det er fordi jeg gør noget forkert. Hilsen Rasmus -
Elektronegativitetsforskellen HJÆLP
ForumindlægNogle som kan forklarer mig om elektronegativitetsforskellen? Min opgave lyder; Man kan bruge elektronegativitetsforskellen mellem to atomer til at angive om en binding er ionisk, ren kovalent eller polær kovalent. ANGIV betingelserne for de tre muligheder.Giv eksempler på de tre bindingstyper... -
optimering/max el. min!!!!??
Forumindlæghej er der nogen der kan fortale mig hvad er forskellen mellem optimering og maksimum/minimum er (i sammenhænge med differentielregning)??? -
Hjælp til brøker...
ForumindlægHej! Jeg har lidt svært ved at regne brøker ud som f.eks: 23/7 som skal laves til procent. En der kan hjælpe? Mange tak. -
Reaktionstyper og reaktionsskema
ForumindlægHej! Jeg sidder med nogle opgaver (er vedhæftet), og er lidt i tvivl om hvordan de skal løses. Nogle venlige sjæle der kan hjælpe? -
essay opbygning
ForumindlægHej Folkens. Jeg har ikke skrevet et essay før, men ved at det skal indeholde en indledning, brødtekst og en afslutning/perspektivering. Jeg vil skrive om mine tanker angående herreløse dyr i Marokko og hvordan de blev behandlet. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal starte, så det har... -
Kan en stat være...
ForumindlægHej .. Har nogle spørgsmål og ville blive meget taknemmelig hvis i kunne svare på de nedenstående spørgsmål: - Kan en stat være illegitim/ ulovlig? Forklar. - Forklar hemmelige agenter, stikker, samt "provokerende agenter". På forhånd, Tak .. -
Lineær sammenhæng
ForumindlægHvis jeg har en funktion y=-2x+8, hvad vil være modellen gyldighedsområde? Og hvad betyder det? -
differentialkvotient
ForumindlægHej med jer!! Jeg sidder og laver dispositioner til min mundtlige fremlæggelse i matematik B, men er pludselig blevet i tvivl om følgende.. Jeg ved ikke helt, hvordan man skal "koble" differentialkvotient sammen med optimering :s ?? Håber i gider at hjælpe -
Homeriske problem og mere...
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen og det jeg skal kunne inden for emnet "Krig" er: Det homeriske problem og den episke genre som mundligt overleveret poesi. Hexameter, epitheter, formelvers og lignelser vil også blive gennemgået. Hvad er det og hvad drejer det sig om... ? Jeg er på b... -
Velfungerende demokrati
ForumindlægHvilke elementer mener i der ligger under et velfungerende demokrati udover at der er lighed og at borgerne har ret til information? -
Disposition
ForumindlægJeg skal lave en Disposition til min prøve, men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skal sætte den op, der er tre opgaver i prøven Opgave 1 - Analyse af novelle opgave 2 - Starten af et læserbrev Opgave 3 - en protifolie opgave om en livshistore Håber der en der kan hjælp, det må vi godt ... -
En uge
ForumindlægSå er der omtrent en uge til, at vi 9.klasser får at vide, hvilke af udtrækningsfagene vi kommer op i. Har du nogle favoritter fra hver af de to puljer? Og nogle du bare helst vil undgå? 1. pulje : - geografi - Biologi 2. pulje: mdt. tysk skr. engelsk historie samfundsfag Kristendom For mit vedk... -
Samf C EngA AT-9/11
ForumindlægHej folkens, jeg har valgt at have om 9/11 til AT, som i jo ved er synopsis allerede skrevet. Men jeg er ved at forberede mig til fremlæggelsen, og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg kan uddybe i min synopsis, og hvad jeg kan lægge til siden. Udover det, har jeg lidt problemer med min Metode, hvil... -
Problemstillinger om Colosseum i rom
ForumindlægHej! Jeg sidder med en AT-synopsis jeg skal have lavet til fredag d. 6/09/2013, dvs. i morgen. Og mit problem lige pt. er at finde på rigtig gode problemstillinger; fagene er historie og dansk, og jeg skal skrive en synopsis af colosseum gennem historie og dansk. Som udgangspunkt vores lærer sag... -
VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her men en LANG engelsk tekst som jeg skal have oversat fra dansk til engelsk. Det skal lige siges at jeg ikke er verdens bedste til engelsk. Så derfor ville jeg blive superglad, hvis bare I kunne hjælp mig med dette stykke: "Verdens ældeste tegneserie findes i byen ... -
Målet opgave 2 hjælp det er svært
ForumindlægEt fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. Målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. Opgave 1. Vis ved beregning at en engelsk fod er 0,31 m ( hvordan gør jeg ) Opgave 2. Find længden af en yar... -
Den reflekterende artikel - hjælp!
ForumindlægHej kloge hoveder Har fået til opgave at skrive en reflekterende artikel. Den skal indeholde: et eksmepel fra romantikken, et konkret eksempel fra virkeligheden, skal undersøge vinteren. Jeg starter ud med at skrive en indledelse, hvor jeg nævner Staffeldts "Indvielsen" og med korte ov... -
Uegentligt integral
ForumindlægFor integraler, hvor integranden integreres fra -∞ til ∞ går min bog meget ud af at, de kun konvergerer hvis ∫f fra 0 til ∞ konvergerer og hvis ∫f fra -∞ til 0 konvergerer - dvs. det er ikke nok, at ∫f fra -∞ til ∞ konvergerer. Hvorfor er denne po...
