Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13461 til 13480 af 40685
-
Huen
ForumindlægHej alle ;) Jeg elsker skole, men har et gennemsnit på 0,8. Jeg afslutter min STX til sommer, men ved ikke om jeg får huen på. Jeg HADER skole, og vil baer VÆK. LANGT VÆK!!!! Så orker ikke tage 3g om igen. Så hvilket snit skal jeg have, for at jeg kan få eksamensbeviset i hånden den sidste dag??... -
Facit for matematik A 21. maj 2018 gammel reform
ForumindlægEndnu engang uploader jeg facit for STX A-niveau gammel reform. Jeg satser på også at lave for ny reform. Husk, ingen garanti for fejlfrie løsninger. Stil gerne spørgsmål, så kan jeg eller andre dygtige lektiehjælpere svare på jeres spørgsmål. -
Rettelse af fejl?
ForumindlægJeg skal rette fejl og der kan muligvis være op til to fejl i hver sætning. 1. The missionarys wanted to learn the natives all about religion. 2. The good seats has already been taking. 3. The shop assistant, which she had not seen before, gave her many information. Nogen der kan hjælpe? -
Søger AT-tutor i København
ForumindlægHej alle, Jeg har skrevet AT i fagene religion C og historie A. Jeg skal op til AT-eksamen på fredag, og søger derfor en tutor, som kan hjælpe mig, således at jeg opnår en perfekt fremlæggelse til den endelige eksamen. Beklager den korte varsel, men min opgave skal også blot "finpudses&quo... -
Hjælp til censor!
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i AT eksamen i bl.a. religion hvor jeg skal have [b]Anette Ottendal fra herlev gymnasium[/b] som censor. Er der nogen som ved lidt om hende? Jeg vil nemlig meget gerne vide, om hun går meget op i detaljer eller om hun er mere til diskussion. Jeg skal desuden op i Kemi mdt... -
Supplering i sommerferien
ForumindlægHej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen? -
Bestået matematik?
ForumindlægHej alle. Har jeg bestået matematik når det ser sådan ud: Årskarakter mundtlig: 4 Årskarakter skriftlig: 02 Eksamen mundtlig: 00 Alle vægter 0,75 har jeg så bestået? -
TUDEFORUM
ForumindlægHey... Har lige brug for at brokke mig lidt, tænkte der måske var andre der havde det på samme måde!!!Har lige været oppe i religion... trak en artikel, som jeg vil mene var fuldstændig uden indhold i forhold til det overordnet emne... fik ros for min baggrundsviden, men de gav mig 6 fordi jeg ik... -
Eksamensprojekt HF- hvilke fag og idé
ForumindlægJeg skal skrive eksamensprojekt (tværfagligt) på Hf og skal snart tilmelde mig. Det var meningen,at jeg skulle skrive det sidste år, men på grund af stress måtte jeg vente. Jeg interesserer mig ikke meget for historie og religion, som jeg ellers havde sidste år+ i år - så overvejer at skrive i b... -
Hvad er forskellen?
ForumindlægHej. Jeg har spekuleret og researched meget på nettet om hvad HHX HTX STX Osv.. hvad alt det er. Kan virkelig ikke finde noget info.. Jeg kunne godt tænke mig en IT Videregående uddanelse efter Folkeskolen. Hvad hedder sådan noget? -
Hvornår giver lærerene de sidste karakter
ForumindlægHej Hvornår skal lærerene indgive de sidste årskarakter i 2. G? Er der nogle, der har wn ca. dato? Jeg har hørt at vi kan se karakterene d. 22 maj, men vil gerne vide hvornår de senest indgives. Det er STX (Gymnasium) -
Plan i rummet og følgefejl?
ForumindlægVar til eksamen her den 27 .maj i Matematik A STX I opgave 11 a) bliver man stilt til opgave at finde ligningen for den plan der indeholder (50,0,0) (0,10,0) (10,0,10) Jeg starter med at finde min normalvektor, og da man kan finde en normalvektor til planen ved at finde krydsproduktet af to vekt... -
HJÆLP: Gennemsnit på 6,1 - Uddannelsesmuligheder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 17 år, jeg går lige nu på SOSU Grundforløb, som slutter meget snart (før det, gik jeg i 9. klasse). Jeg skal på STX i august 2015. - Jeg vil rigtig gerne være klinisk diætist, men kan jeg blive det, når min eksamenskarakter fra 9. klasse kun er på 6,1? - Hvad KAN jeg bliv... -
Musik
ForumindlægJeg skal op til musik eksamen vil bare lige høre, hvad man kunne forberede sig inden eksamen? -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
Intelligent Design
ForumindlægEr der ikke lige et par biologer, der vil sige et par ord om, hvorfor Intelligent Design-teorien ikke holder? -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksame i IT og har brug for hjælp.. Er der nogle som ved, hvilke enheder der indgår i et netværk? -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
hvis man dumper i AT?
ForumindlægHej Har hørt at hvis man dumper til sin AT-eksamen så får man ikke huen..... Kan det passe?
