Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13501 til 13520 af 14598
-
Analyse af "Ringen" - Karen Blixen
ForumindlægHejsa! Jeg går i niende klasse, og skal afleve dansk synopsis i næste uge. Jeg har trukket fordybelsesområdet Karen Blixen, og har valgt at analysere henden fortælling Ringen fra Skæbne-anekdoter. Jeg har læst fortællingen, læst lidt hist og pist om den og Karen Blixen, og set nogle film om Karen... -
Engelsk rettelse HJÆÆLP MIG :(
Forumindlæg1. Why did I choose this topic? I choose the topic, because I have some interesting about parents and control. I see people, who scolding their kids, and yes there are many reasons, why parents act like that. It’s because they need some time to think about things etc. and I know friends, wh... -
Kig på følgemappe?
ForumindlægHej! Min følgemappe skal afleveres imorgen og jeg sidder lidt i saksen! Du er mere end velkommen til at tage et kig på den :) 2. Indledning: Vi har valgt prostitution som vores delemne under ”Verden omkring os”. Vi har valgt Prostitution eftersom vi begge synes det er et interessant o... -
Hjælp til følgemappe!!!
ForumindlægHej! Min følgemappe skal afleveres imorgen og jeg sidder lidt i saksen! Du er mere end velkommen til at tage et kig på den :) 2. Indledning: Vi har valgt prostitution som vores delemne under ”Verden omkring os”. Vi har valgt Prostitution eftersom vi begge synes det er et interessant o... -
Essay!! Det smukke ved Danmark.
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
Det smukke Danmark
ForumindlægHej dette er nogenlunde mit færdige essay, ville lige hør hvad I synes om det. Hvad skal jeg mere skrive? Er det fint? Tager gerne kritik. Det skal siges at det er ikke rettet. ”Tja” - Hvad er det smukke ved Danmark? Danmark har ikke det store, at prale sig af når det kommer til smuk... -
Oversættelse Soul Kitchen
ForumindlægHej jeg skal oversætte følgende tekst: Den følgende tekst er forhistorien til den tyske film "Soul Kitchen". Handlingen foregår i Hamborg, hvor hovedpersonen Zinos er vokset op. Hans familie stam- mer fra Grækenland, og da han bliver 18, vælger forældrene at vende tilbage tilt de... -
Oversætelse - Haster
ForumindlægHey, vi har fået en svær oversætelse for, jeg har brugt nu 4 timer og 20 minutter på at gøre mit bedste. Hvis i kan finde nogle fejl og skrive rettelsen ville det være super! Her er opgaven. Dansk: Wolfgang var ikke hjemme. Hvor var han? Andrea blev ked af det. De havde jo en aftale. Hun ha... -
Digt til Novelle hjælp
ForumindlægJeg skal omskrive et digt til en novelle men hved ikke hvordan jeg skal begynde.... -In medias res -jeg fortæller -få personer -hvad mere? Digtet handler om Christian Winther (1796-1876) og hans elskede Julie werliin. Tak, Elskte! For det Blomsterbrev, Som med din kjære Haand du... -
Bare en regnvejrsaften Halfdan Rasmussen fortæller
ForumindlægHej, er i tivil om hvilke fortæller type digtet er. Håber nogen kan hjælpe. Bare en regnvejrsaften Alting er lydhørt nær Dråber falder og falder Bag forårets spinkle træer Bare en regnvejrsaften Mennesketom og stum Hviler den våde gade Under det tavse rum Gaden er ikke venlig Åben og god som fø... -
Independizarse
ForumindlægHej jeg har en stpr spansk aflevering for hvor jeg bl.a. skal vælge nogle spørgsmål som jeg vil svare på ud fra nogle tekster og jeg trænke på om der er nogen der hurtigt vil tjekke det jeg har skrevet? Jeg har lavet en hurtigt formulering på dansk så i ved hvad det er meningen der skal stå... -
Hjælp til lidt engelsk
ForumindlægNogen der kan spotte fejl i det nedstående? har rettet det jeg kan. Tak på forhånd :) - The poem Holy Thursday S.O.E is also one of William Blake’s illustrated collections of poems. The poem begins with many rhetorical questions, which evokes strong and emotional feelings. - The setting ... -
Hjælp til retning af tekst!!!
ForumindlægHejsa! Vi har i min klasse fået til opgave at skrive et brev til en ven, om vores skole- og fritids-liv. Jeg har fået skrevet det hele færdigt, men er usikker på fejl... Hvis der sidder en rar sjæl derude, som har lyst til at bruge 5 minutter på at kigge min tekst i gennem, så vil jeg blive hen... -
Fransk stil. Hjææælp!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for at få rettet en franks stil om mig og mit liv. Skal fremlægge imorgen!!! Please :-) J’ai 14 ans et je suis né le 1 Decmebre 1998. Je vis dans saunte, dans une grande maison. Je vivre avec mon adoptifs parents, frère et sæur... -
Oversættelse spansk A
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med min spansk oversættelse? A-niveau her er den danske tekst øverst dernæst det spanske Tak Historien ”El hombrecito vestido de gris” handler om en lille mand, der lever et meget monotomt og kedeligt liv. Hver dag laver han de samme ting. Han vågner altid k... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej folkens har denne større oversættelse, hvis der er nogen der gider at tjekke den igennem for fejl, så er jeg yderst taknemmelig! På forhånd tak!!! Franka Potente Mange unge mennesker har set den tyske film ”Lola rennt”. Hovedrollen bliver spillet af Franka Potente, der er blevet... -
Dansk
ForumindlægJeg har lige en historie, den er cirka på 250 ord den skulles skrive til 1500 ord, men JEG KAN IKKE FINDE PÅ NOGET NYT, HVAD SKAL JEG GØRE? jeg er ikke kreative! Jeg skal skrive om skuffelse. Historien er fuld a fejl, men igen jeg vil bare høre om hvad jeg skal skrive mere Jeg kigged... -
Digt analyser
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig med at skrive et referat og personkarakteristik af ''jeg person'' om digtet som hedder '' den oprørske skelet''? den oprørske skelet på en måde forstår jeg min skelet når jeg ligger og tar solbad får det aldrig lov til at komme u... -
Engelsk - Safe enough
Forumindlægkan i finde nogle basale fejl ? ville være en stor hjælp : The story is about a man named Wolfe. He is described by a third person narrator as a city boy because he used to live in the city. He was used to the chlorine in the water and the swirling traffic. Wolfe was oblivious to it all. We ... -
Essay. Den Lige Vej.
ForumindlægDen Lige Vej Hvad er den en lige vej? Er det vejen frem? Eller ej? De fleste tager den lige vej frem. Det er nemmere. Menneskeligere. Man når hurtigere frem til ens mål. Man kører lige forbi alle sidevejene der kommer. Man tænker ikke rigtig over dem, man kører bare forbi dem uden at vide om ...
