Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13521 til 13540 af 95433
-
Ti 86
ForumindlægHej har et spørgsmål angående Ti 86 lommeregnere.. kan de bruges på B niveau matematik? mvh -
MiKTeX
ForumindlægNår jeg følger installationen fra formelsamlingen på denne side (linket), så skal jeg downloade Miktex. Dette går også fint, men når jeg dobbeltklikker på den downloadede fil, kommer den frem med, denne er ugyldig. Jeg har ellers gjort alt det andet. -
B-fag Fjernstudie
ForumindlægHej, jeg har besluttet mig for, at jeg tager sidste fag i min fagpakke som fjernstudie, mens jeg er på andet år HF. Fagpakken består af 3 fag, hvor jeg tager 2 fysisk på skolen, mens det sidste tages på fjernstudie. Der er visse grunde til, at jeg har valgt det som fjernstudie. Jeg har snakket ... -
rette synopsis
Forumindlægjeg skriver i fysik og religion er der nogen som gider at rette min synopsis -
Forberedelse til termin i 8. klasse
ForumindlægHej Jeg går i 8. klasse og jeg skal til terminsprøve i dansk, matematik, tysk og engelsk i næste uge. Jeg vil gerne forberede mig, men jeg er ikke sikker på hvad jeg skal gøre, hvilke noter jeg skal tage med osv. Desuden er jeg lige startet på en ny skole, hvilket desværre har betydet at alle mi... -
Drej firkant
ForumindlægJeg er i gang med en opgave hvor jeg har tegnet en firkant i et koordinatsystem. Firkanten har punkterne A(2,5), B(4,2), C(2,-1) D(0,2). Næste opgave hedder så: Afsæt punkt E(2,-2), og drej firkant ABCD 60 grader om punkt E. HVordan skal jeg gøre dette? På forhånd tak. -
Betalingsbalancen
ForumindlægHej Jeg ved der er blevet postet om dette før, men jeg får står ikke helt de gamle poster. Jeg ved at betalingsbalancen består af 2 poster; De løbende poster og kapitalposterne. Mine spørgsmål er så følgende: Nogen der kan komme med eksempel på de løbende poster og kapitalposterne? Er kapital... -
Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster
ForumindlægHej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej SP. Jeg vil gerne blive bedre i nogen fag, som fx Dansk, Matematik, Biologi, Engelsk, Fysik-Kemi osv. Har i nogen hjemmesider man kan bruge? Helst nogen hjemmsider som alle kan bruge og er gratis. Ellers så nogent tips og tricks til hvordan i måske blev gode til det? :) Mvh -
Hvordan kan jeg forberede mig til prøverne??
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen her om 2 uger, og jeg har styr på matematik, og engelsk mundtlig.. Resten ved jeg ikke hvordan jeg skal forberede mig på.. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre i hhv. dansk læse/retskrivning, fysik, geografi, historie og dansk skriftlig fremstilling??? Tak! -
Hjælp til Vandmodstand
ForumindlægJeg har i fysik lavet et forsøg med at skyde et projektil ned in vand, hvor det er blevet filmet, og det er muligt at finde projektilets hastighed, acceleration, impulser, o.s.v. Jeg vil spørge om hvilke teorier dette kan indholde ud over vandmodstand. -
det haster (solsystem)
Forumindlæghejsa jeg har lavet en projekt om vores 9 planitet i solsystemet..... men jeg skal skrive tyndekraften i forhold til hver planet... er der nogen der har noter eller ved hvordan jeg skal skrive tyndekaften i min projekt... tak skal i have -
Trigonometri
ForumindlægHejigen =) Jeg sidder med en opgave fra eksamensopgaverne fra Mat på A niveau. opgaven lyder følgende: Bevis, at i en trekant med sidelængderne a, b og c er længden af medianen fra C bestemt ved: M -2 for oven og c for neden (skrives som et integral) = ½ a^2 + ½ b ^2 - 1/4 c ^ 2. er d... -
Hjælp til fysikopgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave:"I et kalorimeter med varmekapaciteten 180 J/K hældes 350 g vand ved samme temperatur som ka-lorimeteret 20ºC. Et blylod på 2,00 kg opvarmes i en køkkenovn. Loddet føres hurtigt over i kalori-meteret og blandingstemperaturen aflæses lidt senere til 65º... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
Omformning af forbrugsfunktion
ForumindlægHej :-) Er der mon nogen, der kan forklare mig, hvordan følgende omformning af forbrugsfunktionen finder sted? C = C + c/(1-c)*(C+I) = C/(1-c)+c(1-c)*I På forhånd tak for hjælpen! -
Matematikeksamen..
ForumindlægHey! Jeg sidder her og laver tonsvis af matematik noter, men blev pludselig i tvivl om jeg må bruge eksempler fra mine bøger, eller om jeg selv skal lave dem? - Elibeli -
Emner
ForumindlægHey. Jeg skal op i samfundsfag B nu her til maj. Ville bare lige høre fra en der er god, hvilke enmer jeg skal kigge på. Jeg har selvfølgelig en del noter, men mange ligger på computeren, så skal vide hvilke jeg skal printe/smide ud. Det må gerne være en så komplet liste som muligt. På forhånd... -
B-Prøven hjælpemidler mundtlig dansk??!
ForumindlægHej alle. Min lærer har ikke givet os særlig meget info om noget, så jeg har brug for et hurtigt svar: Jeg skal op i dansk prøveform B (hvor man forbereder sig hjemme), og vil gerne vide hvad jeg må medbringe ind til eksamen? Må jeg have computerskrevne noter eller kun min synopsis? Meget vigt... -
gæring
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :)
