Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 13541 til 13560 af 47924
-
HJÆLP HAR 3 TIMER TIL EKSAMEN! RETTELSE AF TYSK STIL!
ForumindlægHer er min tekst - Mit Messer und Gabel! -
00 i mundtlig mat. 10 i skriftlig. Eksamen HF
ForumindlægHey, Jeg skal lige hører. Jeg har fået 10 i skriftlig mat og 00 i mundtlig :-/ Men har jeg bestået faget, eller skal jeg tage det om? -
prøve form b, dansk mundlig eksam.
ForumindlægSkal man læse begrundelse og præsentation af prøveoplægget op? eller er det noget som ikke tager tid væk fra dit fremlæggelse? -
Skal op i eksamme både skriftlig og mundtligt i hele pensum
ForumindlægPga. af sygdommen har jeg høj procent i fravær. derfor skal jeg hele pensum 12i alt inkludere AT Undskyld mit sprog, Hvad fuck skal jeg gøre ? Hæng mig selv ? haha -
varmestråling
ForumindlægJeg har fået et spørgmål til min mundtlige fysik eksamen, som hedder, at jeg skal gøre rede for begrebet varmestråling, herunder Planckspektret for absolut sorte genstande. Jeg håber virkelig, at der er nogle som kan forklare Planckspektret for absolut sorte genstande, for jeg fatter det ikke... -
delemne og kreativt projekt til eksamen (2. verdenskrig)
Forumindlægjeg skal finde et delemne, kreativt projekt og en proplemformulering til min 9.klasse eksame hvor jeg har trukket " 2. verdenskrig" kan i hjælpe? -
Hvad har i skrevet om til jeres engelsk mundtlig eksamen, eller hvad har i tænkt jer?
ForumindlægHej. Jeg ville høre om hvad i har skrevet til jeres engelsk mundtlig eksamen i niende? Eller hvad i har tænkt jer at vælge som emne? -
Dansk mundtlig eksamen prøveform B 9 klasse
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen på Tirsdag. Er der nogen, der ved hvad det hele går ud på, og hvad jeg skal gøre i de 40 minutters forberedelse og til fremlæggelsen. -
Gode råd til biologi C eksamen (HF)?
ForumindlægHej! Jeg skal til biologi eksamen om en uge, og jeg er ret overvældet lige nu. Vores lærer har sendt 18 spørgsmål til os, hvoraf man jo så trækker et af dem til eksamen. Jeg havde derfor tænkt, at jeg ville svare på alle spørgsmålene inden eksamen, så jeg kunne bruge forberedelsestiden fornuftig... -
Er kemi B nødvendigt for mig??
ForumindlægHej med jer. Sagen er den at jeg skal ind på en uddannelse hvor der kræves kemi på C-niveau. Jeg har gået et år på EUX, hvor jeg gennemførte kemi på C. Jeg var ikke oppe i eksamen i faget men har fået bevis hvor der er karakter på. Nu går jeg på htx hvor jeg har kemi på B-niveau. Er det overhov... -
arv og miljø -dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket fordybelsesområdet "arv og miljø" til min dansk mundtligt eksamen, jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som mit prøveoplæg. -(har overvejer ørneflugt - den grimme ælling, men ved at censor og min lære har hørt den så mange gange, at det er dumt at vælge den) Har overv... -
Engelsk B mundtlig eksamen synopsis?
ForumindlægJeg skal med stor chance op i engelsk B mundtlig i år og skal snart aflever min synopsis. Jeg har valgt at skrive om vold i computerspil og dens effekt på samfundet. Jeg har indtil videre en god indledning men har virkelig et stort problem. Jeg skal inddrage nogle af de værktøjer (analyse modelle... -
mundtlig eksamen, definition /besvarelse (god???)
Forumindlæggør rede for hvad det vil sige at en funktion er differentiabel, og vis hvordan man anvender tretrinsreglen. den måde jeg har tænkt mig at gør det på er at. Definition af differentiabel funktion: at en funktion kaldes differentiabel, hvis grafen for funktionen har en tangent i alle funktionen x-... -
Må man gå på nettet til mundtlig samfundsfag eksamen?
ForumindlægMå man gå på nettet de 40 minutter man har til mundtlig samfundsfag eksamen? -
Matematik eksamen 2008 (STX-A skriftlig)
ForumindlægHej allesammen Nogen der har facit liste til eksamen august 2008 på A-niveau?? -
Matematik A - Eksamen 27. Maj 2014
ForumindlægMon der er nogle, der er interesserede i at sammenligne resultater fra dagens eksamen? :) -
Intelligent boligopvarmning
ForumindlægHey vi har fået en gamel mattematik eksamns opgave for. den er fra juni 2015. er nået til opgave 2 er den der står nedenfor og jeg forstår virkelig ikke hvordan man laver den så hvis nogle ville hjelpe vil jeg være glad Udetemperaturen er -5,0 °C, og temperaturen inde i huset er 23,0 &de... -
Psykologi eksamen - Case - C niveau
ForumindlægHej derude.. Da jeg skal til psykologi eksamen torsdag, kunne jeg godt bruge lidt hjælp.. Jeg er virkelig dårlig til at analysere psykologi cases, da vi næsten ikke har haft nogle her i år.. Derfor har jeg prøvet at finde eksempler på google, men synes ikke rigtig der var nogle.. Er der nogen af... -
HJÆÆÆLP TIL BILLEDEANALYSE DANS EKSAMEN I MORGEN!!!!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen i morgen i billede analyse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad horisontlinje + forsvindingspunktet er i Erik Henningsens ''sat ud'' billede og L.A Ring ''aften''. Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis bare en eller anden vid... -
Hvordan kan man få 12 tal i dansk eksamen grammatik
ForumindlægHej, Folkens hvordan kan jeg få 12 tal til dansk eksamen. Jeg skal op i 10.klassens afgangsprøve. Men skulle lige spørger om hvordan kan man få god karakter den første del af prøven. Med venlig hilsen
