Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1341 til 1360 af 181597
-
Mundtlig matematik.
ForumindlægHej.Jeg skal op i mundtlig matematik i folkeskolen (9. klasse).Nu skal vi jo allesammen op enkeltvis, derfor er jeg en smule bange for at noget går galt.Jeg får normalt 8 i skriftligt matematik, men er på en eller anden måde indstillet på, at jeg godt kan få en to-cifret karakter i mundtlig matem... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni. Jeg vil nemlig gerne kunne være i stand til at vurdere, om min mulige fremtidsplan er ... -
hf skriftlig eksamen
Forumindlæghej er der ikk nogen der har en opgave fre en større skriftlig eksamen i hf december 2008 hvor temaet er nyheder? det er ligemeget hvad for en af opgaverne du har lavet, hvis det er.. hilsen camilla -
spansk skriftlig eksamen 2011
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette min opgave fra spansk skriftlig eksamen? Jeg er ikke den skarpeste til spansk, og kunne egentlig godt tænke mig at få den rettet, og evt. få en bedømmelse På forhånd, tak! -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Hjælp til mundtlig eksamen.
ForumindlægHej jeg skal op i Matematik A til December, mit problem er jeg er dårlig til den mundtlige eksamen. På Matematik C, fik jeg i den skriftlig eksamen 12, mundtlig 02, og på Matematik B var det 10 skriftlig og 00 mundtlig. hver gang jeg har været til mundtlig eksamen, har jeg været godt forber... -
EKSAMEN Matematik..
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i Matematik og har fået spørgsmålet: Hvad er forskellen på absolut og relativ tilvækst? -
MATEMATIK (A)
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe os med matematik? -
Matematik eksam
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der har en matematik eksemplar til HTX eksam på B niveau Det kan være en store hjælp fra jer. Hvis I giver mig svare :) -
dumpet skriftlig dansk, hvad gør jeg?
ForumindlægHej, jeg har netop modtaget mine endelige skriftlig karakter, men desværre har jeg ikke bestået dansk. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Ærligt talt har dansk aldrig har været min styrke, men 00 virker urealistisk- især da jeg i løbet af 3.g ligget mellem 7-10. Efter at have modt... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, 2 spørgsmål: 1) Er der steder man kan finde eksempler på mundtlige besvarelser (må gerne være på skrift)på eksamensspørgsmål i matematik på b-niveau. 2) "Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne." - ... -
hjælp til skriftlig b
Forumindlæghej er igang med en opgave fra sættet 2005 ophgave 3 jeg skal forklare pHs betydning Sweetenzymers funktion ud fra en graf. jeg har nogenlunde styr på graf 2 men den første med aktivitetn kan jeg ikke rigtig forstå? link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/biohn-2005-6-1.... -
Gået ned i skr. eksamen?
ForumindlægDet her er en lille uformel rundspørge for SPs brugere. Er du gået ned i skr. eksamen i forhold til dine årskarakterer eller terminsprøven? Bare svar ja eller nej (du må selvfølgelig gerne uddybe hvis du vil)- -
Fem A-fag - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ... -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt? -
Skal til eksamen! - Har du nogle tidligere skriftlige prøver jeg kan øve mig på?
ForumindlægJa, jeg har været så heldig at trække matematik B skriftlig eksamen her i næste uge. Jeg går på HHX og tænkte på om der er nogle, som ligger inde med nogle af de tidligere skriftlige prøver i Matematik B, som jeg kan øve mig på? Tænker mest på prøven uden hjælpemidler. Men også gerne prøven med... -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I? -
Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Matematik b
ForumindlægHej Jeg har været til eksamen i dag i matematik b, skrifligt. Der er så mange kloge hoveder herinde, så jeg vil høre om der er en der måske har tid til at kigge på min opgavebesvarelse, og måske har et indblik i hvad den ligger til? Forstår godt hvis det er for meget for nogle, så det er ogs... -
Matematik B
ForumindlægHvordan løser jeg opgave 13 ? Jeg har prøvet men kan ikke se hvordan den skal løses. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/120126%20stx%20113%20Matematik%20B.ashx
