Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13621 til 13640 af 27765
-
En God Problemformulering
ForumindlægHej! Jeg har projektuge og skal fremlægge om IT-Matematik. Og jeg har virkelig brug for en god problemformulering til projektet. Jeg tænkte på "Hvordan har IT-Matematik udviklet sig gennem tiderne?", men sagde så til mig selv, at det er ikke rigtigt et problem og man kan altså bare søg... -
fuldstændige løsning
Forumindlægvis at den fuldstændige løsning af M¨x+Kx=0 kan skrives: (x1 x2) =A1(1 1)*cos(kvadratrod((k/m)*t-ø1))+A2(-1 1)*cos(kvadratrod((3k/m)*t-ø1)) kan det gøres på en nem måde i maple (kan ikke få den til at gøre det lige nu) -
Carlsberg
ForumindlægHej hvad betyder.. Hvilke forhold i den uafhængige omverden påvirker virksomheden og på hvilken måde sker påvirkningen? -
Spørgsmål Fra C til B niveau
ForumindlægHej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ? -
Metoder i Samfundsfag
ForumindlægHej jeg går i 3.g og kunne godt tænke mig at vide om hvilke metoder der er i samfundsfag (udover kvantative og kvalitative metoder). Det haster rigtig meget. Håber at i kan hjælpe mig. -
Engelsk dispoition - Black in america
ForumindlægHey jeg sidder og tænker lidt over, hvordan jeg forholsvis skal komme i gang med mit dispotion, har under emnet "black in america", kan i forholdsvis kommentere, hvad/hvor/hvem er de vigtigste synspunkter, når vi taler om dette emne.. Tak på forhånd.. -
Forslag til 3 års opgave?
ForumindlægHej.. Er lidt i krise.. Mangler et rigtig suverænt emne til 3 års opgave i engelsk! - Det må meget gerne være folk der allerede har skrevet 3 års om det emne, så jeg kan få den bedst mulige vejleding og rådgivning.. Der skal helst være "kød" nok på det, så jeg "gider" sidd... -
Please hjælp!!!!! Projektopgave det haster jeg har få dage tilbage !!!!!
ForumindlægHej;) jeg er har en problemformulering i min projektopgave som jeg snart skal aflevere, men jeg har ikke startet på den endnu. jeg er tidspresset og mangler 4 MEGET DYBGÅENDE spørgsmål til mit emne som jeg heller ikke har valgt endnu. Jeg skal vælge imellem racisme, vold i hjemmet eller flytning... -
Identitet
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen i DANSK. Jeg har trukket emnet; Identitet. Og har valgt teksten "Noget om helte - af Halfdan Rasmussen". Nu har jeg siddet oppe i to nætter, og har ikke fået en dråbe søvn, fordi jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal perspektivere teksten til, det ... -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
2.g opgave "Hjælp"
ForumindlægEr der nogen som har nogle ideer til hvordan jeg skal gribe min opgave om cuba-krisen an... jeg har fundet en vinkel men har problemer med at komme igang ? hvis der er nogen som har nogle ideer må i meget gerne svare.. -
En tekst man kan perspektivere til "tennis af Kim fupz Aakenson?
ForumindlægHej, jeg har trukket Kim Fupz Aakeson noveller som fordybelsesområde og har valgt novellen Tennis som mit emne til min synopsis (FSA). Jeg skal op i dansk eksamen engang her på Tirsdag, og umiddelbart har jeg godt styr for novellens værdier og sådan. Synes selv jeg har en god ide af hvad der ... -
SSO-komposition.. hvordan?
ForumindlægGodaften. Hvad skal en komposition af en bog indeholde? Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe... For er helt lost, og er næsten det eneste jeg mangler.. Gode julehilsner Line. -
Udarbejd en markedssegmentering
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til at skrive en opgave, men er gået lidt i stå... Hvordan kan man udarbejde en markedssegmentering i en virksomhed... Synes det er lidt svært. I afsætning har vi været igennem nogle modeller, men jeg er bare stadig lidt i tvivl.. Jeg har valgt at bruge segment... -
Ska' vi være kærester? synopsis. HURTIG HJÆLP
ForumindlægJeg er i den situation at jeg skal aflevere min synopsis til kortfilmen Ska' vi være kærester imorgen. Jeg er også næsten færdig med min synopsis, jeg kan bare ikke helt finde filmens budskab og virkemidler ? Så håbede lidt der var nogle der kunne hjælpe mig :-) Har også et link til fi... -
Doping i Biologi og idræt
ForumindlægHej folk Jeg skal til at skrive mit studieretningsprojekt i 3g på gymnasiet. min problemformulering er ikke helt færdig, men kommer til ligne noget i den her stil: Hvad er doping? og hvornår er det doping? Hvad er de mest brugte stoffer, hvordan virker de på kroppen og hvilke vil man kunne se br... -
DSSO/INFLATION
ForumindlægHej Allesammen... Håber meget at nogen kan hjælpe mig. Jeg skal skrive DSSO om inflation i uge 7 og mangler noget inspiration! Har fundet en del materiale, men kan ikke overskue hvad der er vigtigt og hvad der er mindre væsentligt at få med i opgaven. Nogen der har en opgave eller lignende, jeg m... -
Sin Bin or Lucys heart
Forumindlæghejsa. Er der nogle der ligger inde med et resume af teksten Sin Bin or Lucys heart? (gerne på engelsk) I så fald hvad er plottet i historien så? Hvis du kunne hjælpe mig, ville jeg blive meget glad <3 -
gramamtik
ForumindlægDenne sætning: Der könig gab ______ Rad und Haspel und sagte: .... ____________ = akkusativ, dvs. der skal stå: MICH ? har jeg ret.. -
HJÆLP!! til outline
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave et outline, men ved ikke hvad det skal handle om. Vil nogen gerne hjælpe mig?? Jeg skal have et underenme til "being deffrent" Det skal have realitation til USA og det skal helst være noget som man kan undre sig over, men er åben for alle ideer. Pleas hjælp mig!...
