Dansk

Please hjælp!!!!! Projektopgave det haster jeg har få dage tilbage !!!!!

03. april 2016 af Emmaa1212 - Niveau: 8. klasse
Hej;) jeg er har en problemformulering i min projektopgave som jeg snart skal aflevere, men jeg har ikke startet på den endnu. jeg er tidspresset og mangler 4 MEGET DYBGÅENDE spørgsmål til mit emne som jeg heller ikke har valgt endnu. Jeg skal vælge imellem racisme, vold i hjemmet eller flytningeproblemet i EU. Please giv et svar hurtigst muligt da jeg ikke har meget tid og ved ikke hvilken emne der har nogen spørgsmål man kan gå i dybden med:)

Brugbart svar (1)

Svar #1
03. april 2016 af Skaljeglavedinelektier

Racisme:

Hvad er racisme?

Hvorfor opstår racisme?

Hvordan kommer racisme til udtryk i litteraturen?   - Lav en analyse af et digt/novelle/roman/film... der omhandler racisme. The White Man's Burden(digt) og Uncle Tom's Cabin(roman) er muligheder, der også findes på dansk. 

Disukter, hvordan racisme kan stoppes? 

Her er et link til en dansk version af The White Man's Burden og endda med spørgsmål at tage udgangspunkt i: https://ibog-verdenefter1914.systime.dk/index.php?id=487

Svar #2
04. april 2016 af Emmaa1212

Tusind tak for det sublime svar:)

Skriv et svar til: Please hjælp!!!!! Projektopgave det haster jeg har få dage tilbage !!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.