Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13641 til 13660 af 109300
-
Længde af median
ForumindlægJeg har løst a), men har lidt svært ved at gennemskue b). Håber der er en, der kan hjælpe! -
Rettelse af min oversættelse
ForumindlægHej er der nogen som vil hjælpe mig med at rette min tysk oversættelse, det er hovedsageligt grammatisk og fejl i sprogbrug... Die Gewalten verbieten Rauchen auf dem Oktoberfest. Bier und Zigaretten werden oft sehr gute Freunde gewesen, aber jetzt trifft das Rauchverbot auch das Oktober... -
Stilhæfter fra maj 2003 og august 2003?
ForumindlægFor at øve mig til eksamen og terminsprøve, kunne jeg godt tænke mig at få fat i stilhæfterne fra studentereksamen i skriftlig dansk, maj 2003 og august 2003. Jeg vil derfor sætte stor pris på hvis nogen kan scanne og maile disse hæfter til mig, eller dem uploade til en server.Det behøver ikke at... -
Medicin - Gns af samlede karakterer eller adgangsgivende eksamer?
ForumindlægKort og simpelt spørgsmål. Gns. på medicin er det udregnet udfra snittet på de adgangsgivende eksamer (Altså matA, KemiB,FysikB) osv. eller er det det samlede snit fra studentereksamen? Hvis det er det samlede snit man går udfra, har man så ikke en uretmæssig fordel, hvis man som jeg færdiggør mi... -
Oversætte sætning med "at arbejde", "at lave"?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal oversætte nogle sætninger fra dansk til fransk, men jeg kan ikke finde ud af at bøje at arbejde og at lave? Sætningerne lyder: "Christian elsker at lave mad" og "efter studentereksamen tager han til Frankrig for at arbejde.." Jeg ville nok oversætte de... -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen?? -
Antal eksamener
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 3.g stx nu. Det er sådan at jeg har været til 1 eksamen i 1.g også har jeg valgt en ekstra A-niveaue fag(valgfag) som jeg afsluttede med 2 eksamener i 2.g + 1 engelsk eksamen, altså 3 eksamener i 2.g. Det vil sige jeg i alt ha... -
Apostrof
ForumindlægHej, er der en der kan forklare mig hvornår man sætter apostrof på engelsk? -
verbs
Forumindlæghvad hedder let (lade) og cut (ignorere) i datid på engelsk? -
Fra farmaceut til læge
ForumindlægHej ! Jeg er igang med at læse farmaci på KU og er nu på mit 4år. Jeg overvejer stærkt, at skifte til medicin studiet, og overvejelsen skyldes primært, at jeg ikke behersker det engelske sprog vel. Jeg er mildest talt elendig. meget af arbejdet som en farmaceut foregår på engelsk, hvilket bekymr... -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
Lærer bedst
ForumindlægHvordan lære man bedst engelsk. Jeg er ikke særlig go til engelsk, hverken at tale eller skrive. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre. Lære man meget ved at se en film med engelske undertekster eller ? -
Sygeplejebøger 1.2.3.4 modul til salg
ForumindlægDet står meget mærkeligt... Sorry! Håber det bliver bedre nu... Anatomi og fysiologi Nielsen og Springborg 2. Udgave, 6. Oplag 2010 Klinisk ernæring Hessov og Jeppesen 5. Udgave, 1. Oplag 2011 Mikrobiologi Andreasen og Bech Hansen 1. Udgave, 1. Oplag 2009 M... -
High school
ForumindlægHej. Jeg er netop vendt hjem fra USA hvor jeg har gennenført et 3 årigt high school forløb. Nu er jeg lidt i tvivl om hvad jeg har af muligheder i Danmark. Jeg føler ikke umiddelbart for at skulle til at læse igen, så er der nogen der kunne fortælle mig hvad der er af jobmuligheder? Jeg håber d... -
Gennemsnit
ForumindlægHej hej! Jeg er blevet vildt forvirret over mit gennemsnit. Det ser ud som følgende (jeg har ikke være oppe i historie endnu, det er den sidste på tirsdag, og så skulle jeg gerne blive student). Historie karakteren er derfor sat som den værst mulige, nemlig 0. Jeg går på studenterkursus, og er... -
Karakter.
ForumindlægHvordan siger man ''Standpunktskarakterer eller Årskarakter'' på engelsk? -
Valgfag
ForumindlægHvilket valgfag vil I anbefale? Jeg har studieretningen (HHX naturligvis) global studies; International Økonomi A - Afsætning A - Kulturforståelse B Jeg kan vælge imellem valgfagene: Psykologi C, Idræt C, Filosofi C, Markedskommunikation C, Design, IT C, Tysk C, Matematik B, Samfundsfag B, Spa... -
Word - hjælp med at sprog
ForumindlægHej allesammen! Jeg kan ikke ændre det sprog jeg er ved at skrive i. Det er på dansk, men jeg skal have det lavet om til engelsk, men ikonet nedenfor er der ikke? Jeg håber at nogle kan hjælpe, har selv søgt på nettet dog uden held. -
Hjælp - Haster!
ForumindlægJeg er virkelig på skideren, jeg skal aflevere dansk-synopse i morgen og der skal være et højt læsningsstykke.. Jeg har valgt dette: På den anden side skal man være blind på det ene øje og have klap for det andet, hvis ikke man et eller andet sted i de mange informationer, der lægges frem, kan se... -
Wordmat til mac
ForumindlægHej! I matematik B skal vi bruge wordmat, men problemet er, at jeg har mac og jeg har den nyeste version af word (eller det er jeg næsten sikker på), og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg kan få wordmat ned, for det skulle vist ikke virke på det nyeste word.. Nogen der kan hjælpe? Jeg...
