Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13661 til 13680 af 32040
-
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
9. Klasses eksaminer
ForumindlægHej. Jeg er på vej mod eksaminerne og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan de eksaminer foregår i 9. Klasse. Jeg skal op i dansk, engelsk, kristendom og fysik. Har i nogle gode råd til eksaminerne og hvad man skal læse op på? Mvh kinna -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
flertal af "walkman"
Forumindlæg1. Hedder flertal af "walkman" = "walkmans"? 2. En computermus hedder "computer mouse" på engelsk, men hvis der er flere computer mus, siger man så "computer mice"? (lyder lidt mærkeligt) -
utilfreds med karakter - klag
ForumindlægPå min skole er der rigtigt mange der er utilfredse med deres karakterer, mange i en klasse er dumpet. En af vores lærere har opfordret os til at klage. Der er totalt kaos med cencorerne, siges det. Hvis du har skrevet i f.eks. Afsætning og engelsk, og din vejleder er afsætningslærer, så skal cen... -
Hvilken studieretning vil være bedst?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal til at vælge endelig studieretning(STX). Mit foreløbige valg er: Samfundsfag A, Engelsk A, Matematik B. Situationen er dog den, at jeg ikke længere magter mere sprog end højest nødvendigt (eng A) og at jeg bliver mere og mere afklaret med at jeg skal læse idr... -
2 sætninger? :)
ForumindlægHarj, sidder lige og har nogle problemer med at formulere følgende sætninger: (fra dansk til engelsk)Der handles med mennesker - fortrinvis med kvinder og børn - som aldrig før.På tværs af landegrænser, kloden rundt.At handle med mennesker er human trafficking.. og jeg kan sgu ik få det til at h... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
HIstorie - Italien
ForumindlægHej... Jeg skal lave en historieopgave om Italien. Er der nogen der kender gode steder på nettet, gode opgaver eller har rigtig gode facts. Opgaven skal være om Italiens styreform, Traditioner, Klima/Klimabælte, Areal og Indyggere.På forhånd tak for hjælpen. -
Noter til Oldævl
ForumindlægDa jeg skal op i Oldævl, vil jeg lige høre om der er nogle, som ligger inde med noter til følgende: Europides; Elektra Homer; Iliaden. Herodot. Platon; Apologien. Platon; Symopsion. + en del monumenter.På forhånd tak. TSS -
Hjælp tak :)
ForumindlægHejsa - håber I kan hjælpe mig med en oversættelse til imorgen:Der sker en masse på disse billeder.ogDer bliver spist og drukket ved enorme fester. og Men ved ikke, om det aldrig er blevet gjordt helt færdigt eller....På forhånd tak :) -
3.års opgave
ForumindlægJeg har tænkt på at skrive om forskning i stamceller i min 3. års opgave.. men er i tvivl om der er materiale nok eller om emnet er for snævert.Nogen der evt. har nogle gode ideer? -
Oversætning til projekt (haster)
Forumindlægskal skrive en opgave om integration, og har lidt problemer med oversætningen. er startet, men har lidt problemer med opstille det rigtig (omvendt ordstilling) desuden er det en svær tekst. på forhånd tak = ) det er især de markerede områder jeg har problemer. "Debatten om integration har fy... -
hvad betyder dette ord?
ForumindlægHej... hvad betyder sweatshop helt konkret? håber på fornuftige svar...på forhånd tak!med venlig hilsen Marco Di Vaio -
Jews
ForumindlægSkal læse en tekst som hedder "The conversion of the jews" af philip RothHar prøvet at finde noget om den på nettet men kan ikke finde noget overhovedet. Er der nogen der har læst den og har nogle guldkorn eller andet. Min lærer påstår hun er den eneste der kan lide den så det kan være ... -
Byggesten
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvordan man siger 'byggesten' på englesk?Sætningen lyder således:"Eksperterne kan ikke forudsige, hvornår vi næste gang risikere at få en af rummets byggesten i hovedet?"På forhånd - tak for hjælpen! -
HASTER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her med et skuespil af Robert Patrick, hvor fra jeg skal forklare, hvilken betydning John F. Kennedy havde for den amerikanske befolkning - problemet kommer så bare; hvordan skal jeg behandle skuespillet? skal jeg analysere og så fortolke? jeg har prøvet at søge, men det hj... -
Det Døde Hav???
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg har virkelig brug for lidt hjælp, da jeg har en opgave for om det døde hav. Håber I vil hjælpe mig med at besvare nedenstående spørgsmål: 1) Hvorfor har det døde hav så høj en saltholdighed??? 2) Hvorfor stoppede vandtilførslen til Det døde hav???Jeg har hørt noget med nogle ...
