Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13681 til 13700 af 42938
-
overbid
ForumindlægHejsa, hvordan skriver man "overbid" paa fransk ? (det modsatte af underbid = prognate) pft Britt -
to ord oversaættelse
ForumindlægHvordan siger man væg på fransk? Ordbogen giver nemlig flere svar muligheder: cloison mur murale paroi -
Nøjes med Engelsk B skriftlig?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har færdiggjort Engelsk B, men ikke min HF. Jeg vil derfor gerne tage min skriftlige eksamen om, da jeg kun fik 10. Kan jeg nøjes med kun at gå op i skriftlig igen? Eller skal jeg både gå op i mundtlig og skriftlig, hvis jeg ønsker at tage den om? Og er jeg tvunget til ... -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
Binomialfordelingen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan gøre rede for binomialfordelingen?? -
kast
Forumindlægjeg ved at når en genstand falder frit i tyngdefeltet er uafhængig af genstandens masse. men hvis vi antog at gnidningsmodstand mellem genstanden og luften spillede en rolle, ville ovenstående antagelse vel være forkert. hvorfor ser vi egentlig fra det luftmodstanden? -
DHO AT...nykritiske metode?!!
Forumindlæghej kan den nykritiske analyse model bruges til at analysere karakterens relationer til hinanden??? er den ideologkritiske metode og den socialhistoriske den samme ?? og kan man sige at manhar brugt den kildekritiskemetode da man skulle være kildekritisk overfor for al material... -
Tvungent A-niveau
Forumindlæg"Hvis det står til ministeren, skal alle gymnasieelever i fremtiden have enten matematik, fysik, kemi, fransk eller tysk på højt niveau." - http://politiken.dk/uddannelse/article308155.ece Bertel Haarder vil gøre det obligatorisk at vælge mindst en af de ovenstående fem fag. Iflg. Haa... -
Matematik HF B
ForumindlægHej, nogen der kan fortælle mig hvordan eksamen foregår? får jeg spørgsmålet en dag før, eller hvordan og hvorledes? Kan i forklare det fra begyndelse til ende. Meget værdsat. Tak! -
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Ændre problemformulering.
ForumindlægHej Nu skal jeg snart til eksamen i AT. Lige om 15 dage. Er ved at skide i bukserne over at jeg ikke har fået lavet mit opgave. Den er vild svær at besvare. Man må godt ændre sin problemformulering ikk? Altså emnet er selvfølgelig det samme, men man drejer den måske bare en anelse. Fuck jeg dør.. -
2.g opgave!!!!
ForumindlægHej... ja nu kunne jeg også godt lige tænke mig noget hjælp :) Nu skal jeg til at skrive historie opgave, og jeg har valgt Den franske revolution som overordnet emne... mit problem er så, at jeg ikke aner hvilket underemne jeg skal skrive om :/ Nogen der har nogle forslag ? -Michelle -
2.g Histroie opgave
ForumindlægJeg skal skrive 2.g historie opgave om den franske revolution. Jeg synes det ville være rigtig spændende at skrive noget om kvindernes rolle og hvilken betydning revolutionen havde for kvinderne... Så mit spørgsmål er om der er nogen der kan anbefalde bøger, www eller andet?? eller om det er al... -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
terminsprøve
ForumindlægHeeej med jer alle sammen. Er der nogen, som ha' været op i matematik? hvis jaa hvordan var det? var det mega sværet? :§ eller? -
Klage over skriftlig karakter i biologi? - Kan du læse min eksamensopgave igennem?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har som alle andre lige fået offentliggjort mine skriftlige karakterer igår. Jeg blev meget overrasket, da jeg så min karakter for skriftlig biologi. Jeg har igennem 3 år på gym fået 12 i biologi skriftlig på både 1. standpunkt, 2. standpunkt og årskarakter (nogle af opgavern... -
Noter til Matematik A
ForumindlægHej alle sammen! Er så heldig at skulle op til mundtlig matematik på A niveau. I den forbindelse ville jeg lige høre jer, om der eventuelt var nogen som lå inde med nogle noter til dette fag? Mvh. Søren -
dumpet dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har lige fået dansk skriftlig tilbage og udslaget var ikke godt. jeg fik simpelthen 00, men mit spørgsmål er så om jeg et dumpet dansk helt og bliver nødt til at tage dansk om. Jeg har ellers 4 i skriftligt og 7 i mundtligt. er jeg så dumpet eller hvordan ? -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej, hvis jeg nu får 4 i mundtlig mat. A og 00 i skriftlig. Er jeg så stadig bestået i det enkelte fag? Har det noget med gennemsnittet i det enkelte fag at gøre? Eller hvordan fungere det. -
Verbix til mac?
ForumindlægHej ! Jeg skal til skriftlig spansk eksamen på mandag. Men da det er uden brug af internettet, ville jeg høre ad, om der er nogle der ved hvor man kan downloade programmet Verbix til mac, eller lign. programmer. Håber der er nogle der kan hjælpe mig :D På forhånd tak
