Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 13721 til 13740 af 39386
-
Resumé af bogen "Hugs and horror"
ForumindlægJeg skal som sagt skrive en andmeldelse på denne her bog ved navn "Hugs and horror" af Dorte Roholte, på engelsk selfølgelig, men er der nogle af jer som også har læst den, fordi jeg fatter intet af bogen (Jeg er nemlig ikke så god til engelsk) tak på forhånd :) -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHejsa alle sammen! Dette er om kristendom og ikke historie sorry... - Dette spørgsmål er om filmen 'Festen (af Thomas Vinterberg) '' hvis i har set den. -Samligninger/modsætninger med kristendommen? -Budskabet i filmen? Og hvad er forfatterens budskab? - Hilsen :-) -
Echelon form.
ForumindlægHej Hvis jeg skal udregne den fuldstændige løsning til et ligningssystem som foreksempel: x1+(1+3*9)x2-x3+9x4 = 4+0 x1+(2*9+1)x2-x3+7x4 = 3+0 2x1+(2*9+2)x2-2x3+8x4 = 3+2*0 3x1+3x2-3x3+x4 = 3*0-1 Ved at bringe den på echelon form. Hvordan gør jeg så? tak på forhånd. -
Oxford komma eller ej?
ForumindlægHej med jer.. jeg skal i en tekst forklare brugen af hvert af de fremhævede tegn. I en sætning bliver følgende fremhævet : I also found out that there are about 70,571 hotel rooms , and most rooms have a main lock, a bathroom lock, a closet loct , and a lock to the mini-bar. Det er altså kom... -
Renteformel
ForumindlægHej! I 2005 var bevillingerne til forskning og uddannelse i et bestemt land 20 mia. kr. Det bliver besluttet, at disse bevillinger skal stige med en fast årlig procent, så de i 2020 når op på 60 mia. kr. Jeg er lidt i tvivl om jeg har løst denne opgave korrekt må jeg indrømme Kn = K0 * (1 + r) ... -
Essay - Small gesture, Joanne Casey.
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig...... Står lidt i en knebet situation, kunne godt bruge lidt hjælp med opgaven. Hvis der er en derude der har lavet den vil jeg sætte pris på hvis en af jer vil sende mig den.... På forhånd tak :) -
Argumentér ud fra en socialistisk grundholdning imod nedenstående syn på ulighed.
ForumindlægDer skal argumenteres ud fra en socialistisk grundholdning imod det nedenstående syn på ulighed, er der nogle der kan hjælpe med nogle socialistisk grundholdninger? Ulighed vil være et sundhedstegn i den udgave, vi lægger op til. Det er ikke et sundhedstegn i den udgave, Socialdemokraterne h... -
Et brev
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har skrevet et brev, som jeg har uddybet mig meget i. Jeg kunne derfor godt tænke mig, hvis der var en rar sjæl derude, der ville tage et hurtigt kig på den. Den er ikke decideret lang & jeg vil egentlig bare høre, hvor jeg kan gøre det bedre - hvad jeg skal gøre, fo... -
hvordan vi i fortolke dette?
Forumindlægjeg sider med at spørgsmål angående omkostningsfunktion og tilføjelse dif/funk som lyder: Redegør for forløbet for en typisk omkostningsfunktion i en produktionsvirksomhed hvordan vi i svare på det? -
Hjælp til MLE
ForumindlægSkal lave en betinget MLE model med to variable som er Bernoulli-fordelt - er der nogen der kan hjælpe? -
Hvordan får man gode karaktere i skriftlig dansk
ForumindlægNu er jeg halvvejs gennem 3.g og sidder stadig på 02 i skriftlig dansk, med det sjældne 4-tal og 7-tal, hvis det er en podcast. Jeg har prøvet at skrive til min dansklærer om hjælp, hvor hun derefter har givet mig en bog på systime, som jeg kan følge. Den har jeg haft siden starten af dette skole... -
Motion og blod
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan motion og hjertet + blodkredsløbet hænger sammen? Altså bare kort fortæller hvordan de kan påvirke hinanden? -
HG
ForumindlægNu har jeg været inde på en del hjemmeside der har domænet lektiehjælp og jeg har godt nok ikke fået noget hjælp. Det er lidt underlig at I behandler mange uddanelser, men ikke lige HG hvordan kan det være?? -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlig matematik. Er der nogen der har et eksempel (evt et opgavesæt) ? -
Vigtigt
ForumindlægHej med jer:) Jeg har lidt svært ved matematik, og derfor ville jeg godt vide hvad kan jeg gøre bedre for at blive dygtig til matematik + i næste uge har jeg en matematik prøve og tænker på at jeg ikke kommer til at klare testen, for har svært ved det Jeg ville godt vide om hvordan man kan bl... -
Økonomi eller statskundskab?
ForumindlægJeg skal til at søge vidergående uddannelse inden 5. juli, og jeg har fra start af besluttet at jeg ville vælge statskundskab som min første prioritet. Dog bliver jeg meget i tvivl, idet arbejdsløsheden for statskundskab er meget høj ift. til at have en kandidatgrad i økonomi. Jeg synes statskund... -
Beregninger
ForumindlægHvordan er det man finder ud af gennemsnittet, maksimum, forskelle, frekvens og procent?? Jeg er ikke særlig god til matematik :/ -
Lærere
ForumindlægHej!Har man egentlig almindeligvis den samme lærer til fx matematik gennem hele den tid, hvor man har faget? -
glidende gennemsnit
Forumindlæghej.. jeg skal i en opgave forklare matematikken bag det glidende gennemsnit... hvordan skal jeg gøre det? på forhånd tak -
associative love
ForumindlægHvem kan lige hjælpe Hvad er de assiciative love og distributive love ? Skal forberede mig på mundtlig matematik
