Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13901 til 13920 af 57177
-
1) ER DER NOGEN DER KAN TJEKKE OM DISSE SÆTNINGER ER RIGTIGT OVERSAT? (TAK PÅ FORHÅND)
ForumindlægVi takker for Deres ovennævnte ordre, som vi forventer vil være klar til afsendelse i den nærmeste fremtid. På grund af en forsinkelse er nogle af de råvarer, som vi har brug for, endnu ikke nået frem. Vi har efterlyst varerne, og så vidt vi ved, er de blevet leveret til et andet firma her i byen... -
Plzz
ForumindlægNogen der har en opgave (Dansk) jeg må rette på (Min. 2 sidder) -
DERIVE 6.
ForumindlægHeej... Nogen som har en vejledning til programmet Derive 6, på dansk?? På forhånd Tak :) -
binomialfordelingens middelværdi?
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde beviset/udledningen af binomialfordelingen på dansk? -
oversættelse
ForumindlægHej jeg ville spørger om der er nogen som kunne oversætte en tekst fra dansk til engelsk? tak på forhånd -
Ny karakterskala
ForumindlægHej alle . Vi er en del i min klasse, der har diskuteret, hvorledes den nye skala fungerer mht. årskarakterer og eksamenskarakterer samt skriftlige karakterer på B-niveau. Så jeg ville høre, om der måske var nogen herinde, der havde et endegyldigt svar på disse diskussioner . Der er nogen i mi... -
Nervøs over karakter
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg er sproglig studenterkursist (stx på to år, stadig gammel ordning), og jeg er pludselig blevet lidt i tvivl om alt det her karakter-halløj! Jeg er super super dårlig til eksamen, og det har afgjort sat sine spor. Men nu til det tvivlsomme.... -
HJÆLP TIL RETTELSE
ForumindlægISN’T MAKING ANY DIFFERET – YET! The election in Denmark 2007 was among several parties. Socialdemokraterne and Venstre was the leading parties and there was a close battle between them. A battle between Anders Fogh Rasmussen and Helle Thorning Smith and both their supporters. A lot of promise... -
Gæt på hovedemne i 3g's AT-eksamen?
ForumindlægI morgen bliver det offentliggjort hvad årets eksamensemne i almen studieforberedelse er, og der er jo i milliard ting at gætte på. En fra min klasse "har hørt en fugl synge" om at hovedemnet i år bliver "Drivhuseffekten". Hvis det er sandt, er jeg pænt meget på røven, for det... -
Sort studenterhue?
ForumindlægHej jeg ville spørge hvornår kan man få mulighed for at få en sort studenterhue? Har det noget af gøre med hvor mange A-fag man har? Ja så hvilke fag? Eller er det ens gennemsnit der afgøre det? Bliver man selv spurgt af lærene eller hvordan? Tak på forhånd! -
Nogen der vil kigge på min stil/vurdere den?
ForumindlægDen er 3 sider lang litterær artikel. Nåede ikke perspektiveringsdelen eller konklusionen, ellers er jeg sikker på at jeg kunne få 12. Jeg er bange for at mangel på konklusions- og en perspektiveringsdelen kommer til trække ned, selvom analyse og fortolkning var meget god. Ville være dejligt, h... -
Emne til SRP - Engelsk + ??
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart vælge SRP-emne, men jeg ved ikke, hvilket emne eller fagkombination jeg skal gå efter. Jeg går efter et originalt emne, hvor engelsk kan indgå naturligt. Mine andre fag, jeg kan vælge imellem er dansk, historie, samfundsfag, billedkunst og fransk. Jeg har overvej... -
Vil vi beholde velfærdsstaten?
ForumindlægEr danskerne villige til at bevare vores velfærdsstat? -
please! er der nogen der vil lige se på min engelsk stil, om i vil rette hvis der var noget fejl? :*
Forumindlægom i lige rette på det hvis der var fejl!!! det ville være en stor hjælp for mig, taak :* It had been a good month. I met many new people and have made many friends during the month. It had been difficult for me to find around the school. On the first day of school I had been very nervous becaus... -
Unbounded force?
ForumindlægHej, Hvad vil være den mest korrekte oversættelse af en "unbounded force" være på dansk? Sætning: "...while the lever arm of the horizontal force vanishes causing the force to become unbounded." Det er noget med, at kraften går mod uendelig, men hvad hedder en "unboun... -
DHO forsvarelse??
ForumindlægHej folkens Jeg står i den situation at jeg på mandag skal forsvare min dansk historie opgave, men jeg er virkelig på bar bund, jeg skal snakke i 5 min, have min problemformulering med, metodiske overvejelser valg og fravalg, dansk metode, historie metode og min konklusion. Det eneste jeg ikke f... -
Hjælp
ForumindlægOpgave: Fra sin ferie-rejse har Svendsen nogle udenlandske penge med hjem. Han gå derfor i banken og veksler dem til danske kr. Hvor mange danske kr. får han ialt for: 150 D-Mark (kurs 365), 30.000 Lire (kurs 0,68), 4500 Pesetas (kurs 5,75) og 65 eng. pund (kurs 1360) Banken skal ialt have 22 kr... -
Norsk text "ungdom"
ForumindlægEr der nogen der har læst den? Tilfældigvis en dansk oversættelse?Eller nogen der kan hjælpe med at oversætte? -
Kronik aflevering
ForumindlægHej, Håber nogen der kan hjælpe mig - Jeg skal skrive en kronik i dansk - hvordan kommer man igang? -
Musikvideo
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen næste måned. Jeg skal vælge en dansk musikvideo, som jeg skal analysere. Kender i til nogle danske musikvideoer? Skriv gerne flere danske musikvideoer, for er i lidt i tvivl om hvilken jeg gerne vil analysere. :) Det tager ikke lang tid at svar...
