Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13921 til 13940 af 42938
-
HASTER HASTER
ForumindlægHej alle sammen Hvad er forskel på én problemsstilling og én problemformulering ? Jeg skal snart til At- eksamen. Har nemlig skrevet, at jeg først har skrevet en problemformulering, hvorefter jeg har formuleret et par problemsstillinger udefra min problemformulering. Men er i tvivl om hvad forske... -
Bestået?
ForumindlægHejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B? -
Hvad mener i ?
ForumindlægNu skal jeg begynde på gymnasiet :) Jeg overvejer en del at vælge spansk på A men samtidig fortsætte med mit franske :) Tror i, at det bliver kompliceret med både fransk og spansk ? Vil i anbefale mig spansk, selv om jeg har fransk? interesserer mig meget for sprog :) På forhånd tak :) -
Klage over karakter
ForumindlægHey. Har lige været til fysikeksamen B mundtligt og fik 02. Alle mine andre karakterer er på 10 og 12. Normalt får jeg også 10 i fysik og er virkelig god til det. Jeg vil gerne klage, men hvor stor er chancen egentlig for at jeg får medhold og hvis jeg ikke får en ny eksamen, kan man så gør... -
Utilfreds med karakter
ForumindlægDa jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave... -
VIL I IKKE NOK SVARER :-( jeg er nervøøøs
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
fs10 stil
ForumindlægHej.... nogen ideer til hvad det mund kan være for nogle emner? -
Tysk skriftlig.. FY FORN!
ForumindlægAndre som har fået en "god" karakter i tysk skriftlig eksamen eller årsprøve i år?Det kan man ikke ligefrem sige jeg fik, men med 05 kan man da måske blive fisker :\\.. -
Sandsynlighed og statistik regning
ForumindlægHej alle sammen, sidder her og skal snart til matematik mundtlig eksame. Og håber nogle kan forklare hvordan man regner sandsynlighed ud og statistik. Bare nogle eksempler Ville være alletiders! Mvh kasper -
Har jeg bestået Mat A?
ForumindlægHvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin? -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
Dumpet i matematik A
ForumindlægHej med jer, hvis jeg er dumpet i Matematik A er det så helt slut, eller kan man sagtens bestå faget hvis man bare får 02 i den skriftlige eksamen? -
Direkte tale
ForumindlægHej studi, Hvordan siger man på fransk:"Ja", svarede manden ham Er det ikke: "Oui," a repondu l'homme lui Det der forvirrer mig er, at man bruger omvendt ordstilling efter direkte tale. -
Dumpet Fysik A - hvor står jeg nu?
ForumindlægTil min store fortvivlelse dumpede jeg i dag mundtlig eksamen i fysik A-niveau på gymnasiet.Men hvad betyder dette egentlig. Har fået:Mundtlig års: 9Skriftlig års: 9Skriftlig eks: 8Mundtlig eks: 5Hvad så nu? Jeg har ikke så ikke et fysik a-niveau? Og i så fald, har jeg et bestået b-niveau?Mvh. ... -
Sætningsoversættelse?!
ForumindlægHåber der er nogle gode sproghoveder der kan oversætte denne sætning til fransk: "I fremtiden vil det være mere og mere normalt." På forhånd tak! -
Består jeg mat b!?
ForumindlægHej alle sammen. Det er sådan at jeg står i en meget dårlig situation. Jeg afslutter matematik b i år og har fået dårlige karakter i det. Årskarakterne blev 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. De karakterer har selvfølgelig skuffet mig og jeg må indrømme jeg har det meget dårligt. med det. Nu er der... -
Engelsk i 3.G??
ForumindlægHey alle dér! jeg har lige et spørgsmål: jeg er en gymnasiesturderende, der har engelsk på B- niveau! jeg har rundt omkring på nettet læst at, selvom man har engelsk på b-niveau så også skal have det i 3.g?? kan det være rigtigt at jeg skal have engelsk i 3.g?? oké, hvis vi siger at jeg så sk... -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
Hjælpelærer mat,fysik,kemi
ForumindlægHej, jeg er en pige på 19 som blev student i sommers med en samfundsfaglig-matematisk linie. Sagen er jeg gerne vil læse geologi på universitetet og for at søge ind mangler jeg fagene: Mat B-A, Fysik C-B og Kemi 0-B. Jeg bor i det centrale København og skal tage suppleringsfagene på KVUC fra Aug... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde...
