Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13941 til 13960 af 22496
-
SSO: Klassiske modeller for resistans
ForumindlægJeg skal opstille >klassiske< temperaturafhængige modeller for resistans ved meget lave temperaturer.. (Overordnet emne er Superledning)..\nDisse modeller skal virke til foudsigelser ved under 20Kelvin\n\nNogen ideer anyone? -
Hermann Bangs "Pernille"
ForumindlægøØger en som har et oplæg, analyse eller andet som har noget med Herman Bangs novelle "Pernille" at gøre. - har brug for al den hjælp jeg kan få! .. -
Differentiabilitet
ForumindlægMin lærer skrev følgende til starten på et bevis f er kontinuert. g er differentiabel, og g' er kontinuert. Kan man ud fra viden om, at g er differentiabel sige, at g' er kontinuert, eller er dette en antagelse? Jeg ved, at der gælder, at hvis g er differentiabel, så er g kontinue... -
Snydt af min Fysik lærer
ForumindlægHej jeg går i 8.klasse og har lige fået mine karakterer, at vide. Jeg fik flest 10-taller, men i Fysik fik jeg kun 4.... I mit første karaktereblad fik jeg dengang 4 i fysik, fordi jeg fik 4 i prøven... Så i det andet karaktereblad fik jeg også 4 i fysik, men der fik jeg 10 i prøven... Allig... -
"De Blaa Undulater"
ForumindlægHey\nSkal fremlægge sammen med nogle andre i min klasse om novellen "De blaa Undulater" af HC Branner.\nNogle der har læst den?\nVi er nemlig lidt i tvivl om hvorfor pigen Katrine gør som hun gør. Hvorfor hun hele tiden forsøger at være den stærke og overlegende, men alligevel frivillig... -
Talepapir
ForumindlægHejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.? -
Knaldluft og Idealgasligning!??
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med en kemi rapport der driller, problemet er som følger:Jeg har foretaget en elektrolyse af vand med et knaldluftcoulometer hvorved jeg har fået knaldluft. Mit bud på reaktionsskema er:2H2O + 2e- ---> 2H2 + O2. Ser dette rigtigt ud?Jeg skal nu bestemme stofm... -
SSO, Romerriget
ForumindlægEr der nogle der har nogle ideer til hvad man kunne skrive om Romerriget? -
Absolut brydningsforhold og Max-min metode
ForumindlægVed nogen hvad det absolutte brydningsforhold udregnes på baggrund af og hvilken forskel er der på dette og brydningsindekset?Og hvad går "max-min metoden" ud på?På forhånd tak, for svarene og et fantastisk site... -
Syrestyrke
ForumindlægHvordan kan det være, at HCOOH har højere Ks end eddikesyre? Jeg ønsker en forklaring med elektronegativitet og bindingsforhold, hvis det er muligt :) -
Danmarks økonomi!!!
ForumindlægHvor kan man finde nogle gode notater til danmarks historien, jeg har om økonomi for tiden og det er sgu ikke helt let... hvor er der nogle gode sider om det... Altså andet end google. Jeg har selv søgt men kan ikke rigtig finde noget... -
Hjælp. mundtlig eksame
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk her starten af juni.. Og jeg tænkte på og nogen kunne give mig nogle få ideer eller råd om, hvordan jeg kan gøre det godt. :D. Tak på forhånd -
Jeg dør imorgen!
ForumindlægHej. Skal op i AT imorgen. Nogen, der kan hjælpe mig med hvad der er ulemper og fordele ved kvalitative og kvantitative undersøgelser? Er der desuden nogen der gider kigge mit talepapir igennem og komme med kritik eller ros? Det vigtigste er dog at jeg får svar på det med kvalitativ og kvantita... -
Rumforskning
ForumindlægNogen der kender en side som handler om de eksperimenter/prøver der bliver lavet med mennekser der skal ud i rummet, eller der undersøger nogle af de påvirkninger der er på menneskekroppen ved at rejse i rummet???? -
Komplekse tal
ForumindlægHej er i gang med at skrive SSO om komplekse tal.I min problemformulering står der (selvfølgelig) at jeg skal indføre de komplekse tal men hvor meget vil det egentlig sige?Hvor meget skal man tage med vil I mene.Kom med nogen bud da jeg er kommet lidt i tvivl om det.MvhMig -
årsprøve skriftlig...
Forumindlæghej er der nogen, der har nogel gode tips man kan læse til dansk årsprøve skriftlig i 1.g??? det ville være dejligt bare med nogle tips takker:) -
eksamen 2009
Forumindlæghej jeg sidder lidt i saksen og skal op i matematik A i morgen, og jeg ved bare at jeg ikke kan få højere end 00 :/, vil hører om der er nogen der har nogle gode tips, eller nogle ting der vil være gode at kigge på som samtidig også er lidt nemt forståeligt. MVH jonas -
Periodiske system
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave, som lyder:"Stemmer det, at det sidste stof i det periodiske system er en ædelgas?"Men jeg er i tvivl om, hvilket stof der er det sidste.Nogen der kan hjælpe mig? -
HASTER HASTER
ForumindlægHej alle sammen Hvad er forskel på én problemsstilling og én problemformulering ? Jeg skal snart til At- eksamen. Har nemlig skrevet, at jeg først har skrevet en problemformulering, hvorefter jeg har formuleret et par problemsstillinger udefra min problemformulering. Men er i tvivl om hvad forske... -
Ingen karakterer i rapporter?
ForumindlægHejVi har lige fået ny lærer i fysik, da vores lærer gik på barsel.Vi har lige lavet og afleveret vores første rapport, opbygget efter et forsøg om den specifikke varmekapacitet.Iflg. vores nye lærer får man ikke karakterer for rapporter, da de skal bruges til eksamen. De bliver kun godkendt elle...
