Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13961 til 13980 af 22496
-
Fodnoter
ForumindlægJeg sidder netop og skriver Historieopgave og tænkte at det ville være smart med nogen fodnoter, mit spørgsmål er så nu hvordan man laver dem!? Er der ikke en eller anden sej funktion i word der kan gøre det for en??På forhånd tak..:) -
Forberedelse til dansk afgangsprøve??
ForumindlægHej folks. Hvordan forbereder jeg mig bedst på afgangseksamen? Vil blive rigtig glad, hvis folk ville give et godt råd og komme med nogle tips, om hvordan man kan forberede sig bedst på den danske afgangseksamen :) -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej jeg ville blive utrolig glad hvis nogen gad hjælpe med at rett følgende. I am very worried about our situation; many youth don’t have the money to pay their payment. We have to do something, also because of the bad light we are in right now. We have to tighten our policy. I have some few sugg... -
Bio afl
Forumindlægforskellige former for nedarvning, hvad menes der præcis med dette? er det om fx gensplejsning ? -
mundtlig fysik-kemi
Forumindlæghej ´med jer jeg sidder her og er ved at gå lidt død over min læseferie jeg læser op til mundtlig fysik-kemi, jeg er ret nervøs jeg tænkte om der er nogen der har nogle gode råd eller lign..? mange hilsner ida -
årsprøve i matematik. 1.g
Forumindlæghej... jeg har brug for hjælp i matematik. jeg er ikke særlig god til matematik og skal op i årsprøve på mandag:( er der nogen der kan give mig råd hvad jeg kan gøre. jeg har læst mine notater men har stadig brug for hjælp om alle de emner man kan få i årsprøven. håber i kan hjælpe:) det vil vær... -
Hjælp til mundtlig dansk, fsa 9. klasse KIG
ForumindlægHej, jeg er meget usikker på hvad jeg må tage med ind i forberedelses lokalet, og hvad jeg må tage med ind i eksamens lokalet. Må jeg gerne tage kopi ark, (analyse papirer etc.) med ind til forberedelses lokalet? 9. klasses mundtlig dansk eksamen. -Tak på forhånd :) -
Tider .
ForumindlægHej! Hvilke tider skal man have styr på? - Jeg tænker på det perspektiverende, (tekst eller skulptur) Hvis der fx står, at x er fra 1840, skal man så vide at det er fra nyklassicisme? Er der nogle der kan perioderne, man skal have styr på, af nyere tid? :) -
Dokumentar
ForumindlægHej,Hvis i selv skulle lave en dokumentar, hvad skulle den så omhandle?Bjarkee -
hjælp med integralregning
Forumindlæghar en opgave der lyder på: På figuren ses en skitse af grafen for en funktion f. Grafen for f afgrænser sammen med førsteaksen tre punktmængder M_1, M_2 og M_3, hvis arealer er henholdsvis 2, 10 og 6. Bestem integralet 3 og -5 f(x)dx Bestem integralet 3 og -7 f(x)dx har ved... -
Ubestemt integrale... Help!
ForumindlægBeregn integralet : ∫( (x^2+2) / (x) ) dx. Jeg synes ikke selv at jeg kan finde frem til det rigtige svar.. Please help me! -
Reducer udtryk
ForumindlægHvordan reducerer jeg dette udtryk: 2xy-x/2-4y -
Dansk eksame FSA
ForumindlægHej. Her på torsdag skal jeg til dansk eksamen (FSA), men der er nogle ting, som vi ikke har fået fortalt fra læreren, hvilket har sat mig i tvivl. Altså, hvor lang tid er man inde og fremlægge for lærerne? Og hvilke ting må man tage med til at forberede sig med? Mvh. Anna Sofie. -
Lucette?
ForumindlægNogen der har læst novellen som hedder Lucette? Jeg fatter ikke helt pointen i den, så ville være utrolig glad hvis nogen lige kunne forklare mig den. Altså, det er hende Mademoiselle, som har en lille pige fra Haiti, right? Og så nyder Mademoiselle at klæde hende ud, man skulle næsten tro hun va... -
Analfabetisme
ForumindlægHej,Er der nogen der har nogle gode links til stati´stik over analfabetisme i Dk?Hverken dst.dk, statistikbanken.dk eller informationsportalen.dk har noget om dette emne.. -
Ligninger hjælpppp
ForumindlægHej jeg har et par lininger, som jeg ikke kan løse. Ligningerne: Forkort udtrykket. a. 4a · 3 + 2(6a -5) = ?? b. 5(x + 3x - 12 - 2x) = ??? c. 7(4y + 6) - 8(7 - y) = ??? Gang ind i parentesen. a. 5(2 · 2 - x + 4) = ?? b. -3y(3y - 7) = ??? c. 6a(4 - 7a) = ... -
vurder
Forumindlægi opg d i opg 3.42 A i den blå bog "kemiopgaver" står der: vurder kvalitativt, hvad der vil ske med ligevægtskonstanten hvis temperaturen sænkes? nogen ideer? :) på forhånd tak -
Hvordan siger mer
ForumindlægGod middag på engelsk?... der er jo ikke noget der hedder a good dinner :S.... -
Socialrealismen
ForumindlægHej allesammen : - ) jeg skal op til dansk 9. klasses eksamen her fredag. Men har dog ikke helt fat i socialrealismen. Kan nogen sige mig følgende: - Hvilken periode kalder man nogenlunde for socialrealismen? - Hvilke emner tog man op, rent litterært selvfølgelig? - Hvilken skrivestil brugte ma... -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K.
