Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13961 til 13980 af 39512
-
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der ved eller har ideer til, hvor man kan søge efter personer, som ønsker at undervise i matematik som lektiehjælp efter skole (gymnasieniveau) ? -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
spørgsmål
Forumindlægkan man få plagiat hvis man tager et præics samme svar som en har lagt et billede af nogle matematik svar? -
Bør jeg droppe ud?
ForumindlægHej Det er en måned siden jeg startede på ingeniøruddannelsen byg, men overvejer allerede at droppe ud. Jeg har rigtig svært ved at regne mat / fys opgaverne. Jeg er allerede bagud med 2 afleveringer. De opgaver der står på lektionen, får jeg ikke lavet selvom jeg bruger lang tid på dem. Jeg får... -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N... -
At tage HF OM :((
ForumindlægHej med jer som læser min besked.. :(( Idag har jeg været op til Eksamen i Musik. Jeg fik både 00 i musik, og 00 i NF (Naturfaglig gruppe fag ) Jeg sidder i en rigtig meget svært situation lige nu. Jeg går og tænker over hvad jeg lige nu skal gør. Har meget i tankerne. Er frygtelig bange ... -
Hvilken karakter er "Godt"
ForumindlægHej allesammen.. Jeg går i 1.g og lige fået en tilbagemeldling angående min engelske aflevering, som skulle indholde en summary og besvarlser på diskutionsspørgsmålene. Vi havde nemlig læst en bog på engelsk. Jeg har ikke fået nogen karakter for min aflevering men en formativ evaluering på hvad ... -
Oversættelse af et par sætninger
ForumindlægHej. Jeg skal til at lave en engelsk aflevering,(Speech) og skal derfor besvare nogle spørgsmål. Har dog svært ved at forstå sætningerne, som skal være mit fundament til talen. - You explain what it takes to run a retail outlet today - Give examples of successful shops - You mention tha... -
mundtlig mat (noter?)
ForumindlægJeg skal op til mundlig matematik og ville høre om der var nogen som kunne fortælle mig hvordan man bedst forberede sig udover at læse eksamenspensummet.... Derudover ville jeg også høre om der var nogen som havde taget notater til en masse beviser (fx. differentialligninger og grænseværdier) som... -
Matematikaflevering
ForumindlægHej folkens. Jeg har brug for lidt hjælp i matematik. Jeg har godt tjekket min formelsamling, men jeg synes ikke rigtigt, at det giver mening i mit hoved. Jeg skal lave den på skrift, men jeg forstår ikke helt hvordan. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd, tak:) -
HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal lave en blæk regning til i morgen om Mursten/hus byggeri noget, det en folkeskole afgangsprøve fra år 2007. Hvis der er nogen der har lavet den som vil sende den til mig, så jeg kan bruge den som skabelon, da jeg ikke har lavet en matematik opg. på computer før, ville det være rigtig d... -
studeretnings projekt HJÆLP!
ForumindlægHej Nu nærmer tiden sig, hvor jeg skal finde på et emne til studieretnings projektet. Mine fag er Fysik, Matematik og filosofi, og jeg vil helst gerne arbejde med fysik og filosofi. Er der nogle der har forslag til emner? Hilsen sonne -
Sinus og Cosinus
ForumindlægHJÆÆÆLPPP!!!! Jeg skal op til årsprøve til matematik og skal svar på disse spørgesmål. Kan I pleassee hjælpe mig.Tak på forhånd:) Redegør for sinus og cosinus i en retvinklet trekant Redegør for hvilke muligheder man har for at finde ukendte sider og vinkler i en vilkårlig trekant -
Ideer til SSO opgaven emne
ForumindlægHej jeg er igang med at finde ud hvad jeg skal skrive om i min sso opgave. Mine tanker: Tænker den skal handle noget omkring unge og så tænker at skrive i dansk A eller matematik B eller begge dele -
hjælp til SRP og gode metoder
ForumindlægHej derude Efter ferien skal jeg starte i 3.g og er lidt nervøse for SRP. Jeg vil gerne være forberedt indtil der, men jeg ved slet ikke hvilke to fag er en god kombi. Min studieretning er med kemi A, matematik A og fysik B Jeg vil rigtig gerne høre de forskellige kombi og hvilke emner kunne ... -
fustreret
ForumindlægHej Jeg har generelt svært ved at koncentrerer mig om større opgaver og nu sidder jeg med srp'en ... Jeg ville høre om der er nogen der har nogle ideer eller råd til hvem man skal snakke med, når det gælder om at holde fokus på opgaven og hvordan man danner sig et overblik over alt ens materi... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at tolke en matematik opgave - nogen der kan hjælpe? Når spinat blancheres ændres vitaminindholdet y efter forskriften: y=31,5*0,887^t (hvor t er tiden) Bestem t for y=19 - Her har jeg ikke de store problemer, har vha. lommeregneren udregnet t til at være 4,2161 Nitr... -
Fag i studieretningsprojekt
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg endnu ikke kan finde et svar på. Er det muligt at skrive sit studieretningsprojekt i to fag, som IKKE er en del af ens studieretning? Det hænger sådan sammen, at jeg opgraderer tysk fortsætter til næste år, og min studieretning er mat. A, fys. B og kemi B. Jeg er ikk... -
Neoklassisk økonomisk teori
ForumindlægHej Jeg skriver herinde i det håb, at andre har lavet afsluttende synopsis med afsæt i det dokument i ressourcerummet, der omhandlede et videnskabeligt gennembrud i form af fremkomsten af neoklassisk økonomisk teori.. Jeg kunne godt tænke mig at sparre med nogen, der har skrevet om det samme, for... -
Gode råd om eksamen
ForumindlægHej !Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik for første gang. Jeg skal lave et projekt som bliver den ene halvdel af eksamen. Er det bedst at vælge et projekt med noget man er rigtig god til - eller noget man ikke er god til , men kan blive bedre til fordi man arbejder mere intenst med det ?Når...
