Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 14021 til 14040 af 23489
-
Hjælp mig med at løse en ligning
ForumindlægJeg har gang i differentialregning, hvor jeg mangler hjælp til en lille del (uden hjælpemidler). Jeg vil finde førstekoordinaten til det sted, hvor to tangenter har samme hældningskoefficient. Derfor lyder det: x^2-4*x+8 = 4 Det skal gerne end ud med at give 2 (ved jeg, fordi jeg har brugt hjæ... -
Middeltal
ForumindlægLige et lille hurtigt spørgsmål, som jeg håber der er en som kan hjælpe mig med. Jeg skal beregne middeltallet af værdierne: 52 69 70 20 47 71 48 27 27 62 15 48 23 52 49 39 36. Normalt plejer jeg at have nogle værdier øverst som jeg skal gange mine opgivne værdier med,... -
Hjælp til at finde billede
ForumindlægHej!! Jeg ved godt dette er et rimelig mærkeligt spørgsmål, men er der nogen der ejer det nyeste Chili blad (marts 2006). Jeg lagde nemlig mærke til, at der vist nok under "Musik" var et cd-cover, eller i hvert fald et lille bitte billede, som er en efterligning af Manets "frokost ... -
Både funktionelle og sociale?
ForumindlægHej...Er igang med at lave Case 4: Mund-Godten A/S - dagens godbid og er nu blevet i tvivl om Mund-Godtens produkter både købes udfra funktionelle og sociale købemotiver?Man køber jo slikket for at få stillet sin trang til noget sødt samt den lille sult, men måske også bare fordi du ser andre køb... -
Matematik/Excel formel
ForumindlægKære alle, jeg sidder og fumler med en lille udregning i excel. Jeg ønsker at nå frem til følgende: Jeg indsætter et tal fx 100 (variabelt), dette tal skal ganges med 1 ½ minut (konstant). Herefter skal det tillægges 105 minutter (konstant). Resultatet jeg kommer frem til skal ... -
Sandsynlighed
ForumindlægHej!jeg er netop igang med en lille opgave omkring sandsynlighed. Dog har jeg problemer ned at taste det ind på min TI-83 plus... derfor håber jeg der er en venlig sjæl der vil hjælpe:)Der kastes 25 gange med en mønt. Bestem sandsynligheden for:1. Højest 10 plat 2. Mindst 20 plat3. Mellem 10 og 2... -
energibehov
Forumindlægjeg sidder med en opgave formulering, hvor jeg skal kunne forklare begrebet energibehov. Efter at have bladret fysikbogen igennem, er det ikke lykkedes mig at finde et endegyldigt svar på det. jeg skal ateg udgangspunkt i et forsøg hvor vi undersøgft hvor meget energi et lille fyrfadslys udsend... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg sidder lige og laver en lille programmeringsopgave omkring kast med terning, og fordeling mm.Så er det jeg gerne lige vil udregne SS (sandsynligheden) for at middelværdien, y er lavere eller lig fx 3,3 efter 500 kast (n=500).Hvordan regner man lige det ud ?Man kan evt. betragte det som en nor... -
5.093 og 5.113 stamfunktion
ForumindlægSidder her med en lille opgave, som jeg har det lidt svært med: Jeg har en funktion f(x)= sinx og en funktion g(x)=sin2xJeg kan sagtens finde ud af at integrere sinx, men det kniber mere med sin2x. Har fuldstændig glemt hvordan man gør. For det bliver vel ikke bare til cos2x vel???håber på hjælp.... -
Minigenerator
ForumindlægHejsa - har et problem med følgende:Minigeneratoren er en lille beholder som indeholder isotoperne Cs-137, Ba-137 og Ba-m137. Bam-137 er betegnelsen for en bestemt exciteret tilstand af kernen Bam-137. Cs-137 har en T½ = 30 år og Ba^m-137 har en T½ = 2,6 min.-Forklar det hensigtsmæssige i, at min... -
oversætelse fra dansk til tysk
Forumindlægplaese hjælp mig Min familie og jegvi er 5 personer i familien som ikke kan leve uden hinanden. Min far er 45 år har arbejde som arkitekt og min mor er 40 år og arbejder som pædagogmedhjælper. jeg har en bor som går i 10 klasse og en lille søster som går i 9. klasse.Nu lidt om mig Jeg er 19 år, l... -
Sorte huller :(
ForumindlægDavs folkens!!! Er i gang med et f/k projekt (om solsystemet) og knokler lidt med indholdet. Jeg har tænkt over et par ting, og har overvejet at lave et lille forsøg, under hvert emne. Men kan ikke komme i tanker om et forsøg, med sorte huller. Hvis i har nogle ideer, ville det være perfek... -
Digt, til imorgen. Hjæææælp!!!
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Tanker
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Haster enormt!!
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Haster!!
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Haster
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Kig nu!!
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Kom nu!!!
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op... -
Please
ForumindlægNogle der kunne hjælpe mig lidt i gang er gået helt i stå. Jeg har lige fået en opgave i dansk der handler om diget "Jeg er blevet for lille til mit liv" Det ville være kanon hvis nogle derude kunne komme med gode idér eller evt. sende det til min mail hvis vedkommende selv har lavet op...
