Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 14081 til 14100 af 47924
-
Fransk eksamen imorgen, mangler rettelser!!
ForumindlægDa jeg ikke kender nogen der kan fransk mangler jeg en der kan hjælpe Mig med at rette dumme fejl. Det er ikke helt fyldesgørende, da det er til mundlig eksamen. Håber der er en der lige har tid til at hjælpe!!! - Le titre est « Pas les enfants ! ce n’est pas possible, ils sont français « ... -
Tysk mundlig eksamen 9 klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til mundlig tysk her om en uge, og jeg er uhyggeligt dårlig til tysk. Jeg har skrevet et "manuskript" til hvad jeg skal sige i min tysk presentation, om jugenshutzgesetz, alkohol og diskoteker for unge. er det jeg har skrevet meget slemt? og er der nogle der har nogle... -
IT case eksamen sommer 2006: Bestseller
ForumindlægEr der andre end jeg der har problemer med denne case? Så lige der var oprettet noget om en anden case, hvor folk kom med hjælp og problemløsninger, samt drøftede de forskellige problemer man måtte rende ind i og tænkte, at det var en super ide, så derfor opretter jeg nu denne tråd omkring den ca... -
Dansk eksamen STX 2012 - Litterære artikel Tyngde :)
ForumindlægHej søde mennesker :) Jeg frygter lidt, det som jeg har skrevet til dansk eksamen. Jeg vil gerne oploade min opg., hvis en af jer er interesseret i at læse den igennem, og se hvor den ligger hen.. Jeg er bange for at have misforstået opgaven .. :( Tusind tak på forhånd! -
Praktisk information til skriftlig eksamen i Matematik B? [EKSAMEN IMORGEN]
ForumindlægHej. Så jeg er i tvivl om et par praktiske ting til det skriftlige Matematik B eksamensforløb: 1) Jeg skriver med papir og blyant, skal jeg have mit eget papir med eller skrives der på specielt udleveret papir? 2) Hvad gør jeg hvis jeg springer en opgave over, men vil vende tilbage til den? Sk... -
Eksame - Angelika Kutsch - Wie wollen es uns schön machen
ForumindlægHer er en tråd som har med det at gøre: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=108702 Jeg ville høre om der er en som ligger inde med nogle noter til teksten "Wie wollen es uns schön machen" af Angelika Kutsch. Skal op til eksamen i morgen, så det haster lidt. -
Nogle fysik/matematik-nørder tilstede? Hvis jeg har fået givet at en kugle har tyngden 2400KN, hvordan beregner jeg så radius?
ForumindlægNogle fysik/matematik-nørder tilstede? Hvis jeg har fået givet at en kugle har tyngden 2400KN, hvordan beregner jeg så radius? -
Hjælp til opgave - Haster. Forberedelse til eksamen om elektriske felter. Please hjælp en eller anden!
ForumindlægHej SP Jeg sidder her og er i gang med at øve mig til eksamen, fordi jeg ikke har været der så meget pga. sygdom. Derfor har jeg virkelig brug for hjælp! Det ville være en kæmpe hjælp, hvis der var en som ville hjælpe mig! Dette er hvad jeg har gjort i de forskellige opgaver Opgave A: E = U/d ... -
Viden om Amish folket # 9. Klasses eksamen
ForumindlægDavs, jeg søger faktalink (eller bare viden) om Amish, som jeg vil bruge til mundtlig engelsk eksamen i 9. klasse. Jeg søger viden om religionen og deres kultur i det hele taget. Så søger jeg også faktalink om hvad de kalder "Devil's Playground", altså når en amish person fylder 16... -
MIN PC HAR SLETTET MIN EKSAMEN OPG!! HJÆÆÆLP
ForumindlægMin eksamens opgave har min pc slettet som jeg selvfølgelig skal aflevere i morgen tidl. FEDT!!! Vil i ikke hjælpe mig?? Inden for ligestilling.. Kan i komme med nogen gide akumenter til posetiv samt negativ behandling mellem mænd og kvinder, evt. nogen hjemme side hvor der står noget... Jeg er v... -
Ingen "hjemme noter" under mundtl. eksamen
ForumindlægHalløj :) Jeg har flere gange fået at vide, at vi må medbringe alle vores noter til forbedredsels lokalet, MEN at man ikke må tage de noter man har med hjemmefra med ind til lærer og censor - KUN de ting man har skrevet under tiden. Jeg søger lidt efter dokumentation for, at man ikke må have sine... -
Trigonometri - Mat B eksamens oplæg: Badmintonhallen
ForumindlægOpgaven er vedhæftet. og mit spørgsmål er egentligt: Hvordan man lige grejer den øverste del af opgaven (altså overfladearealet af den del som over over cirkelbuen. Jeg har forsøgt mig lidt med nogle trekanter og jeg ved at |BC|= 11,07115 meter.. -
Kan man tage hele gym om efter sidste eksamen
ForumindlægJeg har afsluttet hf i år 2022, og tog ikke rigtig gym seriøst og har nu et snit på 5,9 som ikke giver adgang til ret meget. Nu ved jeg hvad jeg vil være, og vil helst søge kvote 1 hvilket ikke er muligt med mindre jeg forhøjer mit snit ved at gå på HF igen efter jeg har afsluttet, altså starte h... -
AT-eksamen, "Katastrofer" --> Bowling For Columbine
ForumindlægHej Studieportalister Jeg skriver AT-eksamensopgave om skolemassakrer og mit hovedmateriale er Michael Moores "Bowling For Columbine." Fagkombi er engelsk A og samfundsfag B. Mit hovedspørgsmål lyder "Hvordan kan det være at katastrofer såsom skolemassakren på Columbine High sk... -
EKSAMEN - hvorfor fraaælge renseanlæg i andre lande......
ForumindlægHvorfor vælger man i andre lande ikke at lave renseanlæg, og hvordan fungerer det der? Jeg fandt dette spørgsmål, og tænkte jeg ville bruge det til naturfags eksamen, og undersøge nærmere på det senere, men først efter jeg har afleveret selvølgelig, gik det op for mig at der vikelig ikke står no... -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Øvelsesopgaver
ForumindlægHar nogle som ved hvor man kan se eksamensopgave i erhvervsøkonomi...på gym-niveau?? -
Eksamenssæt, gerne 2014
ForumindlægHej allesammen, Da det snart er terminsprøve tid vil jeg gerne have øvet lidt på tidligere eksamenssæt i fysik. Desværre kan jeg ikke rigtig finde så mange af dem længere, og slet ikke de nyeste. Derfor ville det være super lækkert hvis nogen havde dem liggende og gerne ville dele dem! :) ældr... -
SØGER HJÆLP MED DATAANALYSE UDVIDET EKSAMEN HD 1. del 2. år Valgfag
ForumindlægHej, Jeg har en eksamen og en opgave der skal være klar torsdag i kommende uge. Jeg er på bar bund og har brug for hjælp! Nogle der kan lave opgaven med mig sådan så jeg forstår den nogenlunde? Giv lyd :) -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst.
