Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14081 til 14100 af 27496
-
privatlærer søges i Århus
ForumindlægHej Folks JEg søger en dygtig privatlærer til Kemi.. Jeg bor i Århus -
kalkbrænding ???
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak -
Generation???
ForumindlægHej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :) -
kobber(ll)sulfat
Forumindlæghvad står romertallet for i kobber(ll)sulfat? nogen der ved det? skal bruge det til en kemi rapport.. på forhånd tak -
redegørelse
ForumindlægNu har jeg virkelig brug for jeres hjælp til kemi opgaver Se venligst vedhæftede fil -
Vurdering af skriftlig eksamen besvarelse
ForumindlægHej er der nogen der vil vurdere min besvarelse til skriftlig eksamen 4. juni i Kemi A? :) -
Syntese af et stof
ForumindlægEr der nogle der er gode til kemi og vil hjælpe med en opgave privat? Send en besked hvis man kunne have lyst :) -
Assaignment i Chemistry, Butanol
ForumindlægHej Gutter! Hvordan kan jeg komponere min assignment med beregninger inden for kemi? -
puffersystem
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med kemi? Det drejer sig om puffersystem og jeg forstår intet. -
Reaktionen mellem thiosulfat-ioner og syre
ForumindlægHalløj, Jeg har lidt problemer med et kemi spørgsmål.. Håber i kan hjælpe, det er i det vedlagt dokument. -
Reaktionshastighed bromid-bromat
ForumindlægForstår ikke noget af kemi, tager imod alt hjælp hele dokumentet er vedhæftet -
Hjælp til opgave om redoxreaktioner
ForumindlægSøger hjælp til denne opgave om redoxreaktioner... På forhånd tusind tak, da jeg ikke er så stærk i kemi -
areners kemiske egenskaber
ForumindlægHej, er der mon en sød stjæl herinde som kan hjælpe mig med min kemi aflevering :) -
Syre og baser
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål angående kemi. Nogle der kender forskellen på syre og en sur opløsning? -
forsøg til fysik (plast)?
ForumindlægHej, er der nogen der kender nogle fysik-kemi forsøg der har med plast at gøre? ASAP -
Nord irland.
ForumindlægHej, jeg er en af de heldige der nu ahr 2 uger til at svede over min srp. Mit emne er konflikten i nord Irland - mellem protestanterne og katolikerne. Jeg skal redegøre for konflikten i perioden 1916-1968. Herefter skal jeg give en analyse samt fortolkning af Bernard Mac laverty's roman Cal ... -
Verner Panton
ForumindlægJeg sidder og skal skrive SRP. Mit emne er Verner Panton, og opgaven skal skrives i fagene teknologi og design. Jeg skal i teknologidelen lave en teknologianalyse, hvor der skal være en "Beskrivelse af arbejdesprocesens organisation" - altså hvordan arbejdsprocessen er organiseret. Ti... -
reaktionshastighed
Forumindlæghej jeg har valgt met B og kemi B til min EP, og jeg skal til ekamen imorgen. da jeg har lige haft mat B på ny orden, har jeg ikke haft integralregning eller differentielligning. men jeg skal forklar reaktionsorden med diffreentiealligning. er der nogen her som kan hjælpe mig med det. tak på ... -
Hvorfor opsuger basiske sukkersaft næsten af sig selv CO2?
ForumindlægHeej folkens! :) Jeg sidder og er ved af afslutte mit srp om sukker i Kemi A / Historie A som jeg har arbejdet på de sidste 10-12 dage. Men jeg har et problem! :/ - Jeg kan nemlig ikke finde ud af at svar på et spørgsmål som er i det forsøg jeg har lavet: "1. Forklar hvorfor den bas... -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j...
