Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14101 til 14120 af 40685
-
Student? hvis man dumper
ForumindlægKan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen? -
Eksponentiel Notation
ForumindlægEr eksponentiel notation et krav til fysik eksamen, altså kan det have direkte indflydelse på min karakter? -
Forberedelse til engelsk FSA !
ForumindlægJeg har et spørgsmål. når jeg skal fremlægge mit selv valgte emne, skal det tag 5 minutter? hvis nu jeg kun bruger 3 minutter trækker det ned? -
Hjælp til Engelsk !!
ForumindlægHeej :) nogle søde mennesker som vil rette den her,?? på forhånd Taak :) Eric Fromm The famous German psychologist Eric Fromm died a week before his 80th birthday. Shortly before he was in a newspaper interview confronted with the question whether the current economic crisis will force people to ... -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Mundlig eksamne
ForumindlægHej jeg skal trække mit eksamens sprøgsmål i morgen men problemet er at jeg ikke rigtigt ved hvordan sprøgsmålene er stillet op? er det en slags stikord hvor der så også står hvad man skal vise et forsøg om eller hvordan? Jeg vil bare gerne være forberedt :-) -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Lektiehjælp i Mat, Fys, Kemi tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Alfred jeg har arbejdet som Gymnasielærer i fagene Matematik, Fysik og Kemi i nu 3 år. Jeg vil gerne tilbyde privatundervisning i ovenstående fag til studernede på Universitetet og elever på almen. Gymnasium(STX) på alle niveauer. SU-venlige priser. Venlig hilsen Alfred ... -
hvordan kan jeg komme ind på DTU
Forumindlæghej jeg er 14 år og min drøm er komme ind på DTU men jeg har en problem jeg får ikke så gode karakter men jeg er god nok til det natursfag og ville spg om hvor høj man skal havde i karakter og skal man tage stx for at vidergående kan man ikke også tage htx og så gå ind på DTU -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
har om bestemt mig
Forumindlæghej, jeg hedder lukas og er 18 år, jeg går lige nu på STX i 2.g. men vil hellere gå på HHX hvordan kan jeg skifte gymnasium? jeg havde tænkt mig at gå så lang tid som muligt på det gymnasium jeg går på nu før jeg søgte ind på det andet gymnasium, hvornår skal man senest søge? -
Sygeksamen og...
ForumindlægHej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G... -
Brenda Spencer.
Forumindlæghej. jeg skal have om Brenda Spencer til eksamen og jeg kan ikke finde så meget om hendes barndom, og om hende som person kan nogen hjælpe, skal snakke om det til eksamen. -
Adgangkvotienter 2013 forventninger?
ForumindlægHej. Min store drøm er at læse på CBS på HA(mat.) efter sommer og indtil videre har jeg en eksamen tilbage nemlig historie. Eftersom historie er et af mine yndlingsfag og det fag jeg er bedst til efter min egen mening har jeg regnet lidt på, hvordan mit gennemsnit kommer til at se ud hvis jeg... -
Hvordan klarer man gymnasiet?
ForumindlægHej studieportalen. Her i næste uge starter jeg i 1.g på stx og jeg er bare smadder nervøs. Jeg har mødt min klasse et par gange og selvom jeg virkelig prøver, er det bare som om jeg kan ikke kan snakke ordenligt med nogle. Jeg kender ingen og jeg har det som om alle allerede kommer vildt godt u... -
Kan High School overføres til gymnasium
ForumindlægHej! Sagen er den, at mine forældre er ved at overveje at flytte til USA. Jeg er kun 16, og jeg skal derfor begynde på STX i 1.g efter sommerferien. Jeg ville høre om jeg i stedet for det, kan tage junior og senior år af high school, og derefter flytte tilbage til Danmark og tage 3.g på STX. Det... -
Til web-masterne: Rangliste - ja tak! :)
ForumindlægNu synes jeg efterhånden, at vi har ventet lang tid på den rangliste og op til flere gange, har emnet været oppe - og nu endnu en gang:Kunne I ikke sætte en rangliste op? :)//Blyanten -
Word-dokument!
ForumindlægHvor er det dog irriterende at alt her inde kun findes som pdf filer! Jeg oplever tit at man ikke kan kopiere det over i word - det bliver noget mærkeligt wulapyk..! Dertil kan man så sige, at så kan du bare skrive din egen opgave eller lignende. Men til mit eget forsvar så har jeg aldrig kopie... -
smidt ud
ForumindlægJeg er blevet smidt ud af skolen pga. for højt fravær. Jeg har ligget på hospitalet i over en måned og min fraværsprocent er på 19,5 Det er fair nok, men min studievejleder var bare så modbydelig da hun fortalte mig det. "Du havde vel ikke regnet med at du kunne fortsætte?" Da jeg så s... -
klage over afsluttende årskarakter
ForumindlægHej Hvornår kan man senest klage over årskarakter? det drejer sig om afsluttende (3g) årskarakter. parisa
