Søgning på: tysk notater. Resultater: 14141 til 14160 af 18469
-
RSA kodning - formidlende artikel
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP, hvor jeg skriver i matematik og dansk om kryptologi - RSA kodning. Jeg er ved at få styr på teorien og beviserne, men derefter skal jeg skrive en formidlende artikel om kryptologi til "Illustreret videnskab", Hvad kunne jeg evt. inddrage i min arti... -
Russiske rev. ??
ForumindlægHejsa...Er der en der gider at give mig et kort referat af den russiske revolution??På forhånd tak! -
1. Verdenskrig
ForumindlægJeg skal til at skrive om årsagerne til 1. Verdenskrig, og jeg er kørt en smule fast... Så hvis i har nogle ideer, så skriv endelig... -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Engelsk termins 2011
ForumindlægHej er der nogen der har haft termins?...Ved i hvad stilen kommer til at handle om i engelsk? :D -
Frivillig eksamen
ForumindlægHej Hvis man er utilfreds med en årskarakter, kan man så gå frivilligt til eksamen? Mvh. Emil -
Medicin
ForumindlægHej derude, jeg ville lige spørge om der var nogen der havde lidt erafring med medcin studiet/optagelse i udlandet. Jeg er nemlig kommet i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ikke tror jeg rammer adgagnskvotienten, mit gennemsnit ligger lige under det jeg skal bruge (0,2-0,3), og hvis de... -
DDR nationalisme
ForumindlægHej :) Hvilken form for nationalisme anvendte DDR? -
Han har meget at tænke på
ForumindlægHejsa... Jeg har problemer med nedenstående sætning: Han har meget at tænke på. Det er konstruktionen, som jeg ikke kan få til at hænge sammen... Mit bud ville være noget i retning af: Er hat viel daran zu denken Korrekt eller? På forhånd tak ;-) -
et par sætninger
ForumindlægHej er der nogen, som kan hjælpe mig med følgende 2 sætninger - jeg kan simpelthen ikke rigtig forstå, hvordan de skal laves: Hvornår kommer bussen? Vi har ventet på den i en time. Han burde have flygtet med sine venner. -
E.T.A Hoffmann:
ForumindlægHej People.Håber der er en der gider være så sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Har både lagt den danske udgave og min egen oversættelse af den. Vil virkelig blive glad hvis nogen tog sig tid til at kigge den igennem.Nalle K. E. T .A. Hoffmann: Das Fraulein von Scuderi (1819) Nove... -
SSO - Stalingrad. Hjælp!
ForumindlægHej - jeg sidder med min SSO, og er nået til diskussions-spørgsmålet. Jeg skal diskutere hvad grundene er til at Hitler og Tyskland brugte så mange ressourcer på at indtage stalingrad. Jeg er ikke helt 100% sikker på om jeg forstår spørgsmålet rigtigt, men mit gæt er at jeg skal skrive om... -
Hjælp til oversættelse.
ForumindlægHej Allesammen, Jeg håber at I vil hjælpe med at rette grammatikken i denne vedhæftet fil. På forhånd, tusinde tak for hjælpen og hav em god aften! :-) -
Banal ordforklaring - "svart"
ForumindlægSom titlen antyder, vil jeg gerne bede om en forklaring på ordet "svart". Optræder i Iliade-sammenhæng. Fx I, 455. -
Forskel mellem Holocaust og Nazisme?
ForumindlægHey jeg sidder og undrer mig over hvad forskellen mellem Holocaust og Nazisme egentlig er?Når jeg tænker over det kan jeg umiddelbart ikke se nogen forskel, men det er der vel. Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh Tonni -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejsaJeg tænkte på om det nu er muligt at læse de forskellige karaktergennemsnit og udtalelser angående de skriftlige eksamener... Altså sådan hvor godt folk over hele landet har klaret sig... Og hvor kan man finde det?Er ikke lige helt ind i det uvm.dk -
læreplanen for samfundsfag STX
ForumindlægHej!jeg har søgt og søgt efter "læreplanen for samfundsfag"(på uvm), men desværre uden held!jeg har fundet flere links hvor der er uddrag fra læreplanen, ---> fxhttp://us.uvm.dk/gymnasie/vejl/samfundsfag_b_stx/1.htmhåber der er nogen herinde der ved hvor den er :D -
Spørgsmål om Tito
ForumindlægHej jeg ville lige spørge inde på siden, om der var nogle der ved lidt om Jugoslavien og dens opløsning, og specielt om Tito:Mit spørgsmål er nemlig hvilket parti han hørte til eller var han en blanding af noget, altså f.eks. var han en blanding af kommunisme/socialdemokrat... vil gerne høre svar... -
sletning af tråd
Forumindlæghej jeg har nogle tråde om jeg gerne vil have slettet, i ville gøre mig en kæmpe tjeneste hvis i gjorde for mig, eller fortalte mig hvordan jeg kunne gøre det... Jeg ville sætte meget stor pris på hvis i ville gøre det tak! :)
