Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14161 til 14180 af 42938
-
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
Projektopgave - Idéer
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med et projektopggave med overemnet "frihed". hvad kunne delemnerne være ? er helt blank + problemstilling ? -
hjælp pliiiz resume af en artikel
Forumindlæger der nogen der kan give mig Resume af Mor har dårlig samvittighed på barnets første sygedag. pliiiiiiiiiiiiiiiiz hjælp hjlæp -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
Skriftlige standpunktskarakterer
ForumindlægHvis man nu (rent hypotetisk selvfølgelig) kun har afleveret én aflevering ud af 4 i et givent fag med elevtid, og man får 7 i denne, er læren så ikke nødt til at give 7 i standpunkt, da det er eneste bedømmelsesgrundlag? Eller må han/hun så give mindre pga. manglende afleveringer på trods af, at... -
Kildekritik
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at skrive SRP, og skal udføre en kildekritisk undersøgelse i analysedelen. Jeg er dog virkelig ræd, idet jeg ikke kan huske hvordan man lavede en meget grundig kildekritisk undersøgelse? Men jeg ved dog, at der nærmest er en opskrift man kan følge slavisk. Er der d... -
Hjææælp!
ForumindlægHey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet? -
Stil rettelse...
ForumindlægHej,\n\nEr der nogen der kan hjælpe mig med at rette min fransk stil? \n\n -
.. og han lever lykkeligt til sinde dages ende
ForumindlægHvordan oversætter man: "Og han lever lykkeligt til sine dages ende" til fransk? Håber nogen kan hjælpe!! :) -
nogle som kan hjælpe
Forumindlæghar virkelig svært ved at finde ud af noget om den franske revolution under ludvig 16. nogle der kann hjælpe med det?? -
Er jeg bestået?
ForumindlægHej.. Jeg skal til at søge ind på en videregående uddannelse, som kræver "Engelsk B". Jeg bestod STX i sommeren 2005, hvor jeg havde "Engelsk A" og fik følgende karakterer: Engelsk A skriftlig: Årskarakter = 7 og Eksamenskarakter = 7 Engelsk A mundtlig: Årskarakter = 6 og Eksa... -
L'amité
ForumindlægHar virkelig brug for ord der beskriver, hvad venskab (l'amité) er på fransk. -
Hvordan siger man....?
ForumindlægHej Hvordan siger man "boede" på fransk?Og hvordan siger man jeg har bøjle?Siger man bærer som tøj? -
Bevægelse i jordens tyngdefelt
Forumindlæg"Bevægelse i jordens tyngdefelt (nær jordoverfladen, som eksempel)" Hvad ville i komme ind på til den mundtlige eksamen så det er godt og simpelt? Jeg har noget med det frie fald, men det virker måske lidt for simpelt. Jorden tyngdefelt, er det bare der hvor tyngdekraft har en virkning? -
JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.
ForumindlægHej, Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er: 1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares. 2. Hvilke...
