Matematik

JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.

08. maj 2014 af jeanluca (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej,

Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er:

1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares.

2. Hvilke mulige opgaver kan komme til eksamen, læst ud fra forberedelsesmaterialet. Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt.

Jeg tænker at vi bruger 3-4 timer sammen intensivt og du får betaling for det. Du skal kunne løse matematikopgaver på universitetsniveau. Så har ikke brug for hjælp til mat A opgaver, da sværhedsgraden er sværer til den skriftlige eksamen jeg skal op til.

Vi mødes hos mig i Vanløse og arbejder i de timer og der er tale om den 20 maj om formiddagen. Derfor skal du være fra København området.

Jeg ser frem til at høre fra interesserede.

God dag.

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. maj 2014 af Nilletøz (Slettet)

Hej, jeg håber, at du vil læse nedenstående med det smil og den venlighed, det er skrevet med. Jeg kan godt se, at det vist ikke kom så tydeligt frem, som jeg havde håbet :) Rigtig held og lykke med dine eksaminer. Mvh. en læreruddannet fra Aarhus