Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 14221 til 14240 af 154034
-
AT hjælp!!! please hjælp :)
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive i biologi B og billedkunst B, og min problemformulering lyder: Vi kender overvågning fra det menneskelige samfund, men hvorvidt kan overvågning bruges i naturen? i biologi vil jeg gå ind og snakke om ammoniaknedfald og i billedkunst vil jeg snakke om Banksy, hans billed ... -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
Karakter vægt?
Forumindlæghej alle sammen, er lidt forvirret over hvordan stx engelsk B niveau faget vægtes . Jeg har nu fået 2 årskaraktere og snart et eksamenskarakter, har kigget lidt på hvordan mit snit kommer til at se ud, og forstår ikke hvorfor både skriftlig og mundligt årskaraktere samt eksamen hvert tæller 0,75.... -
Optagelse(KU)
ForumindlægJeg er ved at afslutte min HF-eksamen og har pt. et snit på 9.8 og mangler kun de skriflige karakter(dansk og engelsk) Jeg kan se at snittet på Antropologi sidste år var på 10.0 og hvis jeg som udgangspunkt siger at jeg har fået 7 i de to skriftlige, så kommer jeg nøjagtigt over de 10 i snit(man ... -
Fransk skr. stil - hjælp til rettelse.
ForumindlægJa, nu har jeg været til skr. fransk i dag og jeg vil høre om nogen kan give et fingerpeg mod en karakter. A. Traduisez en français : Rémi Gaillard est un comique fameux qui est né à Montpellier en 1975. Quand il était plus jeune il a joué classique. Maintenant il est surtout ... -
Jeres mening!
ForumindlægSyntes at jeg skal droppe skolen i morgen til fordel for en god rapport? Rapporten kommer sandsynligvis til at fylde omkring 12-13 sider (Fysik B). Jeg skal først til at gå i gang nu, kan jeg nå det nu? -
Ha(MAT) og faglig supplering?
ForumindlægHej. Nu skal jeg jo snart beslutte mig om hvilken videruddannelse jeg vil vælge, og jeg har længe været sikker på at det skulle være almen på CBS, men efter at have læst på ug, cbs.dk, og snakket med venner osv, er jeg blevet mere interesseret i ha(MAT), og det skyldes ikke mindst at jeg ... -
skr. spansk eksamen 2011
ForumindlægEr der nogen der vil give en seriøs karakter (og evt rette) til min opgave til eksamen 2011? oversættelsen: Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. ... -
Nogen der vil rette mit franske resume af "Nikita"?
ForumindlægHeyEr der nogen der vil rette dette.Jeg er godt klar over at der er mange (ok alle) verber som ikke er bøjet, men det har jeg ikke fået gjort endnu.... jeg beder jer derfor om at ignorere bøjningen af verberne og give jer i lag med det andet... (for de interesserede kan jeg sige at jeg regner med... -
Fortælling om Bill Gates
ForumindlægJeg er i gang med en kort fortælling om Bill Gates. Jeg skal b.la. skrive information omkring hans private liv samt hans mange opfindelser. OBS: hvis I har yderligere relevante information om hans opfindelser, må I meget gerne komme med dem, tak. Teksten er således: Who is Bill Gates? Bill ... -
Studieskift fra medicin til andet studium
ForumindlægHej. Jeg er færdig på 1. år af medicinstudiet i Århus og har bestået alle mine eksaminer. Det var min plan, at jeg ville tage det første år for derefter at vurdere, om jeg skulle læse videre. Jeg har besluttet at skifte til et andet studie. Jeg har tænkt på følgende uddannelser: DTU: ... -
Beregning af sider i en trekant
ForumindlægHej :D Jeg har siddet og prøvet mig frem i lang tid nu, men kan ikke se hvordan jeg skal regne de resterende sider ud i min trekant. jeg har lagt et billede ind af trekanten hvor opgaven står på da det er for besværligt at vise det på skrift. :D jeg ved virkelig ikke hvor langt man kan komme når... -
Ret engelsk stil
ForumindlægEn venlig sjæl der vil hjælpe med at rette min engelsk stil?:) There are many types of crimes, young people can get involved in, just from robberies and vandalism, to more serious things like sexual assault or murder. It's so terrifying to think about that 25 percent of all violent crimes ... -
Eksamen på b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau. I morgen skal jeg til mundtlig fysikeksamen. Jeg har fået 12 i mundtlig fysik og 12 i skriftlig fysik. Hvis nu jeg går hen og får fx 7 i morgen i mundtlig fysik, hvilke karaktere vil så gælde, når min snit bliver beregnet? Håber nogen kan hjælpe mig :) ... -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
Kvindefrigørelse- mænd?
ForumindlægJeg skriver en SRP om kvindefrigørelse og p-pillen i Danmark. Et spørgsmål lyder sådan: Redegør med udgangspunkt i vedlagt o.a materiale for samtidige synspunkter på kvindefrigørelsen og p-pillen. Det har jeg nu gjort med to kilder, men jeg synes det kunne være rigtig godt hvis man kunne... -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
beståelse af specifikke adgangskrav.
ForumindlægHej Lige for at være helt sikker ang. mit lille problem. Jeg vil gerne studere biologi på ku her til sommer hvilket kræver mat b, fys b og kem b. jeg har fys A med 7,6,7,8 så intet problem der. I mat gik min mundtlige eksamen dog lidt galt og jeg dumpede den sgu med 5 i mat A. samlet fik jeg ... -
Spændende emne? i SRP
ForumindlægHej Alle Jeg skal i dec. måned skrive SRP, Jeg går på HTX,. De nye regler siger at jeg skal skrive i mit studieretningsfag dvs Kemi A og et andet b-fag eller A. Jeg overvejer at skrive enten i kemi og biologi eller kemi og matematk. Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der kender nogle... -
Privat lektiehjælper
ForumindlægHej :) Jeg er en 22 frisk pige, som tilbyder lektiehjælp til følgende fag på følgende niveauer: Matematik A, Kemi B, fysik B, Historie A, samfundsfag C, Biologi C, Religion C. Jeg læser selv medicin, men holder på nuværende tidspunkt sommerferie. Jeg tilbyder derfor kun hjælp i disse to...
