Søgning på: tysk notater. Resultater: 14221 til 14240 af 18469
-
HJÆLP HASTER!!*
ForumindlægIm text sind 9 verschiedene verben . finde sie und beuge sie in Infinitiv (navneord), präsens (Nutid) , präteritum (datid) und perfektum ( førnutid). Beispiel: sein - er ist - er war - er ist gewesen. Det her er mine verber: -sind -kann -hat -ist -sterbe -gehen -sage -ende -segen - Nogen der vil ... -
Forum - søg?!
ForumindlægHvorfor i al verden søger forummet på google.dk, når jeg prøver at søge i forummet?!?!? Normalt finder den de "tråde" hvor mit søgeord er i?!??! -
Store begyndelsesbogstaver i overskrift?
ForumindlægOverskrift: "Danisk rules and customs". Skal navneordene - altså "rules" og "customs" - skrives med store begyndelsesbogstaver? -
Tar kun 5 min? mega kort :)
Forumindlæghejsa Håber i vil kigge på det værste grammtikfejl. Det sidste kan jeg ikke oversætte til dansk..hvis i har tid vil i lige kigge på det :D mvh..deniz Ps: hvis i ikke orker at kigge på det sidste..er det okey „Der Eisenhans“ handelt von einem kleinen Jungen, wie er heißt Eisenhans. Es war e... -
Finde fejl i sætning
ForumindlægHej Hvor i nedenstående sætning, er der en fejl: The grandfather could hardly recognize his little granddaughter because she was grown a lot. Sætningen stammer fra et eksamenssæt, og jeg kan ikke selv identificere nogen fejl. -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
Det her er fucked!?
ForumindlægVores Bio C pensum er på ca 165 sider og jeg har læst halvdelen af pensum og mine noter er nu på 27 sider samlet? :-S Er det normalt? Det er jo helt ude i hampen? Jeg har bare skrevet ord, eller sætning (max 3 ord) og pile.. hvis jeg skal skrive yderligere 27 sider går jeg amok... de sidste 80 si... -
afleveringer
ForumindlægHej.. Jeg går i 9. klasse, men jeg har tænkt mig at tage gymnasiet, og har tit fået avide at der er mange afleveringer - fedt! Men hvor lang tid har man ca. til hver aflevering? (Cirka??) -
bestemt eller ubestemt i følgende sætninger
ForumindlægHer er 10 sætninger og vil gerne være sikker på de er rigtige: 1. Sie ist in __den__ Polizisten (m) verliebt. 2. Er schreibt ein Buch über ___der___ Energieversorgung (f) in Deutschland. 3. Sie sind an ___die___ ganzen Sache (f) nicht interessiert. 4. Das Publikum wartet auf ___den__ Clown (m). ... -
das/es
ForumindlægHvornår bruger man ES på engelsk, og hvordan das. Fx. Det er rigtigt = Das ist rictig Det betyder da det samme ikke? -
mohrs metode
Forumindlæghey derude, hvad er Mohrs metode? - er det colometrisk titrering med sølvnitrat ? eller ? på forhånd tuuusind taak :D -
?????????????????
ForumindlægHvad er det modsatte ord af tørstig? man kan være sulten og man kan være mæt man kan være tørstig og man kan være ? -
oversættelse
ForumindlægHej jeg håber at der er nogen rigtig gode tyskfolk, som kan se denne oversættelse igennem og tjekke for fejl ;) Das Opernball in Wien ist ein großes Ereignis, das jedes Jahr in Februar stattfindet. Unter den vornehmen Gästen gibt es sowohl ausländische Diplomaten als Repräsentanten für die öster... -
Et par gode internetsider?
ForumindlægHej, Jeg søger nogle sider på nettet som fortæller noget uddybende om hvad, der foregår i Nordkorea lige op til Korea-krigen. Jeg har prøvet wikipedia, cia og historie-nu.dk, og ingen af dem fortæller særlig meget om det... Det haster temmelig meget. -
"The rise and fall of..." Det danske udtryk?
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i en 3. årsopgave i "Shakespeare" og kunne godt tænke mig at vide, hvilket dansk udtryk man kan bruge om "the rise and fall of..."? Er der nogen, der ved det? Har prøvet med "opstigning og fald", men det lyder ikke helt rigtigt :) Og jeg kan he... -
Fagkombinationer
ForumindlægHej. Hvor mange fag er det tilladt at vælge på en gang, og er der nogen krav på fagenes niveauer? -
kompleksbinding!
Forumindlæghvad består kompleksbinding af? -
Stil....
ForumindlægHey jeg skal aflevere en stil som hedder "Sandt eller falsk". Genren skal enten være en manuskrift (tale) eller en artikel. Målgruppen er de unge. Opgaveformuleringen lyder: "Formidling og konstruktion af virkeligheden. Menneskets behov for helhedsfortolkninger." Jeg ved ikke... -
rettelse.. haster!
ForumindlægHej.. En der gider rette det? Har forsøgt men er i tvivl et par steder. Prikkerne er navne/steder jeg ikke vil opgive. Ich will ein bisschen von mir und meine familie erzählen. Ich heisse Julie und ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in ... Es ist ein klein Dorf und ich finde es sehr langweilig. ... -
adgangskrav
Forumindlæghej! passer det virkelig at der er adgangskrav til gym nu på 8.5? håber da ikke at det passer..! passer det? <3333
