Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14241 til 14260 af 27765
-
Kort oversættelse
ForumindlægEsteban kæmpede mod sine politiske fjender. Han interesserede sig ikke for magten, men han var bange for det, han kaldte "marxistiske fjender". Meget få var enige med ham.Esteban luchó contra sus enemigos políticos. No interesó por la fuerza pero era miedo a lo que llamó "Las oport... -
Udledning af binomialkoefficienten
ForumindlægHey Jeg skal til eksamen imorgen og jeg frygter at trække et spørgsmål med binomialfordelling. Jeg skal udlede binomialkoefficienten. Og hvordan i alverden gør man det? jeg har læst og læst, men jeg forstår slet ikke noget af beviset eller teorien. så jeg er virkelig bange for at trække det sp... -
HJÆLP til at stille relevante spørgsmål til teksten
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at finde nogen relevante spørgsmål til denne tekst ifht. kognition og indlæring?. Jeg er gået helt i blokkering og er så bange for/føler at de spørgsmål jeg finder, er på alt for lavt niveau.. Er der nogen som ud fra teksten kan se at det er lige DET jeg skal unde... -
3 A-niveau
ForumindlægJeg overvejer at læse psykologi, og har på nuværende tidspunkt et snit på 9,6 , men regner med at kunne hive det op på de 9,8, som var sidste års (2005) adgangskvotient på psykologi. Men jeg er lidt bange for, at adgangskvotienten går hen og bliver 10+ pga. de nye regler om at 3A-niveau giver 1,0... -
to sætninger
ForumindlægHej SP. Jeg skal oversætte de to sætninger: Det var først da han så løven komme lige imod sig, at han blev virkelig bange bilen, hvis ejer var blevet myrdet, var billigt til salg. Det her er mit forslag. Vil i gøre det på en anden måde? It was not until he saw the lion was ... -
Studiemiljø på naturvidenskabelige uddannelser
ForumindlægHejSkal til at beslutte mig for hvilket studie jeg vil læse. Jeg har besluttet mig for at det skal være naturvidenskabeligt, og jeg er ikke bange for de hårde fag som matematik og fysik. Hvad der egentlig bekymrer mig mere er det sociale liv på studierne, som jo er berygtet som værende temmelig n... -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHej.Jeg skal op i mundtlig matematik i folkeskolen (9. klasse).Nu skal vi jo allesammen op enkeltvis, derfor er jeg en smule bange for at noget går galt.Jeg får normalt 8 i skriftligt matematik, men er på en eller anden måde indstillet på, at jeg godt kan få en to-cifret karakter i mundtlig matem... -
SRP plagiat
ForumindlægHej, jeg har fået min venindes opgave der omhandler selv samme emne som mig, hvilket jeg bruger inspiration fra. Jeg har skrevet stort set opgaven selv vha. bøger og masser af kildehenvisninger, men jeg tænker at bruge nogle af de ting som hun kommer ind på, og er bange for at det kan blive opdag... -
Forvirret
Forumindlæghej alle sammen sidder her og øver mig til mat. mund.har nogle spørgsmål, som håber I vil svare.jeg går i 1g. min årskarakter er på 7.6, (gennemsnit) som nogle syntes er meget lavt.har lige fået 7 i fysik i mundligt (årsprøve), er bange for at jeg får under 6 i gennemsnit i årsprøverne?er årspr... -
eksamen
ForumindlægJeg har et spørgsmål! Kan man egentlig godt dumpe i folkeskolen. Jeg skal på ÅSG(Århus Stats Gymnasium) efter sommerferien ( jeg er optaget), men jeg er bange for at få 00 i en af de skriftlige prøver. Sker der noget hvis jeg får 00? Skal jeg så op til en optagelsesprøve? Jeg hader eksaminer, jeg... -
srp
ForumindlægHej jeg vil gerne stille nogle spørgsmål angående til min SRP-opgave. Jeg har hørt meget om, at man kan blive taget for snyd, hvis man har taget noget for bøgerne eller internettet. Altså til min redegørelse har jeg brugt nogle bøger og internetsider, og har brugt min bedste til at omfulere s... -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Alvorligt?
ForumindlægHej..Jeg blevet tilkaldt til møde på mit gymnasium, hvor jeg skal have en snak med studievejlederen, da lærerforsamlingen på deres møde har drøftet mit standpunkt og derfor er bekymret.Studievejlederen vil så drøfte min fremtidige studiesituation.Nu er jeg rigtig bange og nervøs for hvad der vil ... -
Info fra uni
ForumindlægHej...Jeg er optaget på ruc fra i år og har også bekræftet, at jeg ønsker studiepladsen. Derfor undre det mig, at jeg ikke har fået noget infomation om mødested osv. I brevet d. 28. juli stod der, at jeg vil få mere information i løbet af august. Der stod også er der er studiestart d. 23. august.... -
kan jeg få hjælp ....................
Forumindlæghej det er fordi at jeg skal i 9 klasse efter sommerferien og jeg ville bruge min sommerferie fornuftigt for er ikke så god til matematik og dansk i grammatikken og ordforåret fysik biologi historie tysk engelsk...... og ville sprøger om der var nogle som kan gi forslag eller nogle øvelser på... -
Hjælp
ForumindlægTil sommer skal jeg starte på et alment gymnasie. Jeg har valgt det samfundfaglige studieretning med Samfundsfag A engelsk A matematik B. Jeg vil rigtig gerne have det naturvidenskablige studieretning med kemi A og fysik b og matematik A. Mit problem er at jeg ikke er den skrappeste kniv i skuf... -
AT 1
ForumindlægJeg skal snart holde AT gruppefremlæggelse. Jeg har det med at være meget nervøs til fremlæggelser og vil derfor højst sandsynligt underpræstere. Vi får en gruppekarakter som ikke kommer til at stå nogle steder. Jeg er bange for at hvis jeg underpræsterer til AT-prøven, vil lærerne give mig dårli... -
Oversættelse taak.
Forumindlæghej..er der nogen som kan hjælpe mig med noget tysk oversættelse...Det her:Hjemme ved os planlægger vi altid at tage på ferie med forældren. Vi må ikke rejse langvæk uden mine forældre, for mine forældre er meget bange for, at noget vil ske med os. Derfor tager de altid med os på ferien. Hjemme v... -
Fagprøve i økonomi
ForumindlægHej. Jeg er igang med min fagprøve efter 2 års som økonomielev. Jeg er desværre gået ret så meget i stå, og har virkelig svært ved at finde inspiration - her kan jeg f.eks. kun finde adminstrationselevers fagprøve, og jeg er bange for jeg har har fået lidt for mange ideer fra deres og at min ... -
at skifte teknikfag
ForumindlægHejsaJeg går på HTX, og har her i grundforløbet, proces som teknikfag. Dette er et valg som jeg synderligt har fortrudt. Jeg overvejer at skifte over til elektronik, men jeg er bange for ikke at kunne følge med. Dem på elektronik holdet har jo gennemgået alt det basale, og mere til..Er der nogle ...
