Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 14241 til 14260 af 32040
-
Hjælp
ForumindlægHej jeg leder efter en srp opgave om Kina som har fagene Historie og Kristendom. -
Formidlende artikel
ForumindlægHej - er der nogen der har skrevet en formidlende artikel i deres SRP? Kunne nemlig godt bruge en som inspiration :-))) -
Manglende indholdsfortegnelse
ForumindlægHeej, hvad sker der hvis man glemmer sin indholdsfortegnelse i sin srp? Spørger for en ven... -
?
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper srp? skal man gå 3.g om selvom en samlet gennemsnit er bestået? -
Psykologi
ForumindlægHejsa! Hvorfor opretter i ikke faget: psykologi? -
Læreruddannelsen- håber nogen kan hjælpe?
ForumindlægHej alle Jeg går nu i 2g, og efter 3g vil jeg gerne læse til lærer. Mine karakterer er meget fine i alle fag, undtagen i billedkunst, hvor jeg mindst skal have en karakter på 7, men desværre afsluttede jeg billedkunst med et 4 tal. Jeg vil gerne læse på Zahle UCC. Hvad skal jeg så gøre nu? - Har ... -
HTX / STX? Help me with the decision!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s... -
Dobbelt statsborgerskab
ForumindlægHej. Jeg har den problemstilling, at jeg skal til England og studere her om 1½ år. Den uddannelse, som jeg ønsker kræver, at man er engelsk statsborger. Det er godt nok kun den uddannelse, som jeg skal tage efter min bachelor på 4 år. Nogle der kender til de danske regler mht. dette? ... -
Digt - Haster!
Forumindlæg"Engelske Socialister" af Holger Drachmann 1846-1908.Hvad handler den om, kort analyse og perspektivering, altså den generelle analysemodel. Hjælp bedes, vil blive meget glad, skal være i dag.MvhLe Duc. -
Værdiansættelse af Bang & Olufsen
ForumindlægI forbindelse med min SRP i virksomhedsøkonomi og matematik er jeg ved at lave en værdiansættelse af Bang & Olufsen. Jeg har efterhånden fået tegnet mig et ret godt billede af hvad en værdiansættelse bør indeholde. Nedenfor ses hvad jeg på pågældende tidspunkt har ræsonneret mig frem til... -
Hvad må man tage med???
ForumindlægNu har vi jo ikke flere timer, så jeg kan ikke spørge min lærer. Hvad må man tage med til skriftlig engelsk eksamen? Jeg ved kun jeg skal tage ordbøger med, men må man også tage notater og sådan med?Håber der er nogen der kan svare... -
Oversættelse
ForumindlægJeg ved godt at det er den 3 gang jeg spørger, men er der virkelige ikke nogen der kan se nogle grammatiske fejl eller noget andet...? fra dansk til engelsk. For tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meg... -
Oversættelse - "Forskudt eksponentiel vækst"
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig, hvordan man siger "forskudt eksponentiel vækst" på engelsk? Jeg mener, at "eksponentiel vækst" kan oversættes med "exponential growth", men har ingen anelse om, hvordan man oversætter det, når det er "forskudt eksponentiel væk... -
Angående de mundtlige prøver
Forumindlæghej derude jeg skal nemlig op til engelsk afgangsprøve meget snart, men der er lige noget jeg er i tvivl om. Jeg har nemlig hørt fra andre, at gennem fremlæggelsen skal man pespektivere, men det har vores lærer aldrig sagt noget om - skal man virkelig det? -
Kort hjælp
ForumindlægHej. Jeg ville spørge om noget der kunne hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg skal sige? Why did I choose this topic My interest My opinioonn Noget der kan skrive på engelsk hvordan det skal siges Hilsen Nora -
2 min
ForumindlægEr der nogen herfra, der har tid til at rette en engelsk opgave? Opgaven er simpel: Jeg skal svarer på nogen spørgsmål som bliver stillet, tænkte der måske var nogen der havde tid, til at se den igennem og rette grammatiske fejl osv :)... På forhånd tak -
Essay
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet en opgave i engelsk som jeg godt kunne tænke mig at få rettet hurtigt igennem grammatisk, hvis der er nogen der vil hjælpe med det. Det vil også være meget dejligt hvis der er nogen der har nogle bedre forslag til hvordan jeg kan formulere mig. Please hjælp. -
National defence.
ForumindlægHey! Jeg skal op til mundtlig engelsk her onsdag, og sidder og forbereder mig. Jeg er lige rendt ind i emnet Gun Pilotics in the US. og skal forklare hvad National defence er. Er der en kærlig sjæl der vil hjælpe? -
Bøger/hjemmesider, hvor man kan lære latin
ForumindlægHej alle :) Jeg kunne godt tænke mig at lære latin. Derfor spørger jeg, om der er nogle af jer, der kender nogle bøger/hjemmesider/apps, hvor man kan lære det. Helst på dansk, men engelsk er også helt i orden :) -
Dumpede eksamen, HF?
ForumindlægHej Alle, jeg dumpede (åbenbart) til min engelsk B eksamen, begrund af en rigtig lorte sensor. Er der nogen der ved hvis man dumpede til eksamen, om man så kan tage faget igen og stadig få SU?
