Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14321 til 14340 af 25374
-
SU
ForumindlægJeg synes vi har et grundlæggende godt uddannelsessystem i Danmark. Vi har alle adgang til en gratis uddannelse - samtidig med at der er mulighed for SU. Det er de bedste forhold i hele verden. Jeg mener ikke SU''en er for lav, men mener derimod at det er fantastisk at vi kan tilbyde det ... -
Århus V?
ForumindlægHej Jeg er på udkig efter lejlighed i Århus og er ikke kendt i Århus. Har hørt en masse om problemer i visse dele af århus v. Kunne godt tænke mig at høre hvilke områder jeg bør holde mig fra. Vh Klaus -
Tilbudt studieplads til feb. fremfor aug.
ForumindlægHej Jeg er desværre en af de uheldige, der har fået tilbudt en studieplads til februar fremfor august. Jeg frygtede fra start af at jeg ville blive tilbudt den plads, spurgte endda studievejlederen, da jeg var til åbent hus om der ville være et lignende tilfælde, hvis man ikke havde krydset vint... -
Opgavedefinition
ForumindlægSom bekendt er der efter reformen kommet nye slags stilopgaver der hedder "litterær artikel", "kronik" og "essay". "Kronik" går ud på redegørelse og diskussion. ......Hvordan kan man diskutere med sig selv? D: Det er jo skizofreni! -
Oversættelse ;)
ForumindlægHej, jeg håber at der er nogen som har lyst til at kaste sine kristiske øjn' på denne oversættelse! Mvh Chili På forhånd tak! Independent Television Commission 16 William Morris Way London SW6 30 Marts 2006 National Consumer Council 165 Warwick Road Kensington W14 Thank you for your lett... -
høj-niveau rettelser
ForumindlægJeg har skrevet en engelsk stil og har fået nogle rettelser tilbage, hvilke blev bedt rettet. Jeg har rettet, det jeg kunne, men nogle steder, er det mig helt konfust, hvad jeg skal rette til. Håber så på hjælp til dette. Afleverer fredag - På forhånd mange mange tak ! Teksten med – foran er mi... -
oplæg til et hf-hold
ForumindlægHej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak -
Hvad betyder svinerøgter
ForumindlægHvad er en svinerøgter? :) Tak på forhond -
Kollegieværelse til en 17årig?
ForumindlægHej Allesammen. - Jeg leder efter et kollegieværelse, til når jeg skal gå på gymnasie i København og samtidig tage en BGK. Men problemet er bare, når jeg søger efter et kollegie, kræver kollegierne, at man er mellem 18-25 år. - What do I do? - Er det bare tal uden betydning, eller går de ... -
SU kvartal
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål angående SU. Hvis der nu er to personer, som er født henholdsvis i januar og marts, så får de vel begge to først SU i april? Altså fra anden(?) kvartal. Vil det så sige, at de kommer til at få SU i lige lang tid? Er det så bare ærgerligt, hvis en person er født den 1. j... -
mit engelsk !!
ForumindlægHej alle sammen jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mit engelsk !!! Jeg skal på 2. år HF, og jeg er virkelig dårlig til engelsk... jeg har ikke haft engelsk odentligt i løbet af 4. til 9. klasse har vi haft ca. 9-10 lærer og vi har haft problemer med dem alle... Jeg er virkelig... -
oversættelse fra dansk til engelsk
Forumindlæghej, jeg vil høre om der er en/flere som vil hjælpe mig med den engelske grammatik. det handler om en oversættelse fra dansk til engelsk, kaldt Northern Ireland. kun en halv side lang. -
Hyperventilerer
ForumindlægSidst jeg var til mundtlig prøve, fortalte min lærer mig, at jeg hypeventilerer og taler meget hurtigt. Lige før en eksamen bliver jeg altid meget nervøs og lirer det hele af i en fart uden kontrol over min stemme. Det er lidt af et paradoks, for jeg ender som regel med gode karakterer. Nu skal ... -
"leg" min cencor.
ForumindlægHey folkens, I skal nu "spille" min cencor. Det eneste I skal gøre er (hvis I har tid) spørge mig ALLE de spørgsmål I har mht. ferie. Det må godt være "personligt" (som hva laver du normalt i ferien el. noget lign.) bare ALT. -
Stipendie til udlandet
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der findes noget stipendie hvis man vil læse sin PhD i udlandet? -
TABU!
ForumindlægHvordan kan jeg skrive et indlæg om tabu? Faktsik hvad er et indlæg.. help meee! Skal avre på de her spørgsmåler under mit indlæg ; - Hvad taler vi helst ikke om? - Er der noget som tidligere var tabu, men som ikke er det længere? - Er der noget, der er tabu for nogen, men ikke for andre? - Hvilk... -
Globalisering
ForumindlægHvilke ord vil i kunne forbinde med globalisering? På forhånd tak -
salg og service hg
Forumindlæghejsa alle sammen min opgave går ud på at jeg vælger en rolle butik fx Matas og igennem matas skal jeg forklare alt mulig begreber fx latente og effektive behov medfødte og kulturbestemte købemotiv rationelt købemotiv rådighedsbeløb forbrugsvaner Det eneste jeg kan det er fx und... -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen der har tid til at rette denne opgave? Jeg har oversat fra dansk til engelsk: Han kan ikke lide skolen - Il n'aime pas l'école Han kommer aldrig til tiden - Il vient jamais à l'heure Han laver ikke sine lektier - Il ne fait pas ses devoirs Han lægger ikke engang bø... -
Hat jemand die Möglichkeit, meine Aufgabe zu korrigieren?
ForumindlægIch hoffe dass Jemand, meine Aufgabe korrigieren will, indem es sehr wichtig ist. Danke im Voraus! Der Alchemist!
