Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14321 til 14340 af 39512
-
kvadratsætninger
ForumindlægHeey... Jeg sidder lige med et par stykket til min mat-aflevering til i morgen om jeg ikke kan hitte ud af... de er fra MAT1... i anden er angivet som "Forkort følgende brøker:O= 2x"+32-16x ----------- (x-2)x-4-2(x-4) p= 4x"+16-16x ---------- 3x-6Hvad så med: Undersøg o... -
Maj 1993 & 1994
ForumindlægHejsa - jeg skal til tirsdag d. 1 februar aflevere en kemi aflevering bestående af opgave 2 fra maj 1993 og 1994. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogle som ligger inde med resultaterne fra disse opgaver?Da der kræves en del mellemregninger til at komme frem til resultaterne, så ville det neml... -
Årskarakter i skriftlig naturgeografi
ForumindlægHey, jeg ville bare høre, på hvilken baggrund man får sin skriftlige karakter? Sagen er den, at jeg kun har fået 10 i mine skriftlige afleveringer i naturgeografi - alligevel har min lærer valg at give mig 7. Til sidste standpunktskaraktergivning var dette også tilfældet, og dengang spurgte j... -
"sabbat"-år midt i gymnasietiden
Forumindlægjeg går i 1.g på nærum, og har i noget tid været enormt træt/doven og har misset nogle afleveringer, og dem jeg så har afleveret har jeg altid fået ret dårligt respons på hvilket er en enormt stor omvældtning fra folkeskolen hvor jeg hvis jeg havde skrevet noget lort fik 6-7(gammel skala). Men de... -
At aflevere for sent
ForumindlægHvordan er det, reglerne er, hvis man afleverer for sent? En del lærere er venlige og sletter fraværet, men det holder jo ikke; så kan man jo selv bestemme, hvornår man vil aflevere opgaven? En lærer mener sågar, at afleveringsdatoer er skabt, så eleverne har nogle generelle guidelines for indl... -
Engelsk
ForumindlægHej alle sammen, jeg skriver angående et problem jeg har. Siden jeg gik i folkeskolen har jeg bare benyttet google oversætter til at lave mine engelsk aflevering/ fremlæggelser osv. Og idag går jeg i gymnasiet (1g.) og har virkelig svært ved at overs&a... -
bedre til skriftlig samfundsfag
Forumindlæghej alle. jeg har samfundsfag på a-niveau, men jeg går kun i 1.g så det er jo ikke helt a-niveau endnu :) jeg har skrevet nogle afleveringer, og jeg fik som respons at jeg skal øve mig i at få et mere ''professionelt'' sprog, altså ikke så meget tale sprog. mit spørgsmål er så om ... -
Skift til sproglig linje
ForumindlægJeg har i 1.g´s årsprøver fået 6/6 i matematik, hvilket trækker mit nuværende snit ned på 8..Jeg overvejer derfor et skift til sproglig, for at gå ud med et ,selvfølgelig, så højt snit som muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med skift fra matematisk til sproglig?Er det til at overleve,... -
studie hjælp
ForumindlægJeg ville altid gerne studere Jura, men mit gennemsnit er desværre for lavt. Nu har jeg fundet ud af at jeg eventuel kunne tage min bachelor i HA Jura, og derefter skifte over til det almindelige jura studie. Nogle der har forstand på om det kan lade sig gøre? For at kunne komme ind på HA jura... -
parantes
Forumindlæghvordan dividere ind i en brøk:16,7:(21,8-17,9) ???hvem kan hjæle mig...."snøft" -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
hjælp ! (:
ForumindlægJEG VIL BARE HØRE OM DER ER NOGLE SOM HAR VÆRET OPPE I DET KULTURELLE OMRÅDE PÅ HHX I DERES PRÆSENTATIONSPORTFOLIO? HVIS DER ER NOGLE SOM HAR DEN LIGGENDE, SÅ VIL JEG MEGET GERNE SE DEN, SÅ JEG KAN FÅ NOGLE GODE IDEER (: SKRIV LIGE HVIS I HAR, SÅ KAN I FÅ MIN MAIL (: PÅ FORHÅND TAK... -
Privat undervisning i biologi
ForumindlægHej Jeg tilbyder privat undervisning i biologi, for folkeskole/gymnasie elever. Jeg er selv på mit 3. år på biologi udannelsen på Københavns universitet. Hilsen Ida Larsen [email protected] -
Niels Brock testen... HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen. jeg går på niels brock 1 G og fik afvide at vi ville få os en prøve, men er der nogen der har fået den og ville give et link eller fortælle lidt nærmer om den så jeg kan bestå. MVH junes -
Videregående uddannelse
ForumindlægHar nogen af jer søgt ind på en matematisk videregående uddannelse eller overvejet det?Hvorfor søgte I ind/hvorfor gjorde I ikke?God sommer til alle :) -
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
Geometri
ForumindlægHey!Sidder med følgende svær opgave:Den hedder 7.087. Beregn længden af den bue, B beskriver, når B føres fra den laveste til den højeste position.I opgaven medfølger der en tegning som forklarer problemstillingen yderligere, så det er lidt nemmere hvis I har mulighed for at se det der.Nogen der ... -
Rette
ForumindlægHej kan nogle rette min SRP jeg vil gerne betale for det? -
danske bøger omkring gruppe teori
ForumindlægHej ved i om der er nogle danske bøger omkring gruppe teori ?. -
Mere Matmatik!
ForumindlægHej mega fed hjemmeside!!!! Kan i ikke lave flere hjemmesider med matmatik og gøre? det ville værre fedt.. og kunne også godt bruge lidt mere matmatik viden. Håbber i kan hjælpe Mvh Sarmilan
