Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 14341 til 14360 af 47924
-
Forsøg med salte?
ForumindlægGo'daw Nu er jeg snart så "heldig" at være færdig med 9 Klasse, men inden da, er der lige en række eksamer såsom fysik, der skal overståes :-). Hvis jeg nu skulle være så uheldig, at trække salte, kan i så sige mig, hvad for nogen forsøg jeg kan lave? Kan man overhovedet lave så ... -
densitet tryk fysik nemt lille sjov opgave hygge fysik 9 klasse 10 klasse atmosfære DENSITET kg/m
Forumindlægheey allesammen ( : Jeg har lige en lille opgave..jeg ved ikke hvordan man laver disse slags opgaver..såååå det kunne være ret smart hvis I lige kunne give en forklaring på jeres svar En Kasseformet flåde har målene 12m·4m·1.25m og den har en masse på 25 000 kg. Hvor meget af flåden... -
HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne. -
Uddannelse?
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg vil uddanne mig til. Jeg vil gerne være en kirurg og bo i USA, men det virker som om, det kræver meget at få de to ønsker opfyldt. Desuden er jeg ikke 100% sikker på, at jeg vil være kirurg. Jeg er virkelig i tvivl. Jeg ved heller ikke hvilket gymnasium,... -
Karaktergenemsnit For Medicin.
ForumindlægHvad skal mit genemsnit være? Har overvejet at starte på et HTX gymnasium, og de obligatoriske fag som jeg har ligge allerede på 9,25 I grundskolen. Dog ved jeg at det slet ikke er nok, så hvor høj skal den være? Udover at Engelsk, Dansk, Matematik og Fysik/Kemi skal være over 10. -
allan_sim: vedr. skr. eksamen 1-årigt A-niveau.
ForumindlægHejErfarede i en tråd, at du var skriftlig censor. Ved du, hvorledes grænserne blev i år for skriftlig eksamen 1-årigt forløb til A-niveau?Jeg fik 11, hvilket undrer mig, eftersom jeg havde fejl i 2 underopgaver. -
Jeg skal vælge et kunst eventyr af HC Andersen til eksamen analyse
ForumindlægEr der nogen som kender en godt kunst eventyr af HC.Andersen? Jeg har tænkt på nattergalen mrn den foregår i kina. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive under tidsperioden. Skal vælge senest i morgen. Tak hilsen Jens -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
Tysk mundtlig eksamen B-niveau (2.g stx)
ForumindlægHej, jeg skal trække en tekst den 18. Juni, og op den 19., så jeg ville bare lige sikre mig at jeg har forstået forløbet sådan nogenlunde; Jeg trækker en tekst A til 24 timers forberedelse, som jeg skal analysere helt igennem, så jeg kan snakke ca. 10 min på tysk, og derefter diskutere i 5-10 ... -
Mat A maj eksamen, opg 10c
ForumindlægHejsa Nogle der kan hjælpe med opgave 10c fra idags eksamenssæt? Kom selv frem til at vinklen er ca. 20,5 grader, men er meget usikker på mit svar. -
Spansk eksamen 2011.. Nogen der har lyst til at rette?
ForumindlægDet var hvad det blev til fra min side til eksamen. Nogle skarpe hjerner, som kan finde fejlene? vurderer hvordan det er gået? :) Secretos Traduce al español María: “¿Juana, has oído que Antonio Banderas y Ana Leza ya no son novios, y está muy deprimida... -
point/karekter
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen -
fysik & kemi spørgsmål<><><><><>PLEASE HJÆLP!!!!!
Forumindlægspørgsmål 1. -Hvad sker der når metallet magnesium kommer i syre? valgmugligheder: -det farves rødt -det farves blåt -der dannes hydrogen -der dannes kuldioxid (jeg tror det er hydrogen der dannes) spørgsmål 2. -Hvordan går det hvis der bruges andre metaller? valgmugligheder: -der sk... -
Pumpe vand op i havet (Opgave 25 Vejen til fysik B2 Knud Erik Nielsen Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 25 side 32 Vejen til fysik B2 Knud Erik Nielsen, Esper Fogh. I Holland findes der store inddæmmede områder, såkaldte poldere, som ligger ca. 6 meter under havets overflade. For at afvande et sådant område må man pumpe vandet op i havet. Et bestemt sted skal man pumpe 10.000 kubikmeter va... -
Love (kærlighed) mm., engelsk fsa eksamen.. skal op i morgen. (:
ForumindlægTak fordi du læser mit indlæg, jeg håber inderligt også dermed, at du svarer og giver mig nogle gode tanker og inspirationer (:.. Jeg kan komme til at trække Love til engelsk (9 klasse) i morgen, og det eneste vi har gjort i det, er egentlig at se Romeo and Juliet.. Shakespeares.. (: - Hvad kan... -
Tyks Eksamen hjælp!! Hardy Krüger "VON DER ORDENSBURG NACH BABELSBERG"
ForumindlægHej har lige trukket teksten "VON DER ORDENSBURG NACH BABELSBERG" til tysk 24 timers eksamen. Skal oppe imorgen og fortælle om den. Er der nogle der kan hjælpe med et resume, forslag til noget jeg kan snakke om eller lign.? Teksten er vedhæftet på forhånd tak :) -
PLANER I RUMMET MUNDLIG EKSAMEN A NIVEAU
ForumindlægRumgeometri Gøre rede for planer i rummet. Bevis formlen for afstanden ml. et punkt og en plan. Jeg har styr på beviset men jeg har ikke styr på at gøre rede Er der nogle venlgie sjæl herinde der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på ved at gøre rede for planer i rummet? ... -
Spansk Eksamen - La amistad lille rettelse.
ForumindlægA. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. Jeg mødte hende til en fest på skolen. Sara kendte ikke nogen fordi hun er ny h... -
IØ Mundtlig eksamen - Relaterede Kapitler til Rente og konjunkturudvikling
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i mundtlig International Økonomi imorgen, og jeg trak emnet "rente og konjunkturudvikling" som eventuelt handler om rentestigninger, boligfinansiering, lån,vækstrater, offentlige finanser osv. Mit spørgsmål er bare om hvilke kapitler fra bogen IØ A (bind 1... -
Søger en hjælper til mundtlig samfundsfag eksamen A
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med, at afslutte 3.g og skal nu på torsdag til eksamen i samfundsfag A, som er en 24timers eksamen. Jeg søger derfor en som er villig til, at mødes og hjælpe mig? i 3-6timer. Jeg bor i københavn og selvfølgelig vil der foregå betaling, hvis der er en som har lyst til, at ...
