Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 14401 til 14420 af 39386
-
Hjælp til SOR-model søges
ForumindlægHej derude. Jeg har fået til opgave at redegøre for købsadfærden for Tigers målgruppe. I den forbindelse har jeg brugt SOR-modellen. Jeg er bare i tvivl om hvad jeg skal skrive i første kolonne (Stimuli), er der nogle som kan forklare mig hvad man skriver der, og meget gerne komme med forslag. På... -
Også eller og så
ForumindlægHej! Hvornår hedder det også og hvornår hedder det og så? -
AIA s. 91-33 opg
ForumindlægEn, som kan hjælpe mig med at oversætte følgende sætninger til tysk :-) 1. Hvis broen var ustabil, ville den falde sammen. 2. Hvis vi havde en opvaskemaskine, ville vi være glæde. 3. Vi kunne bade her, hvis søen ikke var så forurenet. 4. Hvis faderen ikke havde forlandt moderen, havde han stadi... -
EKSAMENSOPGAVER SOS
ForumindlægEr der nogen der please vil hjælpe med at løse alle opgaverne følgende eksamenssæt??? Omvendt fotosyntese: http://bioside.dk/onewebmedia/Omvendt%20fotosyntese-BTK-A-14082017.pdf Alger og bioenergi: http://bioside.dk/onewebmedia/Alger%20og%20bioenergi%20_opgave%204%20290512%20bioteknologiA.pdf -
Hjælp mig med at sende eksamens sæt på kemi A
Forumindlæghej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at sende en ... -
HJÆLP! ANALYSE AF REVOLUTION (JAKOB EJERSBO)
ForumindlægJeg skal meget snart (nu på torsdag) aflevere en rapport af bogen Revolution. Der MÅ være én herinde der har læst den og kan give mig et hurtigt resume og lidt af det andet der skal bruges til en bograpport! :-) ?? håber. -
Short paper engelsk??
ForumindlægHvad betyder det, når der i en opgavebeskrivelse står, at man skal lave opgaven i short paper (engelsk)? -
Freizeit und Schulsport
ForumindlægHey Nogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene ved min skriftlige opgave? Hvis det et ja sender jeg teksten ind -
crack og kokain
Forumindlæghej jeg er 3g studerende og skal til at skrive sop om crack og kokain - hvor jeg bla skal besvare hvorfor kokain er mere vandopløselig end crack og hvofor crack er mere fedtopløselig samt har lavere smeltepunkt. jeg har indtilvidere fundet frem til at kokain indeholder grupperne 2 estere, en ar... -
Sansynlighed
ForumindlægEn der kan hjælpe? tak -
1 verdenskrig ! hjælp!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, og fortælle lidt om 1 verdenskrig? :D Hvem Hvor Hvornår Hvorfor Hvordan og Hva' så? på forhånd tak <'3 -
SRP - Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg k... -
Bestemmelse af temperatur og tiden
ForumindlægHej Studieportalen. Vil I ikke være søde at hjælpe mig med denne opgave, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre: I en model for afkøling af en bestemt væske kan væskens temperatur T (målt i ¤C) som funktion af tiden t (målt i timer) beskrives ved følgende sammenhæng. T=21+59*e-1,066-t a) bes... -
kort spørgsmål omkring indsætning af parenteser.
ForumindlægHej SP. Jeg har lige et kort hurtigt spørgsmål, om hvordan parenteser i nedenstående stykker skal stå. Jeg har en udregning, og flere der ligner dette - hvilken en måde er den korrekte at sætte parenteserne på? a; (3,1 - 2,3) : 3,1) · 100 b; ((3,1 - 2,3) : 3,1) · 100 på forhånd tak! -
celler
Forumindlægnogen der kan lave denne her -
Analyse af Ernst og Lyset
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en analyse af kortfilmen "Ernst og Lyset". Hvis nogle lige ville kigge lidt på den, og give lidt feedback, ville det bare være super fedt :D Stavefejl, kommafejl osv. skal ikke rettes. Dem retter jeg selv til sidst. Det er mest indholdet af stilen som jeg ... -
Yo soy eller Soy?
ForumindlægEr der nogen forskel på om jeg skriver " Yo soy danés" eller "Soy danés"? -
Kønsbunden nedarvning
ForumindlægHej Nogle der vil forklare forskellen på kønsbunden recessiv nedarvning og kønsbunden dominant nedarvning? Kan simpelthen ikke finde rundt i det. På forhånd, tak -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Differentialligningen
Forumindlægdy / dx = y (8 - 2y) Hvis den løsninger hvis grafen går igennem punktet P(0,1)
