Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14421 til 14440 af 48931
-
Hvad er du, og hvorfor er du det? - valg af parti
ForumindlægHej Det er næsten præcis en måned siden kommunalvalget, det første valg, hvor jeg havde mulighed for at sætte et kryds på et parti. Jeg syntes det var frustrerende at bestemme et specifik parti eller kandidat ud fra de mange muligheder, da jeg ikke kunne bestemme hvilken parti, jeg var tilhænger... -
AT-KOBINATION AF FAG: HJÆLP!!
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt fagene biologi og dansk. Vil gerne have noget om doping - men hvordan skal man få dansk ind i dette? - Kan man overhoved det? Håber i kan hjælpe - Michella :) -
Doping i sportsverdenen: TALEPAPIR
ForumindlægHej, Da jeg skal op til AT eksamen her på mandag er jeg gået igang med at udforme mit talepapir - udfra de råd SP er kommet med og andre råd jeg har set i de forskellige tråde der er blevet oprettet gennem tiderne. I den forbindelse vil jeg høre om I kunne se mit "talepapir" igennem - ... -
College - USA
ForumindlægHej Jeg vil efter 3.g gerne læse videre på college i USA. Jeg spiller basketball og jeg vil meget gerne på et college, som har et godt basketball hold, hvor jeg kan udvikle mig til en bedere spiller og person. Samtidig vil jeg selvfølgelig også studere (advokat). Jeg tænker ikke på udveksling... -
Spørgsmål til jer STUDIEPORTAL
ForumindlægKan i godt svarer på de ting, jeg har søgt på nettet men intet fundet PLEASE DET HASTER Hvilke magtresurser har græsrodsbevægelser og Interesseorganisationer???? Hvad er medlemmernes motivation for medlemskab i græsrodbevægelse ???? Hvad er de gode og ikke gode sider ved at interess... -
Metaforer HJÆLP. Eksamen i morgen
Forumindlæg"hvor skinnet faldt på muren", er det en metafor, og for hvad? Og hvad med " Det var klarer end den lyse dag" Ved i om der er andre metaforer i "Den lille pige med svovsltikkeren"? -
Fodbold scholarship i USA
ForumindlægHej allesammen. Jeg afslutter min studentereksamen her om 2 år og jeg vil gerne efter stx uddannelsen læse i USA Jeg sidder med overvejelser omkring et år i USA på college, men jeg aner ikke hvad mulighederne for at få et scholarship og endda helst e... -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogle som kender eller ved lidt til skole systmet i england?? her tænker jeg på uniformer osv. -
Varmetab og energi
ForumindlægNår melorme respirerer bliver der dannede CO2 og varme, er dette helt overflødigt, og en form for restprodukt ? bliver varmen og CO2 bare frigjort til atmosfæren? Hvad bruger melormen den frigjorte energi til ved respiration? vækst? -
Nogen der vil rette noget af min opgave? Søde, venlige m.m.
ForumindlægDet tag mindre end 5minutter. -
Metafor
ForumindlægHej:) Er der nogle der ville være forklare mig hvad et metafor er ? - Mange tak -
Tilbageblik 2010
ForumindlægHeej Jeg skal skrive en lille opgave om alt det der er sket her i Danmark og i Europa i 2010 .. Har i nogle ideer ? Fx Mohammed krisen osv. osv. -
Findes der nogle gymnasielle studier som har fokus på musik og lydteknik?
ForumindlægJeg leder efter en gymnasiel uddannelse, gerne en kostskole hvor musik er en del af undervisningen. Jeg går i 2g på HTX pt. Jeg har tænkt på MGK, men jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne bestå optagelsesprøven. -
hvad betyder dette ?
Forumindlæghvad er en tema i teksten og hvad er modsætning af en tekst ? hvad er en morale ? og hvad er tilværelse ? Har brug for hjælp please hjælp -
Oversættelse
ForumindlægHej, Er der nogen der kigger og kigge min tysk oversættelse igennem inden jeg aflevere den? den er vedhæftet -
SKIFT HHX -> STX ?
ForumindlægHej derude, jeg overvejer at skifte fra hhx til stx, men jeg orker bare ikke fagene på stx.. Jeg kan rigtig godt lide fagene på hhx derimod. jeg har spekuleret over det i meget lang tid (går i 1.) men ved ikke hvad jeg skal gøre.. Faglige? Sociale?.. hvad skal jeg vælge? -
doping
ForumindlægHej håber der er nogen der kan hjæpe mig med at finde svar på følgende spørgsmål? Eller bare komme med nogen statestikker eller årstal. HVilken betydning har brugen af doping haft for idrætssporten i dag? Jeg tænker lidt sådan noget med færre seertal til eks tour de france, og alt det her med ov... -
Kondition og iltoptagelseshastighed
ForumindlægHvem har bedst kondition og hvorfor? -
Histore/Fortælling
Forumindlægher er en kort fortælling/historie af en Tysk familie. Vil i ikke være søde at rette i den hvis der er noget (Grammatik) den er ikke så lang, men min lære skal se den og vil rigtig gerne have at grammetikken skal være rigtig Tak på forhånd :D -
HJÆLP TIL DE HVIDE MÆND
Forumindlæghej alle sammen! vi har læst bogen 'de hvide mænd' af kenneth bøgh andersen. Vi kunne godt tænke os at få svar på nogle spørgsmål: (det skal kun være om kapitel 1 og 2!!) -hvor foregår historien i kapitel 1 og 2, og hvordan beskrives det -hvad er det hovedpersonen har...
