Søgning på: to keep the faith. Resultater: 14481 til 14500 af 18613
-
Bush tale 9/11 -2001
ForumindlægHej. Jeg skal finde Bush tale til nationen efter angrebene 9/11. Jeg ved ikke om jeg er helt skudt af, men kan simpelthen ikke finde den nogen steder. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig? På forhånd tak -
Hvilken slags Fantasy er Harry Potter?
ForumindlægJeg vakler lidt mellem de forskellige undergenre, kan det passe at Harry Potter er en Urban-fantasy bogserie? På forhånd tak for hjælpen =) -
anden vinkel på school shootings
Forumindlægpå min skole har lærene valgt at vi skal op til en intern prøve aelvom eksamnerne er aflyst. i engelsk har jeg fået emnet actors in crime og jeg tænker at vælge school shootings, men læreren vil gerne have mig til at komme med en anderledes vinkel på emnet. jeg er lidt lost her, er der nogen der ... -
Ligevægt
ForumindlægJeg er igang med en opgave, og en delopgave driller mig lidt. Jeg skal skrive en reaktionsbrøk op ved ligevægt [FeSCN2+]/[Fe3+]*[SCN-] Herefter skal jeg skrive reaktionsbrøken op efter volumenforøgelse. Dette har jeg gjort sådan: ½[FeSCN2+] / ½ [Fe3+] * ½ [SCN-] Så skal ... -
Nogle der kan hjælpe mig?
ForumindlægJeg skal skrive en fempunkts tekst i dansk. Jeg ved godt hvordan man gør, det er ikke det der er mit problem. Jeg har emnet kærlighed. Jeg tænkte i starten ; Hey, det er sq da et skide nemt emne! Men ja, det endte så ud i at jeg nu har jeg lavet ½ side & jeg er bare gået i stå. Er d... -
Reaktioner & ordner
ForumindlægJeg har en reaktion, der ser ud på følgende måde: 5Br- + BrO3- + 6H+ --> 3Br2 + 3H2O og jeg skal finde ud af hvilken reaktionsorden det er. Hvordan gør jeg det? På forhånd tak! ;D Har fået at vide, at man kan bruge følgende ligning, men ved ikke, hvordan jeg kommer videre her fra. Hvis der er ... -
Engelskkarakterer
ForumindlægHej Jeg går på folkeskolen, i 9. klasse. Jeg er generelt okay til engelsk, både skriftligt og mundtligt, og jeg får for det meste 10 i mine afleveringer. Alligevel har jeg fået 4 i skriftlig og 02 i mundtlig engelsk på mine standpunktskarakterer. Dette har jeg svært ved at forstå. Hvor meget jeg ... -
Adverbialled
ForumindlægHej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ? -
Hvordan siger man må jeg gå på toilettet?
Forumindlægeller må jeg besøge toilettet -
Ladning haster
ForumindlægHej 10.0 Ampere strøm flyder igennem et varme apparat, hvor meget varme flyder igennem 1h. ved ikke hvordan jeg skal regne det ud. :) -
Hjælp... Fremlæggelse
ForumindlægJeg er altså i tvivl om, hvad jeg skal vælge af emne til et engelsk fremlæggelse. Derfor har jeg brug for hjælp :) Som sagt jeg ved ikke hvilken emne jeg skal skrive om, er der nogen der kan hjælpe mig, og give mig nogen gode emner om hvad jeg skulle skrive ? Tak :) -
Facebook - engelsk
ForumindlægEr der nogle der kender nogle gode artikler eller andet på engelsk om nogle der udtaler sig om facebook? -
usepackage
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og skal bruge kommandoen "IEEEeqnarray", som jeg har fundet i LaTeX bogen. I bogen står der at, for at kunne bruge kommandoen skal jeg hente pakken og det er også fint, problemet er at den siger den ikke kan finde pakken. Jeg bruger kommandoen \usepackage[retainorgc... -
Kortlægning af genomer i AT - overvågning?
ForumindlægJeg har valgt kortlægning af genomer som emne til AT, biologi C og dansk A. Emnet med genom lå i ressourcerummet, men jeg er i tvivl om hvori overvågningsdelen (eventuelt selviscenesættelsen) består. Er der nogen der kan hjælpe? -
Gode underemner til "Teenage life"
ForumindlægHejsa! Kan I finde på underemner til overemnet: "Teenage life"? - Ved godt der er rimelig mange, men vil bare høre om nogle havde gode idéer?? n_n -
Første verdenskrig England
ForumindlægHvad sker der i Engalnd efter første verdenskrig og under depressionen? -
Enheder
ForumindlægHalløj, Så følgende opgave irriterer mig: Jeg skal finde enhederne [V] af volumen, og udtrykke mit svar som 'kræfter' af længde (L), masse (m) og tid (t). Den originale enhed for volumen er jo m3, men det er ikke svaret da det skal relatere til de 3 enheder. Jeg har fået af vide at j... -
Nedskæring på uddannelse i Irland
ForumindlægJeg skriver SRO om det irske velfærdssamfund med fokus på den økonomiske krises påvirkning på det irske uddannelsessystem. Jeg vil gerne forsøge at analysere nogle argumenter for og imod, problemet er bare, at jeg ikke umiddelbart kan finde nogle der synes, at nedskæringerne er en god idé. Jeg ka... -
eksamens hjælp
ForumindlægHvordan skal jeg stille min Engelsk Outline op for emnet Kan ikke rigtig få bygget nogle underpunkter op.. Main topic: Prejedice Mt Topic: Gangs Why did I choise this Topic? 2 3 4.. Kunne i hjælpe mig nogle små punkter? -
en kreativ fremlæggelse?
ForumindlægHEJ Vi skal fremlægge om "gun lobby" med fokus på Brady Campaigns ambitioner og politiske aspekter på gun-lobby i USA i engelsk. Vi har tit oplevet at folk falder fra en fremlæggelse, da klassikeren powerpoint ikke altid er så spændende, når man har et emne som vores. Fremlæggelsen skla...
