Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14521 til 14540 af 39512
-
HJÆLP! ANALYSE AF REVOLUTION (JAKOB EJERSBO)
ForumindlægJeg skal meget snart (nu på torsdag) aflevere en rapport af bogen Revolution. Der MÅ være én herinde der har læst den og kan give mig et hurtigt resume og lidt af det andet der skal bruges til en bograpport! :-) ?? håber. -
Short paper engelsk??
ForumindlægHvad betyder det, når der i en opgavebeskrivelse står, at man skal lave opgaven i short paper (engelsk)? -
Freizeit und Schulsport
ForumindlægHey Nogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene ved min skriftlige opgave? Hvis det et ja sender jeg teksten ind -
crack og kokain
Forumindlæghej jeg er 3g studerende og skal til at skrive sop om crack og kokain - hvor jeg bla skal besvare hvorfor kokain er mere vandopløselig end crack og hvofor crack er mere fedtopløselig samt har lavere smeltepunkt. jeg har indtilvidere fundet frem til at kokain indeholder grupperne 2 estere, en ar... -
Sansynlighed
ForumindlægEn der kan hjælpe? tak -
1 verdenskrig ! hjælp!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, og fortælle lidt om 1 verdenskrig? :D Hvem Hvor Hvornår Hvorfor Hvordan og Hva' så? på forhånd tak <'3 -
SRP - Snyd?
ForumindlægHej, Er det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg k... -
Bestemmelse af temperatur og tiden
ForumindlægHej Studieportalen. Vil I ikke være søde at hjælpe mig med denne opgave, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre: I en model for afkøling af en bestemt væske kan væskens temperatur T (målt i ¤C) som funktion af tiden t (målt i timer) beskrives ved følgende sammenhæng. T=21+59*e-1,066-t a) bes... -
kort spørgsmål omkring indsætning af parenteser.
ForumindlægHej SP. Jeg har lige et kort hurtigt spørgsmål, om hvordan parenteser i nedenstående stykker skal stå. Jeg har en udregning, og flere der ligner dette - hvilken en måde er den korrekte at sætte parenteserne på? a; (3,1 - 2,3) : 3,1) · 100 b; ((3,1 - 2,3) : 3,1) · 100 på forhånd tak! -
celler
Forumindlægnogen der kan lave denne her -
Analyse af Ernst og Lyset
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en analyse af kortfilmen "Ernst og Lyset". Hvis nogle lige ville kigge lidt på den, og give lidt feedback, ville det bare være super fedt :D Stavefejl, kommafejl osv. skal ikke rettes. Dem retter jeg selv til sidst. Det er mest indholdet af stilen som jeg ... -
Yo soy eller Soy?
ForumindlægEr der nogen forskel på om jeg skriver " Yo soy danés" eller "Soy danés"? -
Kønsbunden nedarvning
ForumindlægHej Nogle der vil forklare forskellen på kønsbunden recessiv nedarvning og kønsbunden dominant nedarvning? Kan simpelthen ikke finde rundt i det. På forhånd, tak -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Differentialligningen
Forumindlægdy / dx = y (8 - 2y) Hvis den løsninger hvis grafen går igennem punktet P(0,1) -
Drejebog - idrætseksamen
ForumindlægHej hjælpsomme brugere. Er der nogen, der kan give gode forslag, eksempler, øvelser etc. til en drejebog i idræt til henholdsvis fodbold og badminton? -
Hjælp med Differentialregning til eksamen
ForumindlægJeg har mange problemer med differential regning, og det er egentlig det sidste jeg mangler for at være top kørende til min kommende eksamen! Tænkte om nogle af jer venlige sjæle kunne eventuelt forklare spørgsmålene så en der ikke er så god til det, kan forstå dem. Er rimelig stresset. Tusind ta... -
Engelsk A eksamen
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan øve mig på del. prøve 1 i Engelsk A? Jeg har virkelig svært ved opgave A, hvor man skal finde fejlen og rette dem og bagefter skrive hvad fejlen er. -
hjælp igen-igen
ForumindlægJeg skal have hjælp til den her opg. -
Tips til færdigheds- og problemregning FSA 2010
ForumindlægHejsa alle sammen! Jeg har fornøjelsen (Oh yeah) af at skulle op til prøveeksamen i morgen. Der skal vi have færdighedsregning og problemregning fra 2010 afgangseksamenen, og ville høre om nogle har nogle tips til det at gå til eksamenen? Altså hvis nogen kan huske nogle problemer som de havde, ...
