Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14581 til 14600 af 57177
-
siger man det sådan
ForumindlægHvis jeg gerne vil sige: men hvorfor ikke forlade dette en smule triste emne, og begynnde og snakke om noget med sjovthedder det: But why leave this a bit sad subject and begin talking about something more funny -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
sandsynlighed
ForumindlægHej..nogen der kan hjælpe med at forklare hvad det væsentlige i sandynlighedsregning er.? jeg kan ikke rigtig finde svar på det nogen steder.. :) -
Sol, måne og jord
ForumindlægJeg hader sådan noget.. Virkelig..Jeg skal op i naturfag, og måske er det ikke det vanskeligste at gå op til - men så alligevel.Jeg kan trække et spørgsmål, der omhandler ting som: - Forklar om dag og nat- Breddegrader og længdegrader- Tusmørke- Månens faser- Sol- og måneformørkelse..Og.. jeg ved... -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Spg. til faget og eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Samfundsfagseksamen (Niv. B) på fredag, og det er en 24-timers. Men jeg har lige et par spørgsmål: 1. Hvad er vigtigt og have styr på til eksamenslæsningen? 2. Hvad er godt og snakke om til eksamen? Hvis der er andre gode råd, så er de selvfølgelig også velkomne. På... -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
Arbejdsløshed i Danmark i dag
ForumindlægHvilken form for arbejdsløshed har Danmark i dag? Jeg kan ikke rigtig finde det nogle steder; men jeg vil mene at det er konjunktur arbejdsløshed. -
lille oversætning .
ForumindlægVil i være søde og oversætte denne tekst til engelsk : Vi ved alle, at alt er stort i USA - selv amerikanerne. Og de bliver større og større. Men det er ikke bare amerikanerne, der har et vægtproblem. I dag har problemet bredt sig til stort set alle de vestlige lande. -
PÆN ORDEN
ForumindlægHey.. Jeg vil gerne lave din opgave i pæn orden !! Alle opgaver modtages, dog ikke mattematik, eller nogle fag man ikke har i folkeskolen f.eks psykologi, filosofi osv. jeg retter IKKE komma-punktum osv. fejl. KUN orden så den bliver lettere at kigge på.. får normalt 9-11 i orden :D :) bare ... -
mindsteværdi/størsteværdi
ForumindlægHvordan finder man mindsteværdi og størsteværdi af en opg. med 25 elever med fraværsdage der er forskellige. f.eks der var 3 elever med 7 sygedage mindsteværdi? f.eks. 8 elever med over 5 sygedage hvad er størsteværdien? -
Hurtigt spørgsmål: Tetrachlorocuprat(II)?
ForumindlægHvad er formlen for tetrachlorocuprat(II)? Kan ikke finde noget konkret på nettet om det. Er det CuCl42- eller Cu2Cl4, eller noget helt andet? -
Translation- Heeelp.!
ForumindlægDet gik nu ikke. i hvert fald. som tiden gik. hos. busstoppested. i en grad så hun nær opgiver fodbolden. -
OVERSÆTTELSE HJLÆP!
Forumindlæghej er der nogen der er rigtig go til spansk, som lige hurtig vil oversætte det her eller noget af det!? Según Helen y José los jóvenes daneses tienen actitud ante la democracia danesa para obtener secadores de pelo, hacer fiestas y otras cosas muy raras. Tambien no creen que los daneses no la ... -
Rettelse af stil, m. henblik på udvidet/simpel tid
ForumindlægHej! Har fået styr på starten, men tænkte på om der var nogle der havde tid til at læse disse linjer igennem og komme med rettelser, gode råd osv.. Kære Jane! Jeg sidder og laver lektier, mens jeg lytter til noget fed musik i radionen. Min mor sidder altid, at man ikke kan lave lektier og lyt... -
mundtlig fremlæggelse
Forumindlæghejsa jeg skulle gennemgå regneregler for stamfunktioner i mandags til en prøvefremlæggelse, men det gik ikke så godt. jeg havde ikke problemer med at skrive det på tavlen, men kunne ikke rigtig få noget brugbart lyd ud af munden. hvad og hvordan ville i sige, hvis i skulle så og skrive det her... -
En moraliserende pegefinger
ForumindlægHvordan ville i oversætte denne linje til engelsk for at det gav mening? "Han bruger ironi for at undgå, at hans budskab kommer til at virke som en moraliserende pegefinger" -
Engelsk 300 ord rettelse :)
ForumindlægHejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd.. - Virkelig ingen? -
Skr. samfundsfag A
ForumindlægKan ikke være den eneste, der skal op i skriftlig samfundsfag A på torsdag. Har tænkt mig at skimte pensum igennem samt læse gamle opgaver. Men er der nogen, der ligger inde med et par gode råd, ting at læse el. lign. her på falderebet? -
Formel
ForumindlægEr der nogle kan forklare min denne formel ift. dobbeltspalteforsøget og optisk gitter hvorfor er det den samme formel man bruger?
