Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14581 til 14600 af 109300
-
Uddannelse?
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg vil uddanne mig til. Jeg vil gerne være en kirurg og bo i USA, men det virker som om, det kræver meget at få de to ønsker opfyldt. Desuden er jeg ikke 100% sikker på, at jeg vil være kirurg. Jeg er virkelig i tvivl. Jeg ved heller ikke hvilket gymnasium,... -
STX Forberedelse
ForumindlægHej alle søde mennersker, Jeg vil bare lige spørge om, hvis man vil blive læge vil det så være klogt at tage HTX, STX, HHX eller hvad. Planen lige nu er STX Statskolen i Sønderborg. Det andet spørgesmål er, om der er gennemsnitskrav med hensyn til karakterne på STX? Jeg er virkelig god til biolo... -
Vil du hjælpe mig med at reducere denne?
ForumindlægJeg har brug lidt for hjælp. Jeg er kommet lidt i tvivl om hvordan jeg skal reducere denne: (a-b)^2+(a-b)(a+b)-a^2 Skal jeg ikke først gange parenteserne, i midten, sammen? -
Lineær algebra - er dette rigtigt lavet?
ForumindlægOpgaven lyder: Jeg har nået frem til, at min matrix er Men er det rigtigt, og har jeg svaret på hele opgaven? Min stærke side er ikke i engelsk, desværre -
ny reform
ForumindlægHej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig? -
Privat lærer søges
ForumindlægPrivat lærer søges . . . Jeg er en pige på 16 år, bor i Køge og går i 1.g. Jeg har skal have hjælp i Mat A, fysik, B og engelsk B. Penge afregnes efter aftale. Håber at der er nogle som kan hjælpe. -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej, Jeg tilbyder online lektiehjælp i matematik A, fysik A, kemi B og engelsk B. Jeg har fået 12 til samtlige eksamener - undtagen fysik hvor det blev til et 10-tal. Jeg er 19 år gammel. Skriv i indbakken hvis interesseret :) -
Ideer til SRP med kemi?
ForumindlægGoddavs allesammen. Jeg har følgende studieretning: Mat A, Fys B, Kem B Har overvejet at kombinere kemi med et humanistisk fag såsom historie, dansk eller engelsk. Nogle gode bud? Mange tak på forhånd og god dag. -
Noter i biologi
ForumindlægEr der nogen, der har noter i biolgi på neviau om planter,jordbunden,planter på forskellig jordtyper,alt om planter. eller Stofkredsløb i skoven, skovens N-kredsløb. Jeg har selv noter, mne vil noget mere grundigt,skal jeg snart til eksammen, TAk -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
mangel på ideer....
ForumindlægMangel på ideer til en opgave i engelsk. Skriver over indbakken. -
skriftlige eksamen i år
ForumindlægEr det bare mig eller har censorer dømt for HÅRDT i år? Jeg fik 4 i dansk og engelsk skriftlig, og jeg forventede et 7 i dansk, og 10 i engelsk. Jeg fik 10 i terminsprøven og i årskarakter!! Er rigtig skuffet over min engelsk.. -
Oversættelse på A-niveau
ForumindlægStår og skal til adgangsprøve her på mandag til engelsk på A-niveau, men det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet skriftligt engelsk, ¨så er der nogen som ligger inde med engelsk oversættelser på A-niveau, som jeg kan oversætte? Ville være super lækkert... -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
reducér
Forumindlægreducer (2a+2b)/(a^2b+ab^2) kan det passe at det bliver (a^2+b^2)/(a^2b+ab^2)=b+a? -
QUICK!:O
ForumindlægHej jeg har fået nogle reductionsopgaver for og jeg er helt lost. Hvis bare i vil hjælpe mig igang vil jeg blive glad:D her er de: 1: 2ab b a --- - --- - --- a2-b2 a+b b-a 2: 2+7a 3 5 ---- - --- - --- a2-4 a+2 a-2 (sat op som brøker) Håber en venlig... -
reducer
Forumindlæg3/(a-b) - 6b/(a^2-b^2) giver det: 3/(a-b) - 6b/(2(a-b)^2 -
Gymnasiale uddannelser
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse. Jeg har besluttet mig for at tage STX. Men jeg ved ikke lige hvilken gymnasium er bedst. Det skal være indenfor København. Jeg bor nemlig selv i Nørrebro. Jeg har tænkt på Københavns Åbne Gymnasium eller metropolitan skolen. Kender i andre gode gymnasier? jeg er ret i tviv... -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve i næste uge, i dansk, engelsk, matematik skriftlig/elektronisk. Hvordan kan jeg forberede mig? -
Essay
ForumindlægJeg synes det er lidt svært, at finde ud af hvad man skal stille op med et engelsk essay. Hvad er det endelig som forventes, hvis man ikke selv skal reflektere, som ved danske essays?Skal man blot genfortælle som ved et summary, eller skal man gå udfra læseren kender teksten og blot analysere den...
