Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14601 til 14620 af 35989
-
HA jur. bøger købes
ForumindlægHej alle, Leder efter nogle, der sælger ud af deres bøger til 1. og 2. semester i HA jur.-studiet. Jeg mangler følgende: 1) Jens Evald: Retskilderne og den juridiske metode, 2. udgave, Jurist- og Økonomforbundets Forlag, 2000. 2) Jens Peter Christensen, Jørgen Albæk Jensen og Michael Hans... -
IVK bøger til salg
ForumindlægHej alle Jeg sælger følgende bøger: Kompendium tekstanalyse og tekstproduktion, juli 2012- Hoffmann et. al - 220 kr. Mellemøstkonflikter - Historie og samfund, 1. udg 2009 - Jerichow, Anders - 250 kr. Organisations teori - struktur, kultur, processer, 5. udg 2010 - Bakka et. al - 270 kr. G... -
skattepligtig indkomst
Forumindlægjeg har lidt travlt så hvis i kunne hjælpe mig ville det være fedt: i opgaven står der, undersøg, hvor stor Simons årsløn skal være, for at hans skattepligtige indkomst bliver 32200 kr. brug evt. it-værktøj. Simon skal betale skat, hvis han skattepligtige indkomst i 2012 bliver større end 32... -
Værnepligt / Skiguide
ForumindlægHej Alle Jeg ved godt det er måske ikke er forummet for dette spørgsmål, men håber i gider svare hvis i kan hjælpe alligevel. Jeg har fornyligt ansøgt om at blive Skiguide og har fået et interwiev som jeg føler mig rimelig sikker på kommer til at gå godt. Problemet er så bare at jeg for lidt tid ... -
Skiguide / Værnepligt Hjælp!!
ForumindlægHej Alle Jeg ved godt det er måske ikke er forummet for dette spørgsmål, men håber i gider svare hvis i kan hjælpe alligevel. Jeg har fornyligt ansøgt om at blive Skiguide og har fået et interwiev som jeg føler mig rimelig sikker på kommer til at gå godt. Problemet er så bare at jeg for lidt t... -
Medicinuddannelsen mens man supplerer?
ForumindlægHar gået rundt og tænkt på noget her på det sidste. Jeg skal læse kemi op i sommerferien, og mat og fysik lige efter. Dvs i alt fra juli - december på et højere niveau, så jeg opfylder kravene til medicinuddannelsen. Jeg har et snit på 10,4 efter 1,08 reglen, så jeg håber jeg kan komme ind, i hve... -
Kronik - pisa undersøgelse
ForumindlægHey folke, er der en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe mig i gang med min kronik? Min opgave lyder således: Med udgangspunkt i offentliggørelsen af PISA-resultaterne for 2012, skal du skrive en kronik, der 1) analyserer argumentation og retorik i debatindlægget ”Pædagogisk Narr... -
eksponentialfunktion
ForumindlægHej, Nogen der ved hvordan jeg laver c og d? Forstår ikke hvilken formel jeg skal bruge. Hvordan finder jeg frem til det? År: 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 3,6 5,9 7,8 12,6 17,2 25,7 37,9 :Omsætning i mio. kr... -
Hjælp til at bestemme en forskrift
ForumindlægHejsa! Jeg har sidder fast i en opgave hvor jeg skal bestemme en forskrift og har virkelig brug for hjælp! Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 ... -
Engelsk på B - HF
ForumindlægJeg skal begynde på vuc, hvor de har en HF pakke, der henvender sig til dem der vil ind på sygeplejeskolen. Men jeg blev noget skræmt da jeg læst at der er engelsk på B niv jeg har dog haft engelsk på c men mit problem er det mundtlige det er ikke lige min stærke side. Det skriftlige kan jeg hent... -
FysikForsøg :|
ForumindlægHejsa allesammen...Jeg går i 9'ende og jeg skal snart til fysik eksamen, og mit problem er at jeg ikke er helt så go' til det med forsøg..Eller retter sagt...jeg aner ikke hvilke forsøg jeg kan lave?????Hvis der er nogle af jer som kender nogle gode forsøg i fysik/Kemi som er nemme så ple... -
kvadratrods regning som hovedregning!?
ForumindlægHej (= Jeg sidder her med nogle matematik eksamen B opgaver (hovedregning). Mit spørgsmål er: Hvordan dælen regner med kvadratroden ud af hvilket som helst tal? Jeg har altid brugt den forbandede lommeregner, så hovedregning har jeg slet ikke brugt. Og nu hvor jeg skal op til eksamen til maj/juni... -
Harmonik/Melodik og bluesskema
ForumindlægHej alle! Håber det går gotd med eksamen.. Skal selv til Musik A-niveau eksamen i næste uge (god tid.. :P)..Men rytmisk musik er ikke min stærke side, så håber at nogen der er seje til det kan svare mig på mine spørgsmål.. Mange gange er jeg stødt på det, og nu bliver jeg simpelthen nødt til at... -
sygeksam
ForumindlægHej alle.... Jeg har fået en lille hjernerystelse da en personalbil igår kørte i mig. Jeg har fået at vide at min læge at jeg ikke skal op til eksam da jeg har lidt sværet med at koncentrer mig. Mit spørgsmål er så nu når jeg først skal op til sygeeksamen i august, hvordan ka jeg så sende min ... -
forberedelse til 24timers eksamener?
ForumindlægHejsa. Jeg har 2 24-timers eksamener her på mit sidste år, og jeg kæmper virkelig med, hvordan man læser op til sådan en eksamen. Man trækker jo, går hjem og har 24 timer.. så man har jo masser af tid, og hjælp at hente. Det eneste jeg rigtig har kunnet gøre som forberedelse her nogle dage før mi... -
Kender i det?
ForumindlægJeg vil lige høre derude, om der er nogen der har det ligesom mig.... Man sidder og læser til eksamen, og er rigtig grundig....så lige pludselig kommer man til et punkt hvor man bare ikke orker mere....selvom man kun mangler en tekst....!!!..så tænker man: nej jeg har været så grundig med alt an... -
Dumpe et fag?
ForumindlægHej Studieportalen. Har lige et hurtigt spørgsmål mht. til eksamen. Jeg går i 2. på HHX, og klarer mig rimelig godt med 7, 10, 12 i alle fag, undtagen matematik B hvor jeg får 02. Jeg er helt 'lost' i alt det satans differentialregning og alle de andre emner. Tænkte på, hvis jeg nu træ... -
Studie Område 2 (HTX)
ForumindlægHej! Jeg har min sidste eksame på HTX på Tirsdag, i SO-2 (Studie Område 2). Jeg er ret blank for hvordan man skal sætte sådan et powerpoint op, altså hvordan jeg skal fremlægge det, og hvilke informationer jeg skal have med. Tænkte derfor om ikke der var nogen der har et powerpoint fra tidligere ... -
Hjælp til læseferien
ForumindlægHej folkens. Jeg går i 3.g og skal snart til eksamen. Desværre lider jeg af eksamensangst, som påvirker min præstation negativt, og jeg føler ikke, at jeg præsterer på det niveau, jeg ønsker. Denne gang tror jeg ikke, at der vil være nogen forberedelsesmuligheder til spørgsmålene, og at vi kun ... -
Installation af textopo
ForumindlægNogle derude der har erfaring med et Latex-understøttet program der hedder Textopo? Jeg har problemer med at installere applikationen på Mac og har desperat brug for hjælp. Mvh Matias
