Debat

Skiguide / Værnepligt Hjælp!!

16. juni 2011 af ibboe (Slettet)

Hej Alle

Jeg ved godt det er måske ikke er forummet for dette spørgsmål, men håber i gider svare hvis i kan hjælpe alligevel.

Jeg har fornyligt ansøgt om at blive Skiguide og har fået et interwiev som jeg føler mig rimelig sikker på kommer til at gå godt.

Problemet er så bare at jeg for lidt tid ´siden, da jeg ikke vidste hvad jeg skulle efter min HHx meldte mig frivilligt til militæret(værnepligt) med start d. 1/2 - 2012.

Jobbet som skiguide ville højst sandsynligt vare fra oktober til april eller sådan noget, så er spørgsmålet, kan jeg på nogen måde få aflyst min værnepligt, eller rykket den? Hva er jeres erfaringer osv.

HJÆÆÆÆÆÆLP!

VIL SÅ GERNE VÆRE SKIGUIDE!

Tak for jeres hjælp!
 


Brugbart svar (2)

Svar #1
16. juni 2011 af Moderatoren

https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1042463


Tråden er låst for yderligere indlæg.