Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14621 til 14640 af 42938
-
Hvordan siger man ?
Forumindlæghvordan siger man 1792 på fransk ?? -
Privatundervisning
ForumindlægPrivatundervisning søges til spansk og fransk ! -
Oversættelse
ForumindlægHej Er der nogle som vil se om det her er okay fransk? -
OK oversættelse?
ForumindlægHey! Vil I se om det her lyder okay på fransk? -
FYSIK HJÆLP!!!!!!
ForumindlægHej alle søde mennesker der ude :) skal oppe i prøve i fysik på tirsdag... jeg går i 9 klasse.. ved ikke hvad jeg skal øve mig på??? Håber virkelig i kan hjælpe mig? har virkelig brug for hjælp -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
En uge
ForumindlægSå er der omtrent en uge til, at vi 9.klasser får at vide, hvilke af udtrækningsfagene vi kommer op i. Har du nogle favoritter fra hver af de to puljer? Og nogle du bare helst vil undgå? 1. pulje : - geografi - Biologi 2. pulje: mdt. tysk skr. engelsk historie samfundsfag Kristendom For mit vedk... -
er der nogle der har en synopsis til American History x ?
Forumindlæger der nogle der har en synopsis til American History x ? -
Synopsis dansk
ForumindlægHe Jeg er midt i mine afgangsprøver og har lavet alle mine dispositioner. Men jeg mangler bare en dansk synopsis. Jeg har trukket "Noveller fra din egen levetid". Men jeg har ikke helt forstået hvad det er sådan en synopsis skal indeholde. Nogen der kan hjælpe. Jeg beder jer ikke om at... -
Stort pensum?
ForumindlægHej. Jeg behøver et alvorsord/realitycheck fra nogen der har gået på universitetet. Jeg læser et sprogfag og jeg er normalt ret godt med karaktersmæssigt, men jeg har været tvunget til at udsætte en eksamen (re-eksamen) simpelthen fordi jeg kæmper med at forberede mig. Faget er et valgfag på ét s... -
passé composé
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart have ne test i fransk vi skal hovesagligt have om passé composé etre og kendte franske forholdords nogen der kan hjælpe med en detalajeret forklaring på passé composé Tak for hjælp på forhånd -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ... -
Hvorfor er det en beretning?
ForumindlægHey derude! jeg skal op til eksamen i morgen, og har lavet noget kildekritik. Jeg så på nettet at Churchills Jerntæppe tale er en beretning. Men hvorfor er den det? er der nogle der kan forklare mig det? og er den ikke primær, da det er en kilde fra den kolde krig? Kh -
engelsk online ordbog..
ForumindlægHey, er der nogen der kender en rigtig god (gratis) dansk/engelsk online ordbog? mvh -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Klage?
ForumindlægHej!Jeg har lige været oppe i geografi og fik 8, hvilket jeg er meget utilfreds med. Jeg går i 2.g og siden geografi var den eneste eksamen jeg skal op i i år, havde jeg læst pensum igennem 2 gange plus taget notater, for at være forberedt.=D Jeg kom op i dansk landbrug og statede med at redegøre... -
Ekstemporaltekst
ForumindlægHej Jeg vil bare høre om I har nogle gode råd som man skal lægge vægt på når man oversætter fra tysk til dansk. Skal nemlig op i mundtlig tyskhøjniveau på onsdag -
hjææælp det er meget meget meget vigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghvordan ville i fortolke denne reklame. altså smirnoff green apple twist???????? hjæææææææææælp skal op i mundtlig dansk imorgen... -
Matematiske fagord/udtryk
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik imorgen og vil godt ha styr på nogen fagord. Nogen fagord der er gode at kunne?? Jeg er lidt lost, og stresset. -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det??
