Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14621 til 14640 af 95433
-
Eksamen - Terminologi! Hjælp!
ForumindlægSå nærmer eksamen sig og jeg skal op i religion på c-niveau. Vi har fået udleveret et ark med hvad vi vil blive bedømt på, og vi skal eksempelvis have styr på de religionsfaglige terminologiske udtryk. Kan I give mig en opsummering på disse? Håber på et hurtigt svar. På forhånd tak. :) -
Billedkunst
ForumindlægHej. da jeg snart afslutter billedkusnt og skal til eksamen i det, søger jeg en som ved en smule om hvordan det forgår til eksamen i billedkusnt c- niveau. evt. en som har mulighed fo at hjælpe mig med at forberede? -
Eksponentielle funktioner
Forumindlæglad der være givet den eksponentiet voksende funktion f (x) 12 * 1.08^x a) bestem vækstraten ? b) bestem fordoblingskonstanten ? Nogen som kan hjælpe ? C - niveau -
analysering af tjediegradsfunktionen
Forumindlæghej. jeg skal løse denne opgave, men har meget svært ved det, er der nogen der vil hjælpe mig? niveauet er c på hhx. på forhånd tak! (: opgaven lyder som nedenstående: Du skal analysere tjediegradsfunktionen: f(x) = x3 - x2 - 4x + 4 -
Hmm Religion faget?
ForumindlægNogen som har haft religion på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak -
Oldtidskundskab som fag?
ForumindlægNogen som har haft oldtidskundskab på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak -
en sammenhæng
Forumindlægder står i et eksamensspørgsmål at jeg skal komme ind på sammenhængen mellem tilvækster for x og y i en potensfunktion.. er der nogen der kan hjælpe med det, for jeg forstår det ikke rigtigt. Jeg har kun matematik på c niveau, så det behøver nok ikke være helt vildt indviklet og avanceret.. -
Religion
ForumindlægHej. Jeg skal til religionstest i morgen. Vi vil blive testet i de mest besale begreber og temeaer indenfor kristendommen. Nogle der kan give mig bud på hvad jeg burde læse op på. Det er c niveau. -
SRP
ForumindlægEr der nogen, der har nogle rigtige gode til SRP? Der skal i hvertfald skrives i mat, da jeg har det på A-niveau.. Min studieretning hedder Mat A, Fys B og kemi C.. Har I nogle ideer? Kan jeg også skrive i dansk og mat? -
Gymnasielærervikar
ForumindlægNogen der ved, hvilke krav der stilles til en gymnasielærervikar (underviser typisk i c/b-niveau)? Skal man have en bachelor/kandidat indenfor faget? Læg mærke til, der står gymnasielærerVIKAR; dvs. det ikke er en fast stilling. -
vækstrate i eksponentiel
Forumindlæghej jeg er en pige, der går på 1. hf og har matematik på c niveau.. emnet er eksponentiel vækst og mit spørgsmål er : hvad er vækstraten mår x øges med en og vækstraten når x øges vilkårligt ??? -
Autoritativ værdifordeling?
ForumindlægHej Skal til samfundsfags eksamen på C niveau her om en uges til, og er faldet over begrebet "den autoritative værdifordeling". Ses også i følgende sammenhæng hvor politik defineres: "Politik er alt der vedrører den autoritative værdifordeling med gyldighed for et samfund"... -
Eksponentiel vækst - redegør for a og b?
ForumindlægHej guys. Jeg skal op i mundtlig matematik på C-niveau om en uges tid, og jeg skal redegør for betydningen af a og b i regneforskriften y=b*a^x. Er det rigtigt forstået at a=fremskrivningsfaktoren, som skal være et positivt tal? Og hvad er b? -
Redegørelse for emneopgave
ForumindlægJeg sidder og skal forberede en mundtlig eksamen på c niveau. Hvis jeg skal redegøre noget fra indholdet i min emneopgave, skal jeg så bare forklare hvad jeg har skrevet? Eller er der nogen bestemte ting man skal have med for at redegøre for emneopgaven.. Hvad har I evt. gjort? -
Redegør?
ForumindlægJeg sidder og skal til matematik eksamen på c niveau. Jeg skal redegøre for indholdet i de forskellige emneopgaver, men hvad skal med gøre når man skal redegøre for noget? Skal jeg bare forklare hvad jeg har gjort i emneopgaverne eller? Hvad har I gjort, kan I evt. komme med nogle eksempler?? -
Dispositioner
ForumindlægHej. Er der ikke et par stykker af jer, som ligger inde med nogle matematikdispositioner med niveau c - blandt andet omhandlende lineære funktioner, rente regning etc, som i gerne vil sende? Knus <3 -
Musik eksamen: Gimmick
ForumindlægHej Allesammen Jeg er igang med at analysere; Ain´t too Proud To Beg af The temptations til min musik eksamen. ( c-niveau). Er der nogle der måske kan finde en gimmick i sangen?? Og evt. også et break? -
hjælp til en fiktiv butik
ForumindlægHejsa. er der nogen som skulle ligge inde med en opgave som omhandler It på c niveau, hvor man skal starte en fiktiv virksomhed op hvor det skal indholde alt det grundlæggende It, som feks brevpapir, database, web, informationsnetværk, hardware-software. HJÆLP er lost -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg vil lige høre hvor meget gennemsnittet bliver ganget med, hvis man har: - 5 A fag - Et ekstra valgfag C niveau - søger ind indenfor 2 år. Er der andre måder, hvorpå éns gennemsnit bliver forhøjet? -
Jeg har Bio B skal jeg tage hele faggruppe?
ForumindlægHejsa! Hvis jeg har biologi B , hvad sker der så når jeg til næste år skal have den naturvidenskablig faggruppe? vil jeg så komme til at få den en ekstra gang på c niveau? Sådan en fagpakke, tages den normalt over et år?
