Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14621 til 14640 af 95433
  • Eksamen - Terminologi! Hjælp!

    Forumindlæg
    Så nærmer eksamen sig og jeg skal op i religion på c-niveau. Vi har fået udleveret et ark med hvad vi vil blive bedømt på, og vi skal eksempelvis have styr på de religionsfaglige terminologiske udtryk. Kan I give mig en opsummering på disse? Håber på et hurtigt svar. På forhånd tak. :)
  • Billedkunst

    Forumindlæg
    Hej. da jeg snart afslutter billedkusnt og skal til eksamen i det, søger jeg en som ved en smule om hvordan det forgår til eksamen i billedkusnt c- niveau. evt. en som har mulighed fo at hjælpe mig med at forberede?
  • Eksponentielle funktioner

    Forumindlæg
    lad der være givet den eksponentiet voksende funktion f (x) 12 * 1.08^x a) bestem vækstraten ? b) bestem fordoblingskonstanten ? Nogen som kan hjælpe ? C - niveau
  • analysering af tjediegradsfunktionen

    Forumindlæg
    hej. jeg skal løse denne opgave, men har meget svært ved det, er der nogen der vil hjælpe mig? niveauet er c på hhx. på forhånd tak! (: opgaven lyder som nedenstående: Du skal analysere tjediegradsfunktionen: f(x) = x3 - x2 - 4x + 4
  • Hmm Religion faget?

    Forumindlæg
    Nogen som har haft religion på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak
  • Oldtidskundskab som fag?

    Forumindlæg
    Nogen som har haft oldtidskundskab på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak
  • en sammenhæng

    Forumindlæg
    der står i et eksamensspørgsmål at jeg skal komme ind på sammenhængen mellem tilvækster for x og y i en potensfunktion.. er der nogen der kan hjælpe med det, for jeg forstår det ikke rigtigt. Jeg har kun matematik på c niveau, så det behøver nok ikke være helt vildt indviklet og avanceret..
  • Religion

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til religionstest i morgen. Vi vil blive testet i de mest besale begreber og temeaer indenfor kristendommen. Nogle der kan give mig bud på hvad jeg burde læse op på. Det er c niveau.
  • SRP

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har nogle rigtige gode til SRP? Der skal i hvertfald skrives i mat, da jeg har det på A-niveau.. Min studieretning hedder Mat A, Fys B og kemi C.. Har I nogle ideer? Kan jeg også skrive i dansk og mat?
  • Gymnasielærervikar

    Forumindlæg
    Nogen der ved, hvilke krav der stilles til en gymnasielærervikar (underviser typisk i c/b-niveau)? Skal man have en bachelor/kandidat indenfor faget? Læg mærke til, der står gymnasielærerVIKAR; dvs. det ikke er en fast stilling.
  • vækstrate i eksponentiel

    Forumindlæg
    hej jeg er en pige, der går på 1. hf og har matematik på c niveau.. emnet er eksponentiel vækst og mit spørgsmål er : hvad er vækstraten mår x øges med en og vækstraten når x øges vilkårligt ???
  • Autoritativ værdifordeling?

    Forumindlæg
    Hej Skal til samfundsfags eksamen på C niveau her om en uges til, og er faldet over begrebet "den autoritative værdifordeling". Ses også i følgende sammenhæng hvor politik defineres: "Politik er alt der vedrører den autoritative værdifordeling med gyldighed for et samfund"...
  • Eksponentiel vækst - redegør for a og b?

    Forumindlæg
    Hej guys. Jeg skal op i mundtlig matematik på C-niveau om en uges tid, og jeg skal redegør for betydningen af a og b i regneforskriften y=b*a^x. Er det rigtigt forstået at a=fremskrivningsfaktoren, som skal være et positivt tal? Og hvad er b?
  • Redegørelse for emneopgave

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal forberede en mundtlig eksamen på c niveau. Hvis jeg skal redegøre noget fra indholdet i min emneopgave, skal jeg så bare forklare hvad jeg har skrevet? Eller er der nogen bestemte ting man skal have med for at redegøre for emneopgaven.. Hvad har I evt. gjort?
  • Redegør?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til matematik eksamen på c niveau. Jeg skal redegøre for indholdet i de forskellige emneopgaver, men hvad skal med gøre når man skal redegøre for noget? Skal jeg bare forklare hvad jeg har gjort i emneopgaverne eller? Hvad har I gjort, kan I evt. komme med nogle eksempler??
  • Dispositioner

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikke et par stykker af jer, som ligger inde med nogle matematikdispositioner med niveau c - blandt andet omhandlende lineære funktioner, rente regning etc, som i gerne vil sende? Knus <3
  • Musik eksamen: Gimmick

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg er igang med at analysere; Ain´t too Proud To Beg af The temptations til min musik eksamen. ( c-niveau). Er der nogle der måske kan finde en gimmick i sangen?? Og evt. også et break?
  • hjælp til en fiktiv butik

    Forumindlæg
    Hejsa. er der nogen som skulle ligge inde med en opgave som omhandler It på c niveau, hvor man skal starte en fiktiv virksomhed op hvor det skal indholde alt det grundlæggende It, som feks brevpapir, database, web, informationsnetværk, hardware-software. HJÆLP er lost
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil lige høre hvor meget gennemsnittet bliver ganget med, hvis man har: - 5 A fag - Et ekstra valgfag C niveau - søger ind indenfor 2 år. Er der andre måder, hvorpå éns gennemsnit bliver forhøjet?
  • Jeg har Bio B skal jeg tage hele faggruppe?

    Forumindlæg
    Hejsa! Hvis jeg har biologi B , hvad sker der så når jeg til næste år skal have den naturvidenskablig faggruppe? vil jeg så komme til at få den en ekstra gang på c niveau? Sådan en fagpakke, tages den normalt over et år?