Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 14641 til 14660 af 45492
-
Rettelse af stil
ForumindlægHej,Kan jeg logge nogle af jer til at sætte punktum + komma i min stil? Og specialet sproglige fekl, dem er jeg rimelig god til at lave...Så synes jeg lige jeg skal advare dig om, at jeg ikke kan finde ud af at sætte komma og punktum....Bjarke -
én sætning
ForumindlægHejsa.Ville bare lige høre om:".. weil es gibt so viele Sehenswürdigkeiten" ikke skal være".. weil es so viele Sehenswürdigkeiten gibt".Eller hvad er der galt med den øverste sætning?:) -
Fransk skriftlig eksamen
ForumindlægHvordan ville I forberede jer til en eksamen i skriftlig fransk? -
uden hjælpemidler
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opg 10.?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdf -
det haster har eksame imorgen HJÆLP
Forumindlægdet økonomiske kredsløb hvordan vil den kommende skattesænkning påvirke den økonomiske kredsløb? hvordan vil den kommende skattesænkning påvirke en virksomhed som IKEA? redegøre for de økonomiske mål, herunder hvordan de er i konflikt med hinanden? velfærdstaten nævn fordele og ulemper ved brug... -
Nogen der kan hjælpe mig med nogle af disse engelske historier?
ForumindlægJeg skal op til eksamen her snart så ville lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med nogle guldkorn til disse tekster:Debbie and Julie - Doris LessingChicken Tikka Masala Speech - Robin CookChanghing Shadows - The EconomistPrositution among needlewomen -Henry MayhewThe White Man's B... -
Vækst
ForumindlægJeg prøver på at finde startkapaciteten når slutkapaciteten er 6774,5, stigningen er 1,75% pr. termin i 7 terminer,.Hvordan finder man så kapaciteten? -
Hjælp til at komme igang med min opgave om Fluorescens
ForumindlægHej. Jeg skal igang med min opgave og har lidt svært ved at komme igang da jeg synes det en svær opgave. Håber i ville hjælpe og uddybe jeres svar :D 1) Gør rede for emission og absorption af fotoner i atomer og molekyler, gør herunder rede for absorptions- og emissionsspektre. Forklar herudfra ... -
Forskellen på den romerske og græske mytologi
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser op til old eksamen, og er meget forvirret over hvad forskellen på den romerske og græske mytologi er. Håber meget der er nogle der kan hjælpe :) -
Evolution - artsbegrebet
ForumindlægHvis jeg nu siger jeg træk en artikel og emnet var Evolution... jeg skulle inddrage bilag og jeg skulle have fokus på artsbegrebet, artsdannelse, slægtskab og evolution i min fremlæggelse - hvordan ville i så gå frem? (selvom i ikke kender til artiklen) Håber nogle kan komme med gode råd.... -
HJÆLP!!!
ForumindlægVille lige høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med et saga spørgsmål. Altså jeg er nemlig lidt i tvivl om hvad man kan sammenligne sagaerne med....altså det skal jo have noget at gøre med ære, familie og forudbestemt skæbne...ved ikke helt hvad man kan sammenligne det med:) Håber på lidt h... -
fjederkonstanten
ForumindlægHvordan finder man en fjederkonstant hvis man har arbejdet på (joule) oplyst samt at den sammentrykt 10,0 cm. ??? -
Egenbevægelse.
ForumindlægJeg sidder her med to billeder af nogle stjerner, og opgaven lyder:De to fotografier, der er optaget på Lick Observatory med 10 års mellemrum, viser det samme udsnit på himlen. Den vandrette udtrækning på fotografiet er 20`.Find på billederne den stjerne, der har haft en tydelig egenbevægelse, og... -
VENNER
ForumindlægHej allesammen! Jeg er nu en 36 årig kvinde som underviser i folkeskole. Mit liv er ynkeligt, og jeg har ingen venner. Deraf kommmer spørgsmålet; Vil I være mine venner, bare i en uge - jeg skal nok betale Med Venlig Hilsen Charlotte:) Forrsten; Jeg går rundt med selvmordstanker -
Hvordan?
ForumindlægPå figuren ses tre kvadrater med kantlængderne 3, 5 og x. Desuden ligger kvadraternes øverste venstre hjørne på linje som vist. Bestem x.Hvordan udregner jeg denne? -
Indledning
ForumindlægHejsa. Jeg har brug for hjælp til at skrive en indledning til denne her korte historie , men jeg vil gerne have lidt hjælp. Den starter sådan her: "Nu kan det være nok!" Råbte Søren til Jens, " jeg finder mig ikke i mere" , og snart lå de i et mægtigt slagsmål midt i klasse... -
Goodbye constitution!
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=JF-xohcsW58&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=igycXBseoAg&eurl= http://www.youtube.com/watch?v=1DiFHXgwc2M&eurl= Habeous Corpus has been removed "for our safety", and some citizens will know what I'm talking about... Wake up America!!! Your rights... -
Vedvarende energi
Forumindlæghej jer er igang med at lave en opgave, og vil gerne have hjælp til noget.. Vedvarende energi kanfx være Vindmøller----bevægelsesenergi-----elektrisk energi----lysenergi hvad for nogen har de andre to??? Jeg håber der er nogen der vil hjælpe. Bølgeenergi Bioenergi(biogas) -
Kinas forhold...
ForumindlægHej.. Er der nogle som kan sige mig nogle oplysninger om kinas forhold til bl.a. rusland og tibet? Knus Artemis love ya! -
Differentialkvotient
ForumindlægHej, Jeg skal finde differentialkvotienten i de punkter, hvor grafen f skærer x-aksen. Og det er følgende ligning, det drejer sig om: f(x) = x^3 - 3x^2 Jeg ved i hvert fald at jeg skal differentierer udtrykket, det kommer så til at se således ud: f'(x) = 3x^2 - 6x Nogle der så kan fortælle...
