Dansk

Indledning

27. februar 2016 af Hawrah9934 (Slettet) - Niveau: 7. klasse
Hejsa.
Jeg har brug for hjælp til at skrive en indledning til denne her korte historie , men jeg vil gerne have lidt hjælp.
Den starter sådan her:

"Nu kan det være nok!" Råbte Søren til Jens, " jeg finder mig ikke i mere" , og snart lå de i et mægtigt slagsmål midt i klasseværelset, alt mens kammeraterne vildt heppende dannede ring om de to kamphaner.
Jens lå nederst, og Søren pressede hans arme ned mod gulvet. Det lykkedes Jens at få den ene arm fri, og af al kraft plantede han en knytnæve midt i ansigtet på Søren.
Søren gav et brøl fra sig. I det samme kom inspektøren ind i klassen.

Søren havde det bestemt ikke særlig godt, da han gik hjem fra skole med brevet i tasken. Hvor var det også uretfærdigt, at det var ham, der havde fået tre dages bortvisning, bare fordi det var ham, der havde startet slagsmålet. Det var da Jens, der altid drillede og kom med sine åndssvage kommentare; men det var der selvfølglig ingen, der gad høre på. Endu en sur skoledag var forbi.

Her kom jeg med en handling og en slutning og, så mangler jeg bare at skrive en indledning men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. Indledningen skal handle om hvad Jens har gjort ved Søren så at de begyndte at starte et slagsmål eller, hvad der fx skete dagen føre, .

Håber virkelig i kan hjælpe:)

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. februar 2016 af MHR1993 (Slettet)

Måske drillede Jens Søren med at han var forelsket i en pige fra klassen, at hans far / mor / bror / søster var tyk, at han (Søren) var dum?

Svar #2
27. februar 2016 af Hawrah9934 (Slettet)

Men kan du prøve at skrive en kort en, bare en lille indledning for er ret dårligt til det:D.

Brugbart svar (0)

Svar #3
27. februar 2016 af MHR1993 (Slettet)

Det er jo netop din opgave. Desuden bliver du ikke bedre til at skrive en indledning hvis andre gør det for dig.

Svar #4
27. februar 2016 af Hawrah9934 (Slettet)

Du har ret, men tak for hjælpen.

Skriv et svar til: Indledning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.