Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14661 til 14680 af 60468
-
Hvordan læser jeg op til AT-eksamen?
ForumindlægJeg kal snart op i 3.g's AT-eksamen og vil høre om nogle af jer har en god idé til, hvor og hvordan jeg starter med at læse op? Jeg har selvfølgelig forlængst afleveret min synopsis og sådan, men hvor skal jeg nu starte? Jeg er i forvejen meget usikker på AT, hvad det indebærer og hvad je... -
old-eksamen: forvirring!! Hjælp Odysseus - Achilleus
Forumindlæghej jeg skal snart op til old eksamen men er dog fuldstændig forvirret mht de forskellige personer i den græske mytologi... Odysseus: Manden bag den trojanske hest (nogen der evt. kort vil forklare den?) Vandt han Troja? Achilleus: ? efter at have set filmen Troy er jeg kommet lidt i tvivl ... -
Rettelse af engelsk abstract (10 linjer)
ForumindlægHej. Jeg skriver studieretningsprojekt om globalisering og kulturmøde, og derfor skal jeg skrive et abstrakt på engelsk. Jeg ville blive meget glad, hvis nogen gad at læse det igennem og komme med eventuelle rettelser/tilføjelser. På forhånd tak! This paper explores what happens when two diff... -
FYSIK B EKSAMEN gode råd
ForumindlægHej, Jeg skal til fysik eksamen på b niveau snart, men har ikke rigtig forstået hvordan det skal foregå. Skal op som den eneste fra klassen, så jeg har altså ikke nogen at støtte mig til i forsøgs delen, og er derfor meget nervøs. Så ville høre om der er nogen der har været oppe og kan dele nogle... -
Hjælp til mundtlig dansk eksamen, please kig!
ForumindlægHej, jeg er meget usikker på hvad jeg må tage med ind i forberedelses lokalet, og hvad jeg må tage med ind i eksamens lokalet. Må jeg gerne tage kopi ark, (analyse papirer etc.) med ind til forberedelses lokalet? 9. klasses mundtlig dansk eksamen. -Tak på forhånd :) -
Samf a eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som kan forklare mig, hvordan samf a 24 timers eksamen helt præcist kommer til foregå? Og som kan komme med nogen gode råd? Mange tak på forhånd. -
Internet brug under skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Ved nogen hvor meget adgang man har til internettet til eksamen? Kan jeg f.eks gå ind på Google og finde formler frem? Er der bestemte hjemmesider man ikke må gå ind på? Har forgæves søgt allerede herinde. :) -
Hvad hedder "det at blive udstillet" på engelsk?
ForumindlægJeg er igang med en engelsk stil. Og skal bruge denne vending "det at blive udstillet" Altså, som man ser det på tv, hvor folk "bliver udstillet" Hvad hedder det på engelsk? Jeg har søgt lidt på ordbogen.com. Men kunne ikke rigtig finde ud af, hvad man skulle bruge i denne s... -
Engelsk referat af "A Trip to Grand Rapids"
ForumindlægHer af referatet af A Trip to Grand Rapids, håber nogen gider at kigge den igennem for sproglige fejl. Mange tak på forhånd. -------------------------------------------------------- The story is about Roger Hedlund and his family who lives in a farm in Lake Wobegon. The story starts Wednesday nig... -
Hjælp: 24 til eksamen gode råd til forbedrelse.
ForumindlægHeej alle sammen. jeg skal til fysik-eksamen om 24 timer(skal lige siges, at jeg går i 9) og har nogle emner jeg skal have gennemlæst og sådan. Men er der nogen herinde, der har nogle gode fif om en god forberedelse på kort tid inden eksamen, så man kan score den høje ende af skalaen? Har nemli... -
Kemi C eksamen - bilag
ForumindlægHey alle! Jeg skal til kemieksamen snart, men jeg forstår simpelthen ikke bilagene. Det ville være fedt, hvis der er nogen, der kunne hjælpe mig med at forstå dem og det er selvfølgelig okay, hvis man ikke kan forklare dem alle, men kun et par stykker! :) Tak på forhånd! :D -
Hjælp AT eksamen 2011 Terrorisme
ForumindlægHej. Jeg har valgt Terrorisme i fagene historie og samfundsfag. Terroristerne ville ikke være noget uden moderne teknologi, da de jo er afhængige af at blive set, og de bliver de ved at lave spektakulære terrorangreb, der bliver bragt via medierne og på den måde skaber frygt. Jeg vil på en elle... -
Matematik eksamen analytisk trigonometri
ForumindlægHej jeg sidder og skal til mundlig eksamen men en del af det ene spørgsmål forstår jeg ikke. Redegør for sinus og osinus som periodiske funktioner og redegør for harmoniske svingninger herunder deres grafiske forløb. Jeg vil blive glad hvis en kunne forklare mig hvad jeg skal gøre/hvad det ... -
Skriftlig eksamen A
ForumindlægHej! Er der ingen der har skrevet nummer 1 i delopgaven op dansk udenrigspolitik? Hvad fik I ud af det? :-) God torsdag! -
Eksamen på b-niveau
ForumindlægHej! Jeg har fysik på b-niveau. I morgen skal jeg til mundtlig fysikeksamen. Jeg har fået 12 i mundtlig fysik og 12 i skriftlig fysik. Hvis nu jeg går hen og får fx 7 i morgen i mundtlig fysik, hvilke karaktere vil så gælde, når min snit bliver beregnet? Håber nogen kan hjælpe mig :) ... -
Eksamens sættet 2011 matematik fsa
ForumindlægHej SP:) I næste uge har jeg mat. termin.. Derfor tænkte jeg på, om der er nogle af jer der har problemregningen/færdighedsregningen. hvis så må i mere end gerne sende det til mig, altså hvis i har en scanning af det. Asma -
Eksamens opg 1 fra maj 1995
ForumindlægJeg har et problem med spørgsmål d) i opgave 1 fra maj 1995.d) Forklar hvorfor stof det bliver opløst, mens stof B' udfældes.Begge stofferne indeholder en benzen-ring og 3 H3CO grupper.Der hvor de adskiller sig er at stof B indeholder en COOH gruppe og B' indeholder en COOCH3 gruppe.Hjælp... -
(Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster
ForumindlægHejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den! -
Synopsis - ret til evalueringi inden eksamen?
ForumindlægJeg har skrevet og afleveret min synopsis i marts. Mit spørgsmål er om man egentlig har ret til at få en evaluering/kritik af den synopsis man har skrevet af en af de pågældende lærere man har haft? -
AT-eksamen imorgen, analyse af tekst
ForumindlægHej derude, jeg håber virkelig på noget hurtig hjælp, jeg skal have analyseret denne tekst ud fra et religions perspektiv, og det er om mekkaen, nogen som kan hjælpe? jeg har om rejsen til mekka pilgrims rejser TEKST 27: Arafat-bonnen RaheelAsghar, en dansk muslim, er med sinfamilie på valfarts...
